Soft Skills Training Courses

Soft Skills Training Courses

Οι μαθήτριες κατάρτισης με επίκεντρο το μάθημα Soft Skills (επίσης γνωστές ως δεξιότητες των ανθρώπων, διαπροσωπικές δεξιότητες, κοινωνικές δεξιότητες και μεταβιβάσιμες δεξιότητες) καταδεικνύουν μέσω συζήτησης και ασκήσεων πώς κατανοούν τη δυναμική των ανθρώπινων σχέσεων σε ένα επιχειρηματικό περιβάλλον και πώς να εφαρμόζουν τεχνικές Soft Skills , συνήθειες και νοοτροπίες για τη βελτίωση των σχέσεων καθώς και των επιχειρηματικών αποτελεσμάτων, ενώ ταυτόχρονα δημιουργεί μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία στην εργασία και τη ζωή. Η κατάρτιση Soft Skills είναι διαθέσιμη ως "onsite live training" ή "remote live training". Η επιτόπια κατάρτιση σε πραγματικό χρόνο μπορεί να πραγματοποιηθεί σε τοπικό επίπεδο στις εγκαταστάσεις του πελάτη Ελλάδα ή σε εταιρικά κέντρα κατάρτισης NobleProg στο Ελλάδα . Η απομακρυσμένη ζωντανή προπόνηση πραγματοποιείται μέσω μιας διαδραστικής, απομακρυσμένης επιφάνειας εργασίας. NobleProg - Ο τοπικός παροχέας εκπαίδευσης

Machine Translated

Testimonials

★★★★★
★★★★★

Soft Skills Course Outlines

Title
Duration
Overview
Title
Duration
Overview
7 hours
Overview
Αυτό το μάθημα στοχεύει να εμπνεύσει τους εκπαιδευόμενους να γίνουν ηγέτες δείχνοντας τι κάνει ή σπάει έναν ηγέτη.
7 hours
Overview
Κοινό

Διευθυντές, Team Leaders και μέλη του προσωπικού που θεωρούν ότι:

- Παρακολουθούν πάρα πολλές συναντήσεις
- Ο χρόνος τους κλέβεται από άλλους ανθρώπους
- Δεν μπορούν να φτάσουν στο τέλος της δουλειάς τους λόγω έλλειψης προγραμματισμού, πρόβλεψης ή ιεράρχησης

Μορφή του μαθήματος

Το μάθημα θα είναι ένας ιδιαίτερα διαδραστικός συνδυασμός:

- Διευκολυνθείσες συζητήσεις
- Παρουσιάσεις διαφανειών
- Ασκήσεις και μελέτες περιπτώσεων

Μέχρι το τέλος του μαθήματος, οι εκπρόσωποι θα μπορούν:

- Εκτιμούν την ανάγκη να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις συναντήσεις - σεβόμενη τις χρονολογικές πιέσεις εκείνων που προσκαλούν στις συναντήσεις
- Ακολουθήστε τις τυπικές διαδικασίες για την κλήση, τη διαχείριση και την προετοιμασία των αποτελεσμάτων των συναντήσεων
- Εκτιμήστε ευρύτερα ορισμένους από τους τρόπους διαχείρισης του εαυτού και του χρόνου τους πιο αποτελεσματικά: να δουλέψετε πιο έξυπνα και όχι σκληρότερα ...
14 hours
Overview
In an increasingly globalised world, we work in more multicultural environments where conflicts between individuals and groups are possible. The fundamental belief behind conflict resolution is that conflicts are unavoidable but that they are manageable.

Assertiveness, self-confidence, negotiation ability, interpersonal and other skills are pivotal in supporting conflict resolution. In our everyday life, we encounter many occasions where we consciously or unconsciously (with family members, friends, clients, business partners) manage conflicts. Mastering conflict resolution helps to resolve conflicts effectively, as well as helping us to communicate better, persuade efficiently, improve business results as well as enhancing organisational and personal behavior and performance.

This course offers a mix of theories and concepts, combined with group exercises and individual activities to enable delegates to share ideas and develop their skills.

Objectives:

- To understand the fundamentals and nuances of conflicts in organizations
- To explore key concepts, factors, theories, types, and models in conflict resolution
- To discover the personality types, leadership styles supporting negotiation skills
- To learn the art of assertiveness and self-confidence
- To experiment, experience and practice conflict resolutions
4 hours
Overview
ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ:

Υπάρχουν πέντε στάδια στη διαδικασία Design Thinking (DT) (empathize, ορίστε το πρόβλημα, ιδέες, πρωτότυπο, δοκιμή).

Σε έναν όλο και πιο σύνθετο κόσμο, αντιμετωπίζουμε προβλήματα που μπορεί να χρειαστούν ειδικές προσεγγίσεις. Design Thinking βοηθά στην αντιμετώπιση πολύπλοκων προβλημάτων. Το Mastering thinking-design βοηθά στην αποτελεσματική αντιμετώπιση πολύπλοκων προβλημάτων, στην καλύτερη επικοινωνία, στην αποτελεσματική πείρα, στη βελτίωση των επιχειρηματικών αποτελεσμάτων και στην ενίσχυση της οργανωτικής και προσωπικής συμπεριφοράς και απόδοσης.

