Course Outline
ΜÓΔΟΥΛΟ 1
1. Παρουσίαση των στόχων και του προγράμματος του ανεπτυγμένου κύκλου - ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΡΙΑΧΕΙΑ ΠΕΛΑΤΩΝ.
2. Ορισμός μαθητών στόχων από τους εκπαιδευτές.
3. Συνομιλία λογοτεχνική και όχι λογοτεχνική και στάση: αποτελεσματική, επιθετική και αποδεκτή.
a. Αυτοδιάγνωση της δικής σας συνομιλίας και στάσης.
b. Διάγνωση της συνομιλίας και των στάσεων του πελάτη.
c. Εξόρκιση όχι λογοτεχνικών και λογοτεχνικών στοιχείων και εργαλείων συνομιλίας που αυξάνουν την κοινωνική επιρροή και την αποτελεσματικότητα της συνομιλίας.
4. Αποτύπωση συνομιλιών με πελάτες, χρησιμοποιώντας επιλεγμένα εργαλεία.
ΜÓΔΟΥΛΟ 2
1. Πέντε μυστικά της αποτελεσματικής συνομιλίας, που διαμόρφωσε ο Δρ. David Burns, συν-υποστηρικτής της κατανοητικο-συμπεριφορικής θεραπείας.
2. Communication Aikido. Διαχείριση μιας δύσκολης κατάστασης στην εργασία ως οδηγός.
ΜÓΔΟΥΛΟ 3
1. Εθελοντική ανάλυση από κάθε εκπαιδευτή, τα τελευταία 5 "κέρδη" και 5 "ηττώματα" διαδικασιών πώλησης. Αξιοποίηση κλειδιά συγκεκριμένων παραγόντων επιτυχίας και αποτυχίας, μέσω των οποίων νίκησα και μέσω του ποιού χάθηκε / τι λείπει ώστε να χάθηκε. Στο στάδιο εξόρκισης συμπεράσματ από την ανάλυση, καθορισμό (συνεργασία μέσω του εκπαιδευτικού φόρουμ) ποια σημαντική συμπεριφορά και δράση στα ιδιαίτερα στάδια της διαδικασίας πώλησης είναι μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.
2. Εξόρκιση πώλησης συμβάσεων - τράπεζα όφελων και προστιθέμενων αξίας που προέρχονται από:
a. τα προϊόντα μας/υπηρεσίες
b. η πρότυπο επιμέλειας πελατών;
c. άλλα όφελα και προστιθέμενες αξίες που δεν υπάρχουν στην προηγούμενη τύπωση της οποίας απαντά στα εντοπισμένα προβλήματα του πελάτη και η οποία είναι η μεγαλύτερη αξία γι' αυτόν, από την προοπτική των δαπανών που υφίσταται και/ή χαμένων κερδών και παρέχει επιστροφή από την επενδυτική διαφάνεια και έχει βιομηχανική δικαιολογία.
3. Εξόρκιση στο επιλογή και παρουσίαση πώλησης συμβάσεων (οι οποίες έχουν προηγουμένως περιγραφεί στην τράπεζα προστιθέμενης αξίας) ελλιπή για τα προβλήματα και τους στόχους του πελάτη. Αποτύπωση μιας συνομιλίας με έναν πελάτη - το στάδιο εισαγωγής (προηγουμένως κερδισμένη) όφελες.
ΜÓΔΟΥΛΟ 4
1. Καθορισμός των πιο συχνών κρίσιμων αντιξοδειών/κλήρωση/παραπόνων του πελάτη.
2. Εξόρκιση απαντήσεων σε προηγουμένως καθορισμένες κρίσιμες αντιξοδειώσεις /αντιξοδειώσεις πελάτη/παραπόνων, χρησιμοποιώντας το μοντέλο απάντησης αντιξοδειών.
3. Αποτύπωση συνομιλίας με πελάτη - το στάδιο απάντησης προηγουμένως συμφωνηθέντων ερωτήσεων κρίσιμων αντιξοδειών του πελάτη, με προηγουμένως διαπραγματευμένες απαντήσεις.
4. Καθορισμός ενεργειών και συμπεριφορά που έχουν μια υποκίνηση λειτουργία και διαχείριση αντιξοδειών του πελάτη.
