Ευχαριστούμε που στάλθηκε η αποσαφήνισή σας! Ένα μέλος της ομάδου μας θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα.
Ευχαριστούμε για την εκδήλωση κράτησης! Ένας από τους συνεργάτες μας θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα.
Εξέλιξη Κομματιού
1. Θεμέλια και Οικοσύστημα AR
- Εισαγωγή στην AR: ορισμός, ιστορία και εξέλιξη. Διάφορες διαφορές μεταξύ VR, AR, και MR (Μεικτής Πραγματικότητας).
- Εφαρμογές AR: Γενική εισβολή σε βιομηχανίες (Ε-πωλήσιες, Εκπαίδευση, Ιατρική, Παιχνίδια, Βιομηχανία).
- Κύριες τεχνολογίες AR: Παρακολούθηση (Tracking) – Αναγνώριση εικόνας, Ανίχνευση πινάκων, Παγκόσμια παρακολούθηση, 6DOF vs. 3DOF.
- Οικοσύστημα κινητών: Εισαγωγή στην ARKit (iOS) και ARCore (Android). Συζήτηση των δυνατοτήτων και περιορισμών τους.
- Περιβάλλον ανάπτυξης: Εγκατάσταση Unity και ρύθμιση AR Foundation.
- Εργαστήριο 1: Προετοιμασία του πρώτου σας έργου AR.
2. Παρακολούθηση Θέσης και Τοποθέτηση Αντικειμένων
- Βασικά πραγματικής παρακολούθησης: ορizontontal και vertical planes (Ανίχνευση πινάκων).
- Διαχείριση εισόδου: Ανίχνευση τύπτη σφαιρών και χειρονομιών. Εκθέτης προεικονισμού (Raycasting) στην AR.
- Εργαστήριο 2: Τοποθέτηση 3D αντικειμένων στο πραγματικό κόσμο.
- Διαχείριση αντικειμένων: Μετακίνηση, περιστροφή και μεταβολή μεγέθους των 3D μοντέλων από τον χρήστη.
- Εργαστήριο 3: Αλληλεπίδραση με αντικείμενα. Προσθήκη ελέγχων για τη διαχείριση μοντέλων.
- Σταθεροί χαμίζοντες: Απόθηκευση και φόρτωση σε σessions AR.
3. Εικονική AR και Αλληλεπίδραση
- Αναγνώριση εικόνας: Θεωρητικά, δημιουργία βιβλιοθηκών αναφερόμενων εικόνων.
- Εργαστήριο 4: Εικονική AR: Ανίχνευση του πλακάτ/γραφικών και επικαλύψη με 3D μοντέλο ή βίντεο.
- Αλληλεπίδραση και οπτικά εφέ: Περιλήψη αλληλεπίδρασης στα 3D μοντέλα. Χρήση συστημάτων παρτικλών στην AR.
- Εργαστήριο 5: Βελτίωση σχεδίου. Προσθήκη αλληλεπίδρασης και απλών οπτικών εφέ.
- Αναγνώριση προσώπου και σώματος: Εισαγωγή στη δημιουργία φίλτρων – αρχές λειτουργίας, 3D μάscaras.
4. Προηγμένη Παρακολούθηση και UX/UI στην AR
- 3D Αναγνώριση αντικειμένων: Σάρωση και χρήση φυσικών αντικειμένων ως σημεία αναφοράς.
- Εξάλειψη: Κάνοντας τα εικονικά αντικείμενα να φαίνονται κρυμμένα πίσω από πραγματικά αντικείμενα – η κλειδί για την υπερβολική πραγματικότητα.
- Γραφικός κώδικας (UX/UI) στην AR: Προκλήσεις σχεδίασης, 3D design, αρχές της πληροφορικής εμφάνισης (HUD).
- Εργαστήριο 6: Γραφικός κώδικας και οδηγίες: Προσθήκη γραφικού κώδικα στο έργο σας που δείχνει την ανάγκη εξέτασης του χώρου.
- AR Cloud και Κοινές Εμπειρίες: Εισαγωγή σε πολυπληθικές εμπειρίες AR.
- Βελτίωση απόδοσης: Συμβουλές για 3D μοντέλα, τεχνήσεις και σενάρια.
5. Δημοσίευση, Έθιμα και Μέλλον του AR
- Κατά τη δοκιμή εφαρμογών AR: Προκλήσεις στη δοκιμή (διαφορετικές φωτεινότητες, περιβάλλοντα, συσκευές).
- Κατά τη δημοσίευση εφαρμογών: Διαδικασία εξαγωγής και δημοσίευση στην Apple App Store και Google Play Store.
- Τάσεις μέλλοντός του AR: WebAR, τεχνολογίες φακέων AR (π.χ., HoloLens, Magic Leap), και το δυναμικό της Μεικτής Πραγματικότητας (MR).
- Έθιμα, προσωπική αξιοπρέπεια και ασφάλεια στην AR: Νομικές και ηθικές πτυχές σχετικά με την εξετασία χώρου και δεδομένων του χρήστη.
- Τελικό έργο: Παρουσίαση των πληροφοριών και σχολίων για τα ολοκληρωμένα έργα των συμμετεχόντων, συζήτηση προκλήσεων και μαθημάτων.
Απαιτήσεις
- Δεν απαιτείται προηγούμενη τεχνική γνώση
- Δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία συνταξιός κώδικα
- Η εμπειρία με γλώσσες απογραφής (HTML, XML, κλπ.) μπορεί να είναι χρήσιμη
35 Ώρες