- Πώς λειτουργεί το DT: μάθετε από τους ανθρώπους και το πρόβλημα, βρείτε μοτίβα, μοντέλο σχεδιασμού (παραλλαγή μοντέλου), δοκιμάστε το μοντέλο, αξιολογήστε το μοντέλο και επανασχεδιάστε.
- Σχέση μεταξύ DT, καινοτομίας και επιχειρηματικότητας.
- Μέθοδοι και εργαλεία DT: persona, χαρτοφυλάκιο ενδιαφερομένων, χάρτης ταξιδιών πελατών, πρότυπο υπηρεσιών, καινοτομία επιχειρηματικού μοντέλου.
- Εφαρμογή της DT: νοοτροπία σχεδιασμού, αναστατωτική καινοτομία, επαναληπτική προσέγγιση, ευέλικτη τεχνική εκτίμησης, κριτική σκέψη, επίλυση προβλημάτων, ομαδική εργασία, ετοιμότητα ηγεσίας, επικοινωνιακές δεξιότητες, τεχνολογία κατανόηση, διαπολιτισμική και δεοντολογική ικανότητα, συναισθηματική νοημοσύνη, δεξιότητες, επίλυση συγκρούσεων.

Στόχοι:

- Να κατανοήσουμε τις βασικές αρχές και τις αποχρώσεις του DT
- Να εξερευνήσετε βασικές έννοιες, παράγοντες, θεωρίες, τύπους και μοντέλα στη DT
- Για να πειραματιστείτε, να ζήσετε και να εξασκηθείτε στην DT

Διανομή:

Πρόκειται για πρόγραμμα εκπαίδευσης 1 ημέρας (4 ώρες) και αποτελείται από:

- διαλέξεις (40% - παρουσίαση θεωριών, εννοιών, μοντέλων και αλληλεπιδράσεων),
- ομαδικές ασκήσεις (30% - δυναμική των ομάδων, παιχνίδια, ομαδική συζήτηση και ασκήσεις επίλυσης ψεύτικων συγκρούσεων),
- μεμονωμένες δραστηριότητες (15% - συγγραφή, σχεδιασμός και συζήτηση από ομοτίμους)
- και άλλοι (15% - βίντεο, ανάγνωση).

Σημείωση: λόγω της φύσης αυτού του μαθήματος υπάρχει ένα ελάχιστο μέγεθος ομάδας 3
14 hours
Overview
Αυτή η καθοδηγούμενη από εκπαιδευτές, ζωντανή εκπαίδευση (επιτόπου ή απομακρυσμένη) απευθύνεται σε επαγγελματίες HR που επιθυμούν να χρησιμοποιούν αναλυτικές μεθόδους για τη βελτίωση της οργανωτικής απόδοσης. Αυτό το μάθημα καλύπτει τόσο ποιοτικές όσο και ποσοτικές εμπειρικές και στατιστικές προσεγγίσεις.

Μορφή του μαθήματος

- Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση.
- Πολλές ασκήσεις και πρακτική.

Επιλογές προσαρμογής μαθημάτων

- Για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, επικοινωνήστε μαζί μας για να κανονίσετε.
21 hours
Overview
Κοινό

- Το προσωπικό που χρειάζεται να έχει πλήρη επίγνωση των ζητημάτων γύρω από την επιρροή και την αποφυγή συγκρούσεων με:

- Οι συνάδελφοί τους
- Τα αφεντικά τους
- Οι εσωτερικοί και εξωτερικοί πελάτες και οι ενδιαφερόμενοι

Στόχοι μαθήματος

Μέχρι το τέλος του μαθήματος, οι εκπρόσωποι θα μπορούν:

- Εκτιμήστε την ανάγκη να διαχειριστείτε τη συμπεριφορά τους πριν μπορέσουν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των άλλων
- Κατανοήστε τις δυνάμεις και τις αδυναμίες των διαφόρων διαθέσιμων μέσων επικοινωνίας
- Διαχειριστείτε τους εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες και τους ενδιαφερόμενους

Μορφή

Το μάθημα θα είναι ένας ιδιαίτερα διαδραστικός συνδυασμός:

- Διευκολυνθείσες συζητήσεις
- Παρουσιάσεις διαφανειών
- Ασκήσεις και
- Οι περιπτωσιολογικές μελέτες
14 hours
Overview
Η Pfizer, η Hewlett Packard, η DellEMC και η VMware έχουν επωφεληθεί από αυτό το πρόγραμμα, αναπτύσσοντας μια καλύτερη ισορροπία στο στυλ επηρεασμού τους και επιδεικνύοντας μια ανθεκτική ανταπόκριση στις προκλήσεις στο χώρο εργασίας. Εάν θέλετε: • Να δημιουργήσετε ομάδες εργασίας υψηλών επιδόσεων • Να κερδίζετε συνεπείς συμβάσεις από το pitching • Να διαπραγματευτείτε με επιτυχία τις καλύτερες συμφωνίες • Να χτίζετε την αξία των μετόχων, κάθε χρόνο ... τότε χρειάζεστε το πρόγραμμα μας επιρροής
35 hours
Overview
ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

Σε όλο τον κόσμο, οι ρυθμιστικές αρχές συνδέουν ολοένα και περισσότερο το ύψος του κινδύνου που αναλαμβάνει μια τράπεζα με το ύψος του κεφαλαίου που απαιτείται να τηρεί και οι τράπεζες και οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες διαχειρίζονται ολοένα και περισσότερο τις πρακτικές διαχείρισης βάσει κινδύνου. Οι τράπεζες, τα προϊόντα τους, οι κανονισμοί και η παγκόσμια αγορά καθίστανται όλο και πιο πολύπλοκες, προκαλώντας ολοένα και μεγαλύτερες προκλήσεις στην αποτελεσματική διαχείριση κινδύνων. Ένα βασικό μάθημα της τραπεζικής κρίσης των τελευταίων πέντε ετών είναι ότι οι κίνδυνοι είναι ιδιαίτερα ενοποιημένοι και για την αποτελεσματική διαχείριση τους οι τράπεζες πρέπει να κατανοήσουν αυτές τις αλληλεπιδράσεις.

Βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

- την εξήγηση των σημερινών κανονισμών που βασίζονται στον κίνδυνο
- λεπτομερή επισκόπηση των κυριοτέρων κινδύνων που αντιμετωπίζουν οι τράπεζες
- βέλτιστες πρακτικές του κλάδου για την υιοθέτηση μιας επιχειρηματικής προσέγγισης για την ενσωμάτωση της διαχείρισης κινδύνου σε ολόκληρο τον οργανισμό
- χρησιμοποιώντας τεχνικές διακυβέρνησης για την οικοδόμηση μιας ομαδικής κουλτούρας για να διασφαλιστεί ότι ο καθένας θα αναλάβει ενεργό ρόλο στη διαχείριση κινδύνων σύμφωνα με τους στρατηγικούς στόχους των τραπεζών
- ποιες προκλήσεις θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν οι διαχειριστές κινδύνου στο μέλλον.

Το μάθημα θα κάνει ευρεία χρήση περιπτωσιολογικών μελετών που έχουν σχεδιαστεί για να διερευνήσουν, να εξετάσουν και να ενισχύσουν τις έννοιες και τις ιδέες που καλύπτονται κατά τη διάρκεια των πέντε ημερών. Τα ιστορικά γεγονότα στις τράπεζες θα χρησιμοποιηθούν καθ 'όλη τη διάρκεια του μαθήματος για να τονισθεί ο τρόπος με τον οποίο δεν κατάφεραν να διαχειριστούν τους κινδύνους και τις ενέργειές τους που θα μπορούσαν να ληφθούν για να αποφευχθεί η απώλεια.

Στόχοι

Ο στόχος αυτού του μαθήματος είναι να βοηθήσει τη διαχείριση των τραπεζών να παράσχει μια κατάλληλη ολοκληρωμένη στρατηγική για τη διαχείριση των πολύπλοκων και μεταβαλλόμενων κινδύνων και κανονισμών στο σημερινό διεθνές τραπεζικό περιβάλλον. Συγκεκριμένα, το μάθημα αυτό στοχεύει στην κατανόηση των ανώτερων διοικητικών στελεχών σχετικά με:

- σημαντικός κίνδυνος στον χρηματοπιστωτικό κλάδο και τους κύριους διεθνείς κανονισμούς περί κινδύνων
- πώς να διαχειρίζεστε τα περιουσιακά στοιχεία και τις υποχρεώσεις της τράπεζας μεγιστοποιώντας την απόδοση
- η αλληλεπίδραση μεταξύ των τύπων κινδύνου και ο τρόπος με τον οποίο οι τράπεζες χρησιμοποιούν μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για τη διαχείριση τους
- την εταιρική διακυβέρνηση και τις προσεγγίσεις βέλτιστης πρακτικής για τη διαχείριση των διαφόρων συμφερόντων των ενδιαφερομένων
- πώς να αναπτύξει μια κουλτούρα διακυβέρνησης των κινδύνων ως εργαλείο για την ελαχιστοποίηση της περιττής λήψης κινδύνων

Ποιος πρέπει να παρακολουθήσει αυτό το σεμινάριο

Αυτό το μάθημα απευθύνεται σε όσους είναι νέοι στην ολοκληρωμένη διαχείριση κινδύνων, στη υπεύθυνη στρατηγική διαχείρισης κινδύνων ανώτερων στελεχών ή σε όσους επιθυμούν να κατανοήσουν καλύτερα τη διαχείριση κινδύνων για τις επιχειρήσεις. Θα είναι χρήσιμο να:

- Διαχείριση τραπεζικών επιπέδων
- Ανώτερα διευθυντικά στελέχη
- Ανώτεροι διαχειριστές κινδύνου και αναλυτές
- Ανώτεροι διευθυντές και διαχειριστές κινδύνου υπεύθυνοι για τη στρατηγική διαχείριση κινδύνων
- Εσωτερικοί ελεγκτές
- Κανονιστικό προσωπικό και προσωπικό συμμόρφωσης
- Επαγγελματίες του Treasury
- Διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων και υποχρεώσεων και αναλυτές
- Ρυθμιστικές αρχές και επαγγελματίες εποπτείας
- Προμηθευτές και συμβούλους στις τράπεζες και στη βιομηχανία διαχείρισης κινδύνων
- Εταιρική διακυβέρνηση και διαχειριστές διαχείρισης κινδύνων.
21 hours
Overview
Στο τέλος του μαθήματος, οι συμμετέχοντες πρέπει να είναι σε θέση να:

-

Αποκτήστε μια κατανόηση της αυτοπεποίθησης ως θεμέλιο για τους εμπνευστές ηγέτες

-

Ενίσχυση και διατήρηση των δυνατοτήτων εκτέλεσης και συμβολή στη δημιουργία μιας κουλτούρας υψηλής απόδοσης

-

Πρωτοπορούν στον πολιτιστικό μετασχηματισμό και τις διαδικασίες αλλαγής στις αντίστοιχες περιοχές επιρροής τους χρησιμοποιώντας εργαλεία συναισθηματικής νοημοσύνης και διαχείρισης αλλαγών
14 hours
Overview
This two day course is designed for people who want to achieve better outcomes from their negotiations with customers, suppliers and colleagues. It teaches the skills and tactics used by effective negotiators and builds the confidence needed to succeed.