ΜÓΔΟΥΛΟ 5
1. Τέχνη της κατασκευής σύγκρουσης και το μοντέλο κατασκευής σύγκρουσης που διαμόρφωθηκε βάσει NVC (διαταραχή απονοίας) από τον Marshall Rosenberg. Κατασκευή σύγκρουση = κατασκευή σχέσεων.
2. Εξόρκιση των πιο δύσκολων πραγματικών καταστάσεων, από τους συμμετέχοντες στο εργαστήριο οποίοι θα προσδιορίσουν για κατασκευή σύγκρουσης και μετά θα διαπραγματεύσει αποτύπωση συνομιλίας - κατασκευή σύγκρουση, καταστάσεις της επιλογής τους.
3. Αποτύπωση συνομιλίας με πελάτες, χρησιμοποιώντας το μοντέλο που μάθατε.
4. Το μοντέλο της δυναμικής εξάπλωσης συναισθηματικών, που αποδίδει μας να καταλάβουμε όταν θα αποφασίσουμε για μια κατασκευή σύγκρουσης, ώστε τα συναισθήματα να μας υποστηρίξουν.
5. Καθορισμός πώς εξάπλωση δυναμική συναισθηματική προχωρεί στο μοντέλο κατασκευής σύγκρουση, η οποία υπηρετεί: για τη λύση ενός προβλήματος ή αντιμετώπιση μιας ύπαρξης, όχι αντιμετώπιση μιας άτομου.
ΜÓΔΟΥΛΟ 6
1. Πρακτική συζήτηση και εφαρμογή των νόμων πείθω.
2. Πρακτική συζήτηση για τους έξι αποδείξεις επηρέαση, περιγράφει ο καθηγητής Robert Cialdini, μέσω των οποίων οι εκπαιδευτές στόχου θα μπορούσαν να αυξήσει την επηρεαστικότητά τους προς τους πελάτες.
ΜÓΔΟΥΛΟ 7
1. Το πρότυπο "καλή συνομιλία" στη βιομηχανία. Υποθέσεις, στρατηγικές και τεχνικές "καλή συνομιλία" στη βιομηχανία
2. Εμπάθεια ακρόαση με "καρδιά"
3. Μετατροπή των κριτικών σε γνώσεις
4. "Aikido" συνομιλία - μοντέλου υποθέσεις και λογοτεχνικά δομή
5. Τη γλώσσα της αρμοδιότητας που αναλαμβάνει υποθέσεις και η γλώσσα της αναζήτησης κάποιου να ευθύνεται και μεταφοράς αρμοδιότητα
6. Η γλώσσα των αξιών σε πράξη - μοντέλου υποθέσεις και λογοτεχνικά δομή
7. Η γλώσσα επιτυχούς ατόμου - μοντέλου υποθέσεις και λογοτεχνικά δομή
8. Η γλώσσα της σεβασμού που ανοίγει διάλογο και επιτρέπει την κατανόηση
9. Η γλώσσα της διαφάνειας - μοντέλου υποθέσεις και γλωσσική δομή και δώδεκα πρότυπα επίσημων ερωτήσεων
10. Η γλώσσα του θολιά - μοντέλου υποθέσεις και λογοτεχνικά δομή
ΜÓΔΟΥΛΟ 8
1. Προηγμένα μοντέλα επαγγελματικής συνομιλίας
2. Το "σκάλα προς τον ουρανό" μοντέλου συνομιλίας
3. Δραματική τρίγωνο Karpman - μοντέλου και ψυχολογία της δραματικής τρίγωνο και προηγμένες γλωσσικά δομή να υπερασπιστεί από πειρατική επιβολή και είσοδο στη τρίγωνο παιχνίδια και έξοδος από τρίγωνο παιχνίδια και συμφωνία.
4. Η γλώσσα της "καλή συνομιλία" - λογοτεχνικά δομή που θα πρέπει να απορρίψει, επειδή κλείσει τη συμφωνία και γλωσσικά δομή που αυξάνουν και κάνουν τη συμφωνία πιθανότερη.
ΜÓΔΟΥΛΟ 9
Πολιτική ΜÓΔΟΥΛΟ Σκέψης - Να σκεφτόμαστε με βάση το αποτέλεσμα, ό,τι επιθυμώ να επιτύχω. Πρακτική εκπαίδευση στην επηρεαστικότητα και συνομιλία διαπραγμάτευσης με υποβαθμιστές.
Πρακτική εκπαίδευση του Πολιτική ΜÓΔΟΥΛΟ Σκέψη. Κάθε μέρος εκπαιδευτή, θα το περιγράψω ανεξάρτητα σε βάση του αποτελέσματος, δηλαδή: ό,τι επιθυμώ να επιτύχω και παίρνω, πείθω και μη πείθω του (επιλεγμένο) υποβαθμιστής και ποια πληροφορίες ή απόδειξες χρειάζομαι να του παρέχω, ό,τι πρέπει να κάνω, ποιες ενέργειες να πράξω, τι να λέω, πώς να συμπεριφέρομαι για να επιτύχω το υπολογισμό και προηγουμένως περιγραφή αποτελέσματος.
ΜÓΔΟΥΛΟ 10
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΑΥΤΟ-ΓΝΩΣΗ, κατά τη διάρκεια του οποίου οι εκπαιδευτές:
1. Θα μετασχηματίσουν από πηγή και ολοκληρώσουν τα απρόσωπα (στις δημοτικές γλώσσες λεγόμενα αρνητικά) συναισθήματα (χρησιμοποιώντας ένα επαγγελματικό μοντέλο
θεραπεία, αποδοχή συναισθημάτων - μετασχηματισμός από πηγή) τα οποία εμπλέκονται και υποστηρίζουν σε δύσκολες καταστάσεις. Η οποία θα αλλάξει τη μέθοδό τους λογικής και πεποιθήσεων για συναισθήματα, ώστε να είναι ικανοί να διαχειρίζονται σωστά την πληροφορία που προέρχεται από τα μεμονωμένα εμπειρία συναισθήματα, να αναδύονται δυναμικά από συναισθήματα που τους έδωσαν ενέργεια για να βρίσκουν και υποστηρίζουν τα νοητικά διαδίκτυα και να λαμβάνουν ορθές αποφάσεις.
2. Θα μάθουν το ABCD μοντέλο συναισθημάτων από τη θεραπεία κατανοητική-συμπεριφορική, που υπηρετεί: τα συναισθήματά σας, πεποιθήσεις, αλλάζοντας τη λογική κατά τη διάρκεια μιας δίδαξης και αλλάζοντας συμπεριφορά και ενέργειες.
3. Θα μάθουν τις πιο συχνές νοητικές και αυτοδιστροφικές παραξενότητες πεποιθήσεων, υποτάγουμαι στις επιλεγμένες πεποιθήσεις για σημαντικά ζητήματα,
αυτοδιάγνωση χρησιμοποιώντας τα εργαλεία που μάθατε για να διαπιστώσετε ακρίβεια και χρήσιμη.
4. Θα μάθουν τους πέντε αρχές της υγιούς λογική, ένα μοντέλο που προέρχεται από τη θεραπεία κατανοητική-συμπεριφορική, ώστε να έχουν μια βεβαιωμένη εργαλείο διάγνωσης, χρησιμοποιώντας για να διαπιστώσετε αν οι πεποιθήσεις σας είναι καλές για εσάς και υποστηρίζουν την επίτευξη στόχων.
5. Θα αλλάξουν τις προσδιορισμένες αρνητικές πεποιθήσεις σε υποστηρικτικές πεποιθήσεις μια επιλεγμένη δύσκολη βιομηχανική κατάσταση.
6. Θα αναλύσουν τον πληθωρισμό όφελων και έξοδων από την επιλεγμένη βιομηχανική σχέση οποία έχει πολύ βιομηχανική σημασία και είναι τώρα αδυναμός η οποία σχέση θα ήθελα να αλλάξω για καλύτερα.
7. Θα μάθουν τι είναι η αντίδραση προς αλλαγή της συμπεριφοράς (αλλαγή του αποτελέσματος... επιθυμητό) και αντίδραση προς τη διαδικασία (η εργασία που πρέπει να γίνει για να επιτύχω το επιθυμητό αποτέλεσμα) στις σχέσεις.
8. Σύνοψη
Requirements
- Δεν απαιτείται προηγουμένως έμπειρο
Πúblico
- Επαγγελματίες της εκπομπής
- Αντιπρόσωποι πελατικής υποστήριξης
- Διαχειριστές λογαριασμών
Testimonials (1)
Η μέθοδος με την οποία παρουσιάστηκε η πληροφορία.
TAIATU CRISTI IONUT
Course - Customer Care Academy
Machine Translated