Εξέλιξη Κομματιού

1. Θεμέλια και Οικοσύστημα AR

  • Εισαγωγή στην AR: ορισμός, ιστορία και εξέλιξη. Διάφορες διαφορές μεταξύ VR, AR, και MR (Μεικτής Πραγματικότητας).
  • Εφαρμογές AR: Γενική εισβολή σε βιομηχανίες (Ε-πωλήσιες, Εκπαίδευση, Ιατρική, Παιχνίδια, Βιομηχανία).
  • Κύριες τεχνολογίες AR: Παρακολούθηση (Tracking) – Αναγνώριση εικόνας, Ανίχνευση πινάκων, Παγκόσμια παρακολούθηση, 6DOF vs. 3DOF.
  • Οικοσύστημα κινητών: Εισαγωγή στην ARKit (iOS) και ARCore (Android). Συζήτηση των δυνατοτήτων και περιορισμών τους.
  • Περιβάλλον ανάπτυξης: Εγκατάσταση Unity και ρύθμιση AR Foundation.
  • Εργαστήριο 1: Προετοιμασία του πρώτου σας έργου AR.

2. Παρακολούθηση Θέσης και Τοποθέτηση Αντικειμένων

  • Βασικά πραγματικής παρακολούθησης: ορizontontal και vertical planes (Ανίχνευση πινάκων).
  • Διαχείριση εισόδου: Ανίχνευση τύπτη σφαιρών και χειρονομιών. Εκθέτης προεικονισμού (Raycasting) στην AR.
  • Εργαστήριο 2: Τοποθέτηση 3D αντικειμένων στο πραγματικό κόσμο.
  • Διαχείριση αντικειμένων: Μετακίνηση, περιστροφή και μεταβολή μεγέθους των 3D μοντέλων από τον χρήστη.
  • Εργαστήριο 3: Αλληλεπίδραση με αντικείμενα. Προσθήκη ελέγχων για τη διαχείριση μοντέλων.
  • Σταθεροί χαμίζοντες: Απόθηκευση και φόρτωση σε σessions AR.

3. Εικονική AR και Αλληλεπίδραση

  • Αναγνώριση εικόνας: Θεωρητικά, δημιουργία βιβλιοθηκών αναφερόμενων εικόνων.
  • Εργαστήριο 4: Εικονική AR: Ανίχνευση του πλακάτ/γραφικών και επικαλύψη με 3D μοντέλο ή βίντεο.
  • Αλληλεπίδραση και οπτικά εφέ: Περιλήψη αλληλεπίδρασης στα 3D μοντέλα. Χρήση συστημάτων παρτικλών στην AR.
  • Εργαστήριο 5: Βελτίωση σχεδίου. Προσθήκη αλληλεπίδρασης και απλών οπτικών εφέ.
  • Αναγνώριση προσώπου και σώματος: Εισαγωγή στη δημιουργία φίλτρων – αρχές λειτουργίας, 3D μάscaras.

4. Προηγμένη Παρακολούθηση και UX/UI στην AR

  • 3D Αναγνώριση αντικειμένων: Σάρωση και χρήση φυσικών αντικειμένων ως σημεία αναφοράς.
  • Εξάλειψη: Κάνοντας τα εικονικά αντικείμενα να φαίνονται κρυμμένα πίσω από πραγματικά αντικείμενα – η κλειδί για την υπερβολική πραγματικότητα.
  • Γραφικός κώδικας (UX/UI) στην AR: Προκλήσεις σχεδίασης, 3D design, αρχές της πληροφορικής εμφάνισης (HUD).
  • Εργαστήριο 6: Γραφικός κώδικας και οδηγίες: Προσθήκη γραφικού κώδικα στο έργο σας που δείχνει την ανάγκη εξέτασης του χώρου.
  • AR Cloud και Κοινές Εμπειρίες: Εισαγωγή σε πολυπληθικές εμπειρίες AR.
  • Βελτίωση απόδοσης: Συμβουλές για 3D μοντέλα, τεχνήσεις και σενάρια.

5. Δημοσίευση, Έθιμα και Μέλλον του AR

  • Κατά τη δοκιμή εφαρμογών AR: Προκλήσεις στη δοκιμή (διαφορετικές φωτεινότητες, περιβάλλοντα, συσκευές).
  • Κατά τη δημοσίευση εφαρμογών: Διαδικασία εξαγωγής και δημοσίευση στην Apple App Store και Google Play Store.
  • Τάσεις μέλλοντός του AR: WebAR, τεχνολογίες φακέων AR (π.χ., HoloLens, Magic Leap), και το δυναμικό της Μεικτής Πραγματικότητας (MR).
  • Έθιμα, προσωπική αξιοπρέπεια και ασφάλεια στην AR: Νομικές και ηθικές πτυχές σχετικά με την εξετασία χώρου και δεδομένων του χρήστη.
  • Τελικό έργο: Παρουσίαση των πληροφοριών και σχολίων για τα ολοκληρωμένα έργα των συμμετεχόντων, συζήτηση προκλήσεων και μαθημάτων.

 

Απαιτήσεις

  • Δεν απαιτείται προηγούμενη τεχνική γνώση
  • Δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία συνταξιός κώδικα
  • Η εμπειρία με γλώσσες απογραφής (HTML, XML, κλπ.) μπορεί να είναι χρήσιμη
 35 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετέχοντα

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες