
Οι μαθήτριες κατάρτισης με επίκεντρο το μάθημα Soft Skills (επίσης γνωστές ως δεξιότητες των ανθρώπων, διαπροσωπικές δεξιότητες, κοινωνικές δεξιότητες και μεταβιβάσιμες δεξιότητες) καταδεικνύουν μέσω συζήτησης και ασκήσεων πώς κατανοούν τη δυναμική των ανθρώπινων σχέσεων σε ένα επιχειρηματικό περιβάλλον και πώς να εφαρμόζουν τεχνικές Soft Skills , συνήθειες και νοοτροπίες για τη βελτίωση των σχέσεων καθώς και των επιχειρηματικών αποτελεσμάτων, ενώ ταυτόχρονα δημιουργεί μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία στην εργασία και τη ζωή. Η κατάρτιση Soft Skills είναι διαθέσιμη ως "onsite live training" ή "remote live training". Η επιτόπια κατάρτιση σε πραγματικό χρόνο μπορεί να πραγματοποιηθεί σε τοπικό επίπεδο στις εγκαταστάσεις του πελάτη Ελλάδα ή σε εταιρικά κέντρα κατάρτισης NobleProg στο Ελλάδα . Η απομακρυσμένη ζωντανή προπόνηση πραγματοποιείται μέσω μιας διαδραστικής, απομακρυσμένης επιφάνειας εργασίας. NobleProg - Ο τοπικός παροχέας εκπαίδευσης
Machine Translated
Testimonials
Μέθοδοι μεταφοράς γνώσης, flipchart !, χωρίς χρήση οπτικοακουστικών συσκευών.
Łukasz Rak - Schott Poland Sp. z
Course: Zarządzanie sobą w czasie
Machine Translated
ατμόσφαιρα, πολλά παραδείγματα, κατάλληλος ρυθμός, προετοιμασία υλικών
Adam Gozdowski - Schott Poland Sp. z
Course: Zarządzanie sobą w czasie
Machine Translated
Αλληλεπίδραση και ευελιξία
Olivier Pugliesi-Conti
Course: Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
ασκήσεις που δείχνουν στην πράξη τις έννοιες που παρουσιάζονται
Michał Czapski
Course: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
ασκήσεις, χειροποίητες πινακίδες
Krzysztof Helt
Course: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
κοινές ασκήσεις
Tomasz Kaczmarek
Course: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
Η ομάδα εναντίον της ομαδικής άσκησης. Με γνώριζε τις αρνητικές συμπεριφορές των ισχυρών μου περιοχών.
Jordan Ruegg
Course: Building an Effective Team with Belbin Team Roles
Machine Translated
τον τρόπο διεξαγωγής της κατάρτισης, της γνώσης και της μορφής κατάρτισης.
Klaudia Horlop
Course: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
παρουσίαση "ομιλητής:
Antoni Wesoły
Course: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Επικοινωνία με τον εκπαιδευτή
Dorota Miller
Course: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
Επικοινωνία με λεωφορεία
Magdalena Stasiów
Course: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
Επικοινωνία με τον εκπαιδευτή
Elżbieta Żurawska
Course: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
Θα μπορούσαμε να ασκήσουμε πραγματική κατάσταση και η Ελένη μου έδωσε πολλές πρακτικές συμβουλές.
Elisa Venturini
Course: Assertiveness
Machine Translated
ασκήσεις
NBP
Course: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Έμαθα πολλά
Barbara Kozłowska - NBP
Course: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
γρήγορη απάντηση σε πρόσθετες ερωτήσεις
Krzysztof Krawczyk - NBP
Course: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Κατανόηση των συντομεύσεων πληκτρολογίου, αναφορές σε άλλα προγράμματα του Office, δροσερό ρυθμό.
NBP
Course: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
εργασία
Artur Kosim - NBP
Course: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
ΔΙΑΛΕΞΗ
jacek zapędowski - NBP
Course: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Ο εκπαιδευτής έκανε την κατηγορία πολύ DIN. και μπορείτε να πείτε ότι είναι πολύ γνωστό σχετικά με το θέμα.
Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Course: Influence in Action
Machine Translated
το ρυθμό, τις παρεχόμενες πληροφορίες. τον τρόπο που διδάσκεται με υποθέσεις θεωρίας και πρακτικής, φυλλάδια, ασκήσεις κ. λπ.
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Course: Influence in Action
Machine Translated
Θα ήθελα να έχω μία ακόμη πρακτική/άσκηση διαπραγματεύσεων και όχι μόνο μία.
Susana Michel - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Course: Influence in Action
Machine Translated
Μου άρεσαν όλες οι παρεχόμενες πληροφορίες, η γνώση και η εμπειρία στην κοινή χρήση.
Mike Silva - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Course: Influence in Action
Machine Translated
Πεπειραμένος ομιλητής και πολλά παραδείγματα
Instytut Automatyki i Informatyki Stosowanej, Politechnika Warszawska
Course: Public Speaking 101
Machine Translated
Όλα
Instytut Automatyki i Informatyki Stosowanej, Politechnika Warszawska
Course: Public Speaking 101
Machine Translated
Πολλές γνώσεις σε σύντομο χρονικό διάστημα. Συν ανέκδοτα
Justyna Góral - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Course: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Πολλές χρήσιμες γνώσεις που σχετίζονται με το έργο που εκτελείται στο πεδίο της χρήσης του προγράμματος.
Izabela Sarniak - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Course: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Ο εκπαιδευτής εξήγησε τα θέματα πάνω στα οποία εξαρτώμαι
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Course: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Πώς να οδηγείτε
Agata Chudzińska - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Course: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Πολλές ασκήσεις, μια υπενθύμιση σε μια προσιτή μορφή του Excel
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Course: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Ok
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Course: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Ενδιαφέρον γενικά
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Course: Effective communication skills
Machine Translated
Άσκηση πίτσας
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Course: Effective communication skills
Machine Translated
Ασκήσεις
Rafał Rzatkiewicz - GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Course: Effective communication skills
Machine Translated
Ασκήσεις και εμπειρία εκπαιδευτή
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Course: Effective communication skills
Machine Translated
Μου άρεσαν οι ασκήσεις με βάση τις σημερινές έρευνες.
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Course: Effective communication skills
Machine Translated
Ο εκπαιδευτής κατάφερε τελικά να πάρει ακόμα και τους πιο απρόθυμους συμμετέχοντες που συμμετείχαν. Είναι εντυπωσιακά ενημερωμένος για το θέμα.
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Course: Effective communication skills
Machine Translated
Είχε πολλές πρακτικές ασκήσεις.
Fernando Sousa - GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Course: Effective communication skills
Machine Translated
Πώς να χειριστείτε το
jolanta czajka - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Course: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Δεξιότητες εκπαιδευτή
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Course: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Προσαρμοσμένη στις ανάγκες μου
Course: Business Communication Skills
Machine Translated
Προσαρμοσμένη στις ανάγκες μου
Course: Business Communication Skills
Machine Translated
Διάφορες μελέτες περιπτώσεων
张 森凯 - 星空时间
Course: Design Thinking
Machine Translated
Ανάλυση της κοινότητας ενδιαφέροντος
谢 永泉 - 星空时间
Course: Design Thinking
Machine Translated
Καινοτόμος σκέψη
孙 卓峰 - 星空时间
Course: Design Thinking
Machine Translated
Διαδραστικό μέρος
李 佳伟 - 星空时间
Course: Design Thinking
Machine Translated
Ολα αυτά
Ben Russell Carers
Course: Assertiveness
Machine Translated
Αντανακλώντας τον εαυτό μου για να μάθουν άλλους
Roy Dekker - Axway GmbH
Course: People and Team Management
Machine Translated
Τμήμα πρακτικής παζλ
Cindy Liu - IRU Beijing
Course: Public Speaking 101
Machine Translated
Πόσο ανοιχτό ο εκπαιδευτής είναι σχετικά με τα σχετικά ζητήματα. Μπορεί εύκολα να σχετίζεται με τους μαθητές του.