Delegates learn the different negotiating styles and how to maximise their personal power while protecting important relationships. The course is highly participative with a combination of lecture, discussion, coaching and exercises.
21 hours
Overview
Κοινό

Το προσωπικό που χρειάζεται να έχει πλήρη επίγνωση των ζητημάτων γύρω από το προσωπικό και τη Management ομάδας για:

- Τους εαυτούς τους
- Οι συνεργάτες τους (ομότιμοι)
- Τα αφεντικά τους
- Τα μέλη της ομάδας τους
- Οι εσωτερικοί και εξωτερικοί πελάτες και οι ενδιαφερόμενοι

Μορφή του μαθήματος

Το μάθημα θα είναι ένας ιδιαίτερα διαδραστικός συνδυασμός:

- Διευκολυνθείσες συζητήσεις
- Παρουσιάσεις διαφανειών
- Ασκήσεις και
- Οι περιπτωσιολογικές μελέτες

Μέχρι το τέλος του μαθήματος, οι εκπρόσωποι θα μπορούν:

- Εκτιμήστε την ανάγκη να διαχειριστείτε τη συμπεριφορά τους πριν μπορέσουν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των άλλων
- Κατανοήστε τις δυνάμεις και τις αδυναμίες των διαφόρων διαθέσιμων μέσων επικοινωνίας
- Εκτιμήστε τον τρόπο διαχείρισης, κινητοποίησης και ανάπτυξης των μελών της ομάδας
- Διαχειριστείτε τους εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες και τους ενδιαφερόμενους
- Εξηγήστε πώς να αντιμετωπίζετε τις δύσκολες καταστάσεις που μπορεί να αντιμετωπίσουν στο γραφείο
14 hours
Overview
Κοινό

Το προσωπικό που χρειάζεται να έχει πλήρη επίγνωση των ζητημάτων γύρω από την επικοινωνία και τον επηρεασμό:

- Οι συνάδελφοί τους
- Τα αφεντικά τους
- Οι εσωτερικοί και εξωτερικοί πελάτες και οι ενδιαφερόμενοι

Μορφή του μαθήματος

Το μάθημα θα είναι ένας ιδιαίτερα διαδραστικός συνδυασμός:

- Διευκολυνθείσες συζητήσεις
- Παρουσιάσεις διαφανειών
- Ασκήσεις και μελέτες περιπτώσεων

Μέχρι το τέλος του μαθήματος, οι εκπρόσωποι θα μπορούν:

- Εκτιμήστε την ανάγκη να διαχειριστείτε τη συμπεριφορά τους πριν μπορέσουν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των άλλων
- Κατανοήστε τις δυνάμεις και τις αδυναμίες των διαφόρων διαθέσιμων μέσων επικοινωνίας
- Διαχειριστείτε τους εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες και τους ενδιαφερόμενους
- Εξηγήστε πώς να αντιμετωπίζετε τις δύσκολες καταστάσεις που μπορεί να αντιμετωπίσουν στο γραφείο
7 hours
Overview
Αυτό το μάθημα θα σας δώσει τη γνώση σχετικά με τον τρόπο παρουσίασης των οικονομικών πληροφοριών (αριθμών) στο PowerPoint και όχι μόνο τις δεξιότητες παρουσίασης. Θα είστε σε θέση να παρουσιάσετε τις πληροφορίες χρηματοδότησης με πιο επαγγελματικό τρόπο.
14 hours
Overview
Σε αυτή την καθοδηγούμενη από εκπαιδευτή, ζωντανή προπόνηση, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να προετοιμάσουν και να παραδώσουν μια πειστική παρουσίαση του PowerPoint . Από την τεχνική προετοιμασία έως την επιδέξια παράδοση, κάθε βασικό σημείο καλύπτεται σε αυτό το διαδραστικό εργαστήριο.

Μέχρι τη λήξη αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα μπορούν:

- Εφαρμόστε τη σωστή νοοτροπία για την παροχή μιας ισχυρής και πειστικής παρουσίασης
- Πρακτική αποτελεσματικές τεχνικές επικοινωνίας για την ενίσχυση της παρουσίασης
- Προετοιμάστε διαφάνειες PowerPoint που συμπληρώνουν και ενισχύουν μια παρουσίαση
- Δημιουργήστε μια σύνδεση με το κοινό που διευκολύνει την εμπιστοσύνη και επιτρέπει την πώληση μιας ιδέας, μιας πρότασης, ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας

Κοινό

- Ηγέτες και διαχειριστές
- Μηχανικοί
- Ερευνητές
- Σύμβουλοι
- Άτομα με μικρό ή μηδενικό επιχειρηματικό υπόβαθρο
- Πρόσωπα που προετοιμάζονται να προτείνουν μια ιδέα ή πρόταση

Μορφή του μαθήματος

- Εργαστήριο μορφής με πολλές ασκήσεις και πρακτική σε ένα ζωντανό και ελκυστικό περιβάλλον.

Σημείωση

- Για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, επικοινωνήστε μαζί μας για να κανονίσετε
21 hours
Overview
Κοινό

Το προσωπικό που χρειάζεται να είναι πλήρως προετοιμασμένο για την παρουσίαση των παρουσιάσεων:

- Στις ομάδες τους
- Σε πελάτες
- Σε άλλα ακροατήρια εσωτερικά της εταιρείας
- Σε άλλα ακροατήρια εκτός της εταιρείας

Μορφή του μαθήματος

Ένας συνδυασμός:

- Διευκολυνθείσες συζητήσεις
- Αντιπροσωπεία Παρουσιάσεις - με πλήρη ανατροφοδότηση

Μέχρι το τέλος του μαθήματος, οι εκπρόσωποι θα μπορούν:

- Προετοιμασία και δομή μιας αποτελεσματικής παρουσίασης
- Προετοιμαστείτε σωστά για αυτή την παρουσίαση
- Παρουσιάστε την παρουσίαση με σιγουριά
- Χρησιμοποιήστε τα διάφορα οπτικά βοηθήματα που ένας παρουσιαστής μπορεί να επιλέξει να χρησιμοποιήσει για να δημιουργήσει μια τόνωση παρουσίαση
- Αντιμετωπίστε τους διαφορετικούς τύπους ανθρώπων που θα συναντήσουν στις παρουσιάσεις τους
35 hours
Overview
ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

Αυτό το 5ήμερο μάθημα θα βοηθήσει τους εκπροσώπους να αναπτύξουν τις στρατηγικές τους δεξιότητες σχεδιασμού και διαχείρισης, συμπεριλαμβανομένων των τακτικών και επιχειρησιακών απαιτήσεων για επιτυχή εφαρμογή σε ένα τραπεζικό περιβάλλον. Το μάθημα θα ασχοληθεί με τα σκληρά θέματα της διαχείρισης των συγκρούσεων, τη διαχείριση της αλλαγής, τι κάνει καλό ηγέτη και πώς να παρακινήσει μια ομάδα. Χρησιμοποιώντας διαδραστικές περιπτωσιολογικές μελέτες καθώς και παραδείγματα τομέων, οι εκπρόσωποι θα ενθαρρυνθούν να μοιραστούν εμπειρίες και προκλήσεις για να βοηθήσουν στην ανάπτυξη πρακτικών και εργασιακών λύσεων που θα μπορέσουν να αναλάβουν και να χρησιμοποιήσουν πραγματικά.

Ο βασικός στόχος του προγράμματος είναι να εξοπλίσει τα στελέχη με τις δεξιότητες για να σαρώσουν το επιχειρηματικό περιβάλλον για να αποκαλύψουν επικερδείς επιχειρηματικές ευκαιρίες καθώς και να αναπτύξουν στρατηγικές για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε ένα ολοένα και πιο ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον. Μεταξύ άλλων, το πρόγραμμα θα δώσει επίσης μια εικόνα για την ηγεσία των βέλτιστων πρακτικών και συμπεριφορών που θα ενισχύσουν την ικανότητα των στελεχών να χειριστούν τις πολυπλοκότητες και τις αβεβαιότητες της διαχείρισης ενός χρηματοπιστωτικού ιδρύματος υψηλής απόδοσης.

Στόχοι μάθησης

Μετά την παρακολούθηση αυτού του μαθήματος, οι εκπρόσωποι θα μπορούν:

- Περιγράψτε τα κύρια προβλήματα που αντιμετωπίζει μια μεγάλη τράπεζα.
- Εξηγήστε τις διάφορες προσεγγίσεις για τον προγραμματισμό της οργανωτικής ανάπτυξης.
- Αναλύστε το τρέχον επιχειρηματικό περιβάλλον και τις επιρροές που επηρεάζουν την οργάνωση.
- Αναλύστε τους πόρους μέσα και έξω από τον οργανισμό.
- Εξηγήστε τις διάφορες προσεγγίσεις για τη διαχείριση της στρατηγικής και τοποθετήστε το στο επιχειρηματικό σχέδιο.
- Αξιολογείστε τις εναλλακτικές στρατηγικές ανάπτυξης, ώστε να προτείνετε το κατάλληλο για τις ανάγκες της επιχείρησης.
- Εφαρμόστε μια βαθύτερη κατανόηση των στρατηγικών αναπτυξιακών σχεδίων.
- Συζητήστε αντικειμενικά τους κινδύνους, τα οφέλη και το κόστος που συνοδεύουν την εφαρμογή της νέας στρατηγικής, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης συγκρούσεων σε μια ομάδα.
- Καθορισμός προσεγγίσεων για τη διαχείριση των εντοπισθέντων κινδύνων.
- Αναλύστε τις πιθανές επιπτώσεις στην επιχείρησή του (θετικές και αρνητικές) που θα προκύψουν από την εφαρμογή της νέας στρατηγικής.
- Σχεδιασμός πολιτικών, συστημάτων και διαδικασιών για την επιτυχή εφαρμογή των αναδυόμενων στρατηγικών σχεδίων.
- Καλύψτε τα βασικά βήματα στη διαχείριση αλλαγών

Ποιος πρέπει να παρακολουθήσει

- Διαχειριστές προϊόντων / υπηρεσιών
- Προσφάτως διορισμένοι καθώς και καθιερωμένοι διευθυντές και ηγέτες ομάδων
- Επικεφαλής των επιχειρήσεων
- Διευθυντές Ανώτερων Τραπεζών
- Διευθυντές Ανθρώπινου Δυναμικού
- Διαχειριστές επιχειρήσεων
- Διευθυντές Marketing

Μεθοδολογία
Το μάθημα αποτελείται από διευκολυνόμενα εργαστήρια, συμπληρωμένα με περιπτωσιολογικές μελέτες που προέρχονται από συνδυασμό δημοσιευμένων παραδειγμάτων πραγματικής ζωής και / ή πρακτικής εμπειρίας. Θα υπάρξουν επίσης ευκαιρίες για τους συμμετέχοντες να εργαστούν σε μικρές ομάδες για να συνθέσουν ιδέες και στρατηγικές και να εφαρμόσουν το υλικό στο πλαίσιο των δικών τους οργανισμών / τμημάτων. Οι ανοικτές συζητήσεις στο φόρουμ θα αποτελέσουν επίσης βασικό στοιχείο.
7 hours
Overview
Ένα μονοήμερο μάθημα για τη διαχείριση και την πρόληψη στρες
14 hours
Overview
Αυτή η καθοδηγούμενη από εκπαιδευτές, ζωντανή εκπαίδευση (επιτόπου ή απομακρυσμένη) απευθύνεται σε επαγγελματίες του ανθρώπινου δυναμικού και ειδικούς σε θέματα προσλήψεων που επιθυμούν να χρησιμοποιούν αναλυτικές μεθόδους για τη βελτίωση της οργανωτικής απόδοσης. Αυτό το μάθημα καλύπτει τόσο ποιοτικές όσο και ποσοτικές εμπειρικές και στατιστικές προσεγγίσεις.

Μορφή του μαθήματος

- Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση.
- Πολλές ασκήσεις και πρακτική.

Επιλογές προσαρμογής μαθημάτων

- Για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, επικοινωνήστε μαζί μας για να κανονίσετε.
21 hours
Overview
Κοινό

Το προσωπικό που πρέπει να είναι πλήρως προετοιμασμένο για την παροχή εκπαιδευτικών συνόδων υψηλής ποιότητας

Μορφή του μαθήματος

Ένας συνδυασμός:

- Διευκολυνθείσες συζητήσεις
- Αντιπροσωπεία Παρουσιάσεις - με πλήρη ανατροφοδότηση

Μέχρι το τέλος του μαθήματος, οι εκπρόσωποι θα μπορούν:

- Προετοιμασία και διάρθρωση μιας αποτελεσματικής εκπαίδευσης
- Προετοιμαστείτε σωστά για αυτή την προπόνηση
- Εκτελέστε αυτή την εκπαιδευτική συνεδρία με εμπιστοσύνη
- Χρησιμοποιήστε τα διάφορα οπτικά βοηθήματα που ένας εκπαιδευτής μπορεί να επιλέξει να χρησιμοποιήσει για να δημιουργήσει μια περίοδο διέγερσης
- Αντιμετωπίστε τους διαφορετικούς τύπους ανθρώπων που θα συναντήσουν στα μαθήματα κατάρτισης
7 hours
Overview
This course is aimed at people who are about to begin or have just begun a professional career in industry. Designed to build an understanding and appreciation of the corporate workplace, the expectations and behaviours that post graduates will face when starting their career.

Following the course, a mentor will be assigned for a period of 6 months whereby upto 6 meetings will take place (via phone, skype, etc) on a 1-2-1 basis. The purpose of these meetings will be defined between the mentor and the mentee ahead of each session and will be focused on the issues that are most important to the mentee at the time.
14 hours
Overview
If you want to:

- understand why some people do not respond to what you say to them,
- improve your relationship with your spouse, children, boss, co-worker, etc...
- expand the scope of their personal skills in communication with other people,
- learn how to quickly feel better, safer, quieter and just as you like,
- make other people interested in your own person and to make them to like you

this course is for you!

Communication tools that you learn are from different fields of NLP, psychology, psychotherapy, hypnotherapy. This accumulated knowledge based on the latest research and developments in these areas. Hundreds of hours of study, reading, listening and viewing materials, books and movies, and psychological consultations available in the form of a lecture with exercises.
14 hours
Overview
Audience

Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:

- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders

Format of the course

The course will be a highly-interactive combination of:

- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies

By the end of the course, delegates will be able to:

- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
14 hours
Overview
ΣΤΟΧΟΙ

Κατά την άσκηση επιχειρηματικών δραστηριοτήτων σε μια ξένη χώρα ή με έναν ξένο, τα στελέχη και οι διευθυντές πρέπει να έχουν κάποια γνώση των κανόνων και των συμπεριφορών που θεωρούνται αποδεκτές σε κοινωνικές και επαγγελματικές

σχέσεις. Ο πολιτισμός και οι παραδόσεις κάθε χώρας κάνουν τους ανθρώπους να συμπεριφέρονται διαφορετικά και αν οι διεθνείς διαχειριστές δεν γνωρίζουν πώς να προσαρμόζονται στις διαφορές των επιχειρηματικών πολιτισμών, μπορούν να προσβάλλουν

άλλου μέρους και να θέσουν σε κίνδυνο την επιτυχία των διαπραγματεύσεων. Ορισμένες πτυχές που σχετίζονται με το διεθνές επιχειρηματικό πρωτόκολλο είναι:

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ;

Αυτό το μάθημα στοχεύει να προσφέρει σε όσους επιθυμούν να εισέλθουν στην διεθνή επιχειρηματική αγορά.

- Διαχειριστής εξαγωγής
- Διευθυντές Διεθνούς Εμπορίου
- Επαγγελματική μετατροπή
- Διοικητικό Συμβούλιο
- Νέοι απόφοιτοι
- Εταιρικοί αντιπρόσωποι
- Νέος μισθωτής
- Ιδιοκτήτη της επιχείρησης
14 hours
Overview
Purpose of the course:

For management: team leaders, managers are beginning their career paths and high-potential employees are selected for development. Training is also a prelude to the development of individual leadership roles and human resource management.

Benefits of completion of the course:

Increase the efficiency of team management, effective decision making related to managerial functions, appropriate selection of leadership style to the team situation, business growth, strengthen conflict resolution skills, gain time management skills.

Metoda szkolenia:

short thematic lectures, individual exercises, simulations, case studies, role plays
14 hours
Overview
ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Δεδομένου ότι η παγκοσμιοποίηση των βιομηχανιών και των αγορών φέρνει ένα μίγμα από τους διαφορετικούς πολιτισμούς του κόσμου, είναι πιο σημαντικό από ποτέ για τους διευθυντές και τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων να κατανοήσουν την ενίσχυση των επικοινωνιακών τους δεξιοτήτων.

Σε αυτήν την ψηφιακή εποχή, είναι σημαντικό, ανεξάρτητα από το ποια βιομηχανία εργάζεστε, να γνωρίζετε πώς να μεταφέρετε και να λαμβάνετε μηνύματα προσωπικά, καθώς και μέσω τηλεφώνου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κοινωνικών μέσων. προσωπικά μηνύματα, καθώς και μέσω τηλεφώνου, email και κοινωνικών μέσων.

Αυτό το μάθημα είναι σχεδιασμένο με τους ακόλουθους Στόχους

- Communication είναι η ανταλλαγή πληροφοριών και ιδεών, είτε γραπτών είτε λεκτικών.
- Κατανοήστε την επικοινωνία και τη διαδικασία επικοινωνίας
- Καταγράψτε και ξεπεράστε τα φίλτρα / εμπόδια.

Και κάτω από τις προπονήσεις των συμμετεχόντων.

- Βελτιωμένη προσωπική και επαγγελματική εικόνα.
- Mastering International Protocol & προσωπική διπλωματία.
- Ικανότητα και ικανότητα σε διάφορες μορφές εταιρικής και διπλωματικής επικοινωνίας.
- Αυξημένη αυτοπεποίθηση στις επίσημες, επίσημες και ανεπίσημες επαφές.
- Αυξανόμενες επαγγελματικές επικοινωνιακές δεξιότητες.
- Αυξημένη εμπιστοσύνη στις δημόσιες σχέσεις.
- Ικανοποιημένη κατανόηση του επίσημου και άτυπου φόρεμα, συμπεριλαμβανομένης της βραδινής ενδυμασίας.
- Αυξημένη ικανότητα εργασίας στο διεθνές περιβάλλον, κατανόηση βασικών στοιχείων της διαπολιτισμικής επικοινωνίας και εξειδικευμένης ικανότητας στις επαφές με εταίρους από όλο τον κόσμο.
14 hours
Overview
ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Κίνα: μια αναπτυσσόμενη χώρα και η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο. Ο ταχέος μετασχηματισμός της αγοράς της Κίνας και η οικονομική επέκταση που υποστηρίζεται από μια σειρά κυβερνητικών μεταρρυθμίσεων είναι πλέον ένας ελκυστικός προορισμός για επιχειρηματική δραστηριότητα και αναζήτηση ευκαιριών εργασίας. .

Η κινεζική επιχειρηματική κουλτούρα και η εθιμοτυπία μπορεί να είναι λίγο διαφορετική από τις πρακτικές της Δύσης. Καθώς αρχίζετε να αναζητάτε ευκαιρίες απασχόλησης ή επεκτείνετε την επιχείρησή σας στην Κίνα, είναι σημαντικό να έχετε τουλάχιστον μια βασική κατανόηση της κινεζικής επιχειρηματικής κουλτούρας και της εθιμοτυπίας. Η γνώση και η άσκηση των κοινών εθίμων θα σας βοηθήσει επίσης να χαλαρώσετε, να αποφύγετε την αμηχανία και να εστιάσετε στην οικοδόμηση της επιτυχίας.

Όταν πρόκειται για κινεζική επιχειρηματική εθιμοτυπία, υπάρχει μόνο ένας γενικός κανόνας:

Όταν στην Κίνα, κάνουμε όπως κάνουν οι Κινέζοι!

Οι κύριοι στόχοι της εκμάθησης και της ανάπτυξης είναι να αποκτήσουν νέες γνώσεις δεξιοτήτων στο Κινεζικό Business Πολιτισμό και την Κοινωνική Εθιμοτυπία που βοηθάει τους Εταιρικούς Αντιπροσώπους και τους Επαγγελματίες να κάνουν μια καλή δουλειά στην Κίνα.
21 hours
Overview
ΕΙΣΑΓΩΓΗ

- Έχετε αισθανθεί ποτέ σίγουρος για τον εαυτό σας σε κοινωνικές καταστάσεις;
- Ανησυχείτε για το πώς να απευθυνθείτε στους ανθρώπους ή πώς να προτείνετε ένα τοστ;
- Πού να καθίσετε το VIP σας ή ακόμα και ποια πιρούνια να χρησιμοποιήσετε;
- Παρόλο που το κατάλληλο πρωτόκολλο και η εθιμοτυπία μπορούν να περάσουν απαρατήρητα, η απουσία του θα σημειωθεί δεόντως

Σε αυτό το μάθημα θα μάθετε

- Πώς να χειριστείτε τις κοινωνικές καταστάσεις με χάρη και ευκολία.
- Θα δοκιμάσετε επίσης και θα μάθετε την τέχνη της εθιμοτυπίας,
- Σε ένα πραγματικό εστιατόριο.

Θα μάθετε πώς να χειρίζεστε όλα τα είδη πιατικών και μαχαιροπίρουνα σε casual και επίσημες συγκεντρώσεις και να δοκιμάσετε ειδικά τρόφιμα χωρίς αμηχανία.

Είτε είστε υπεύθυνος για μια κοινωνική περίσταση είτε παρακολουθείτε ένα, μπορείτε να είστε ένας ευγενικός οικοδεσπότης και ευγνώμων φιλοξενούμενων!
14 hours
Overview
αυτό το μάθημα έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους διευθυντές και τα διευθυντικά στελέχη να κατανοήσουν το σημαντικό και οργανωτικό της συνέντευξης τύπου. οι συμμετέχοντες θα εισαχθούν στο σημαντικό της συνέντευξης τύπου, εργαλεία όπως η κατανόηση των μέσων ενημέρωσης, η δημιουργία σχέση με τα μέσα ενημέρωσης, γράφοντας δελτία τύπου, προετοιμάζοντας σετ τύπου, διοργανώνοντας μια συνέντευξη τύπου και αντιμετωπίζοντας συνεντεύξεις με ΜΜΕ. Το διαδραστικό εργαστήρι θα παρέχει επίσης χρήσιμες συμβουλές για το πώς να δημιουργήσει και να ενισχύσει την ανταπόκριση ενός οργανισμού στα μέσα ενημέρωσης και πώς να διατηρήσει καλές σχέσεις με τους αντιπροσώπους των ΜΜΕ και τους οργανισμούς.

στόχοι.

• ανάπτυξη ικανοτήτων στον τομέα της οργάνωσης της συνέντευξης τύπου.

• αύξηση της αποδοτικότητας της διαχείρισης της συνέντευξης τύπου και των ερευνών για τα μέσα ενημέρωσης.

• να επιτευχθεί η γνώση του τρόπου επίτευξης των βασικών αναγκών και προσδοκιών του δημοσιογράφου.

• την οικοδόμηση ισχυρών και βιώσιμων σχέσεων με μέλη του τύπου ή των μέσων ενημέρωσης.

• επέκταση της θετικής εικόνας της εταιρείας στην αγορά.

• την αναγνώριση, τη μείωση και την υπέρβαση των αιτιάσεων και των φραγμών.

• ανάπτυξη δεξιοτήτων για την σαφή και αποτελεσματική επικοινωνία.

εκπαιδευτικά οφέλη.

• εκείνους που ενδιαφέρονται για την αξιοποίηση της εξουσίας των δημοσίων σχέσεων για την καλύτερη επίτευξη οργανωτικών

στόχοι.

• διευθυντές/στελέχη που πρέπει να θεσπίσουν και να διατηρήσουν αποτελεσματικές σχέσεις με τα μέσα ενημέρωσης.

• εκείνους που πρέπει να κατανοήσουν καλύτερα τα εργαλεία PR, όπως δελτία τύπου, Κιτ τύπου και πατήστε

διασκέψεις.

• όσους επιθυμούν να μάθουν πώς να χειρίζονται τις συνεντεύξεις των ΜΜΕ για να επιτύχουν θετικά αποτελέσματα.
21 hours
Overview
Who should attend

Individual contributors, Managers, Team leaders, whose success depends on their ability to communicate clearly, to be understood and to influence how another person performs, and create positive working relationships.

Course description

Individual and team success depends upon the ability of individuals to communicate with others, face to face, as well as virtually. Every interaction with another person determines how you are perceived and every interaction is an opportunity to develop trust and exert positive influence. Whether presenting one to one or to an audience of one thousand, conveying information to a project team or delivering a difficult message, communicating effectively is one of the most powerful skills for achieving your objectives.

This course develops your ability to focus on your outcome, tune in to your audience and develop your message for clarity and impact. Your ability to create an environment for open discussion and ongoing dialogue is crucial for communication success. The communications skills covered in this course will increase your ability to exercise choice and control for every type of conversation, influence with out authority and improve quality of relationships and productivity.
7 hours
Overview
A highly participative course involving individual and group discussions and skills practice to enable delegates to share ideas and develop their skill levels.

Audience

Anyone who is looking to enhance their assertiveness skills

Aim

This course aims to raise confidence and increase the delegate’s ability to communicate confidently and assertively with colleagues and customers.

Objectives

By the end of the programme the participants will:

- Understand and overcome the barriers to being assertive
- Recognise behaviour traits within yourself and others and learn effective strategies for managing them
- Communicate effectively with a wide range of people to achieve a win-win situation wherever possible
- Effectively manage difficult situations.

Upcoming Soft Skills Courses

Weekend Soft Skills courses, Evening Soft Skills training, Soft Skills boot camp, Soft Skills instructor-led, Weekend Soft Skills training, Evening Soft Skills courses, Soft Skills coaching, Soft Skills instructor, Soft Skills trainer, Soft Skills training courses, Soft Skills classes, Soft Skills on-site, Soft Skills private courses, Soft Skills one on one training

Course Discounts

Course Discounts Newsletter

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Some of our clients

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Greece!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Greece
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!