Amdocs
Course: Public Speaking 101: The Art of Mastering Self-Expression (With Social Media Relevance)
Machine Translated
Προσαρμοσμένη στις ανάγκες μου
Course: Business Communication Skills
Machine Translated
Προσαρμοσμένη στις ανάγκες μου
Course: Business Communication Skills
Machine Translated
Soft Skills Course Outlines
- Learn how to facilitate online meetings for remote participants effectively.
- Create a safe and engaging virtual environment for web conferences by setting the right tone and mindset.
- Manage online meetings more efficiently by choosing a suitable platform and getting comfortable with the technology.
- Keep participants engaged by stimulating online conversations.
- Build deeper connections with participants and other practitioners to learn collectively and gain valuable insights.
- Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση.
- Πολλές ασκήσεις και πρακτική.
- Για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, επικοινωνήστε μαζί μας για να κανονίσετε.
- Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση.
- Πολλές ασκήσεις και πρακτική.
- Για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, επικοινωνήστε μαζί μας για να κανονίσετε.
- Σε μεμονωμένα μέλη του προσωπικού τους
- Στις ομάδες τους
- Σε άτομα που δεν είναι άμεσα συνδεδεμένα με τις δικές τους ομάδες, αλλά που θα εκτιμούσαν την ανεξάρτητη - και μη κρίσιμη - εισήγησή τους
- Διευκολυνθείσες συζητήσεις
- Εκπαιδευτικές συναντήσεις των Delegate - με πλήρη ανατροφοδότηση
- Καθορίστε το "Coaching" και εξηγήστε λεπτομερώς τη χρήση του Coaching για να βελτιώσετε την ατομική και την ομαδική απόδοση - ιδιαίτερα όσον αφορά τη χρήση του για την κατανόηση των λόγων πίσω από (και την αποκατάσταση)
- Παράσχετε ουσιαστικές συνεδρίες προπόνησης
-
Καταλαβαίνετε γιατί κάποιοι άνθρωποι δεν απαντούν σε αυτό που τους λέτε,
Βελτιώστε τη σχέση σας με τον σύζυγό σας, τα παιδιά σας, τον αφεντικό, τον συνάδελφο, κλπ...
επεκτείνει το πεδίο εφαρμογής των προσωπικών δεξιοτήτων τους στην επικοινωνία με άλλους ανθρώπους,
Μάθετε πώς να αισθάνεστε γρήγορα καλύτερα, ασφαλέστερα, ήρεμα και όπως σας αρέσει,
να κάνουν τους άλλους να ενδιαφέρονται για το δικό σας πρόσωπο και να τους κάνουν να σας αρέσουν
-
Δημιουργία αποτελεσματικής επικοινωνίας με τους άλλους
Πρακτική ανάλυση των εμποδίων της επικοινωνίας και ενεργές τεχνικές για την πρόληψη της εμφάνισής τους
Δημιουργία σχέσεων υποστήριξης Συνέλευσης
Αποτελεσματική ομαδική εργασία
Συνειδητοποίηση της αμοιβαίας επιρροής στη σχέση ομάδας-ομάδας και ομάδας-ομάδας
Η ικανότητα να χρησιμοποιείτε μια ποικιλία τεχνικών για τη διαχείριση συγκρούσεων
Αλλάξτε τις στάσεις και τη συμπεριφορά τους μοντελοποιώντας εποικοδομητικά (π.χ. υποσχόμενη στάση)
-
Να επικοινωνούν αποτελεσματικά σε καταστάσεις συγκρούσεων
Ανακαλύψτε τις πηγές συγκρούσεων
Ανάλυση των αναγκών των μερών της σύγκρουσης και διατύπωση του προβλήματος
Μέθοδοι και τεχνικές για την επίλυση συγκρούσεων
Οι αρχές της ακεραιότητας και της διαχείρισης των συναισθημάτων στην επίλυση συγκρούσεων
Εφαρμογή των αρχών της υποσχόμενης αντίστασης
Κατάλληλη συμπεριφορά σε περίπτωση σύγκρουσης
Εφαρμογή αυτής της διαχείρισης του στρες, συναισθηματική
-
Ανάπτυξη ικανοτήτων στον τομέα της επαγγελματικής φροντίδας πελατών
Ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της επικοινωνίας με τους πελάτες
Η επίτευξη της γνώσης του πώς να φτάσει στις βασικές ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών
Δημιουργία ισχυρών και βιώσιμων σχέσεων με τους πελάτες
Διεύρυνση της θετικής εικόνας της εταιρείας στην αγορά
Η αναγνώριση, η μείωση και η αντιμετώπιση των αντιρρήσεων και των φραγμών
Μάθετε για τις προσωπικότητες και τις προτιμήσεις επικοινωνίας όταν ασχολούνται με τους πελάτες
Η δημιουργία ενός ανοικτού περιβάλλοντος επικοινωνίας
Ανάπτυξη δεξιοτήτων για την επικοινωνία με σαφή και αποτελεσματικό τρόπο
Ανακαλύψτε τα εμπόδια για αποτελεσματική επικοινωνία
Μάστερ της γλώσσας του σώματος και της μη λεκτικής επικοινωνίας
-
Ρόλος Παιχνίδι
Τεστ αυτοαξιολόγησης
Ασκήσεις σε ομάδες
ατομική εργασία
Πρακτικές συνεδρίες
Διαβάσεις
συζητήσεις
-
Εφαρμογή στρατηγικής προσανατολισμένης φροντίδας πελατών
Ανακαλύψτε τα βασικά ζητήματα του πελάτη
Δημιουργήστε την επαγγελματική εικόνα της εταιρείας
Προσαρμόζεται σε συγκεκριμένα στυλ συμπεριφοράς πελατών
Ενίσχυση της πιστότητας των πελατών μέσω της εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών
Ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας με τους πελάτες
Χρησιμοποιήστε τεχνικές για να οικοδομήσετε σχέσεις
Ανάπτυξη προσωπικού σχεδίου δράσης για τη βελτίωση των δεξιοτήτων εξυπηρέτησης πελατών
Δείξτε κινήσεις γενναιοδωρίας και υψηλής ποιότητας φροντίδα πελατών
Χρησιμοποιήστε τεχνικές για την αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων
Αναγνωρίστε τα εμπόδια στην παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών
- To understand the fundamentals and nuances of conflicts in organizations
- To explore key concepts, factors, theories, types, and models in conflict resolution
- To discover the personality types, leadership styles supporting negotiation skills
- To learn the art of assertiveness and self-confidence
- To experiment, experience and practice conflict resolutions
-
Πώς λειτουργεί το DT: μάθετε από τους ανθρώπους και το πρόβλημα, βρείτε τα πρότυπα, το μοντέλο σχεδιασμού (model drift), δοκιμάστε το μοντέλο, αξιολογήστε το μοντέλο και ανακαλύψτε το μοντέλο.
Η σχέση μεταξύ της DT, της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας.
Μέθοδοι και εργαλεία DT: persona, χάρτης ενδιαφερομένων, χάρτης ταξιδιού πελατών, σχέδιο υπηρεσιών, καινοτομία επιχειρηματικού μοντέλου.
Εφαρμογή της DT: σχεδιαστική σκέψη, διαστρεβλωτική καινοτομία, ιθηρατική προσέγγιση, τεχνική ευέλικτης εκτίμησης, κριτική σκέψη, επίλυση προβλημάτων, ομαδική εργασία, ηγετική προετοιμασία, επικοινωνιακές δεξιότητες, τεχνολογική συνειδητότητα, προοδευτική σκέψη, διαπολιτισμική και ηθική ικανότητα, συναισθηματική νοημοσύνη, αυτοσυνείδηση, διαπραγματευτικές δεξιότητες, επίλυση συγκρούσεων.
-
Για να κατανοήσουμε τα θεμέλια και τις αποχρώσεις του DT
Για να εξερευνήσετε τις βασικές έννοιες, τους παράγοντες, τις θεωρίες, τους τύπους και τα μοντέλα στο DT
Για πειράματα, εμπειρία και πρακτική DT
-
διαλέξεις (40% - παρουσίαση θεωριών, εννοιών, μοντέλων και αλληλεπιδράσεων),
ομαδικές ασκήσεις (30% - ομαδική δυναμική, παιχνίδια, ομαδική συζήτηση και ασκήσεις επίλυσης συγκρούσεων),
ατομικές δραστηριότητες (15% - γραφής, σχεδιασμού και συζήτησης)
και άλλοι (15% - βίντεο, ανάγνωση).
- Διαχειριστής εξαγωγής
- Διευθυντές Διεθνούς Εμπορίου
- Επαγγελματική μετατροπή
- Διοικητικό Συμβούλιο
- Νέοι απόφοιτοι
- Εταιρικοί αντιπρόσωποι
- Νέος μισθωτής
- Ιδιοκτήτη της επιχείρησης
- Έχετε αισθανθεί ποτέ σίγουρος για τον εαυτό σας σε κοινωνικές καταστάσεις;
- Ανησυχείτε για το πώς να απευθυνθείτε στους ανθρώπους ή πώς να προτείνετε ένα τοστ;
- Πού να καθίσετε το VIP σας ή ακόμα και ποια πιρούνια να χρησιμοποιήσετε;
- Παρόλο που το κατάλληλο πρωτόκολλο και η εθιμοτυπία μπορούν να περάσουν απαρατήρητα, η απουσία του θα σημειωθεί δεόντως
- Πώς να χειριστείτε τις κοινωνικές καταστάσεις με χάρη και ευκολία.
- Θα δοκιμάσετε επίσης και θα μάθετε την τέχνη της εθιμοτυπίας,
- Σε ένα πραγματικό εστιατόριο.
- Για να μπορέσετε να διατυπώσετε ποιοι είναι οι δύο τύποι άγχους, οι προσωπικοί σας δείκτες και οι ανακουφιστές του στρες.
- Για να δημιουργήσετε ένα σχέδιο με συγκεκριμένες ρουτίνες για να αυξήσετε την ηρεμία, τη σαφήνεια και την ενέργεια, ελαχιστοποιώντας παράλληλα το άγχος μέσα στην ημέρα
- Να μάθουν αποδεδειγμένες τεχνικές για τη μετατόπιση των αρνητικών συναισθημάτων και την ενίσχυση των θετικών
- Να αντιμετωπίσει τις αποδυναμωτικές πεποιθήσεις γύρω από την εργασία, τη ζωή, τις σχέσεις που συχνά προκαλούν άγχος
- Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση.
- Πολλές ασκήσεις και πρακτική.
- Για να ζητήσετε μια εξατομικευμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα ή για να κάνετε κράτηση ως προπόνηση ένα προς ένα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να κανονίσουμε.
-
Αναπτύξτε μια ισχυρότερη ιδέα για τις διαφορετικές προσεγγίσεις προς την σύγχρονη παράδοση της μάθησης.
Μπορείτε να συνδέσετε την τρέχουσα παράδοση με νέες και φρέσκες προσεγγίσεις στην παράδοση μάθησης.
Δημιουργήστε ένα προσαρμοστικό και προδραστικό πρόγραμμα σπουδών που θα μεγιστοποιήσει την ψηφιοποίηση και όλα τα οφέλη της.
Ηγεσία της οργάνωσης στην εφαρμογή της ψηφιακής μεταμόρφωσης προς τη μάθηση
-
Οδηγός Εκπαίδευσης μέσω της ηλεκτρονικής παράδοσης
Διαδραστικό σχεδιασμό με τα αποτελέσματα
Ψηφιακό ελκυστικό
Δραστηριότητες
-
Κατανοήστε τις βασικές ψυχολογικές έννοιες πίσω από το εργαλείο MBTI.
Να αντιλαμβάνονται τον δικό τους τύπο προσωπικότητας και την επίδρασή του στον χώρο εργασίας.
Διαχειριστείτε τις αδυναμίες της προσωπικότητας και τις προκαταρκτικές δυνάμεις.
Αναγνωρίστε άλλους τύπους προσωπικότητας MBTI στον χώρο εργασίας και συνεργαστείτε ανάλογα.
Διαχειριστείτε τις διαφορές μεταξύ συναδέλφων και δημιουργήστε καλύτερες συνδέσεις.
-
Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση.
Πολλές ασκήσεις και πρακτικές.
Hands-on εφαρμογή σε ένα ζωντανό εργαστήριο περιβάλλον.
-
Για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να οργανώσετε.
-
Κατανοήστε τις αξίες της εταιρείας και αναγνωρίστε τις ως γωνίες του οργανωτικού πολιτισμού.
Δημιουργήστε μια θετική ατμόσφαιρα μεταξύ των συνεργατών, των εργοδοτών και των πελατών.
Εφαρμόστε τις βασικές αξίες που έχουν μάθει για την επίτευξη των στόχων του έργου.
Εκτιμήστε τον ρόλο των στόχων της εταιρείας για τη συνολική ανάπτυξη του χαρακτήρα.
-
Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση.
Πολλές ασκήσεις και πρακτικές.
Hands-on εφαρμογή σε ένα ζωντανό εργαστήριο περιβάλλον.
-
Για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να οργανώσετε.
-
Μετρήστε το ατομικό EQ για να καταλάβετε πώς να αλληλεπιδράτε καλύτερα με τους συναδέλφους σας.
Κατανοήστε τα συναισθήματα και τα στυλ συμπεριφοράς άλλων ανθρώπων για να βελτιώσετε τις σχέσεις με τους συναδέλφους.
Χρησιμοποιήστε την συναισθηματική νοημοσύνη για να σχηματίσετε ένα θετικό και παραγωγικό περιβάλλον εργασίας.
Χρησιμοποιήστε συναισθηματική νοημοσύνη για να χειριστείτε τις αλλαγές και τις συγκρούσεις στην εργασία.
-
Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση.
Πολλές ασκήσεις και πρακτικές.
Hands-on εφαρμογή σε ένα ζωντανό εργαστήριο περιβάλλον.
-
Για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να οργανώσετε.
-
Εξερευνήστε την απομακρυσμένη ηγεσία, τις δομές και τα συστατικά για να προσαρμόσετε με επιτυχία μια απομακρυσμένη ρύθμιση εργασίας.
Αναπτύξτε την εμπιστοσύνη, τους στόχους, τον πολιτισμό και την ομαδική εργασία για να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική και παραγωγική απομακρυσμένη ομάδα.
Χρησιμοποιήστε τα υφιστάμενα εργαλεία και τεχνολογίες για να βελτιώσετε την εικονική επικοινωνία και τη συνεργασία.
Εφαρμόστε στόχους και μεθόδους διαχείρισης έργων για τη μέτρηση της απόδοσης μιας απομακρυσμένης ομάδας.
-
Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση.
Πολλές ασκήσεις και πρακτικές.
Hands-on εφαρμογή σε ένα ζωντανό εργαστήριο περιβάλλον.
-
Για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να οργανώσετε.
-
Κατανοήστε και ξεπεράστε τα εμπόδια για να είστε ισχυροί
Αναγνωρίστε τα χαρακτηριστικά συμπεριφοράς μέσα στον εαυτό σας και στους άλλους και μάθετε αποτελεσματικές στρατηγικές για τη διαχείριση τους
Επικοινωνήστε αποτελεσματικά με ένα ευρύ φάσμα ανθρώπων για να επιτύχετε μια νικηφόρα κατάσταση όπου είναι δυνατόν
Αποτελεσματική αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων.
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and Case Studies
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Explain how to deal with the difficult situations they may encounter in the office
Last Updated: