Εξέλιξη Κομματιού

Μονάδα 1

Εισαγωγή στην Επιστήμη των Δεδομένων & Εφαρμογές στην Πάροχο Υπηρεσιών και Πώληση

  • Περιγραφή των Αναλυτικών: Τύπος ανάλυσης - Προβλέψεις, Οδηγίες, Συμπερασματική
  • Εφαρμογή των Αναλυτικών στην Πάροχο Υπηρεσιών και Πώληση
  • Χρήση Μεγάλων Δεδομένων και Διαφορετικών Τεχνολογιών - Εισαγωγή

Μονάδα 2

Πάροχος Υπηρεσιών και Πώληση στο Digitized World

  • Εισαγωγή στην Διαφημιστική Πάροχο Υπηρεσιών και Πώληση στο Internet
  • Διαδικτυακή Διαφημιστική - Εισαγωγή
  • Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης (SEO) – Περιπτωματική Μελέτη του Google
  • Διαφημιστική στο Social Media: Κόμβοι και Συνθήματα – Περιπτωματική Μελέτη του Facebook, Twitter

Μονάδα 3

Εξερευνητική Ανάλυση Δεδομένων & Στατιστικό Μοντελοποίηση

  • Παρουσίαση και Οπτική Αναπαράσταση Δεδομένων – Κατανόηση επιχειρηματικών δεδομένων με τη χρήση ιστογράμματος, πίτσα-γράφου, γραμμικού σχήματος, διασποράς – Ταχεία εξόδους – Χρησιμοποίηση Python
  • Βασική Στατιστική Μοντελοποίηση – Τάση, Περιοδικότητα, Κατάτμηση, Ταξινόμηση (Μόνο τα βασικά, διαφορετικές αλγόριθμους και χρήση, όχι λεπτομερείς πληροφορίες) – Ετοιμοί κώδικες στο Python
  • Ανάλυση Παράθυρου Προϊόντων (MBA) – Περιπτωματική μελέτη χρησιμοποιώντας κανόνες συσχετισμού, υποστήριξη, εμπιστοσύνη, ανάκληση

Μονάδα 4

Αναλυτική της Διαφημισίας I

  • Εισαγωγή στη διαδικασία της Διαφημισίας – Περιπτωματική μελέτη
  • Χρήση Δεδομένων για τη βελτίωση του στρατηγικού σχεδιασμού της διαφημισίας
  • Μέτρηση Επιχειρηματικών Βαθμών, Snapple και Τιμή της Επιχείρησης – Συντονισμός της Επιχειρηματικής Ταυτότητας
  • Ανάλυση κειμένου για τη Διαφημισία – Βασική ανάλυση κειμένου – Περιπτωματική μελέτη για τη διαφημισία στο social media

Μονάδα 5

Αναλυτική της Διαφημισίας II

  • Επιχειρηματική αξία πελάτη (CLV) με υπολογισμό – Περιπτωματική μελέτη CLV για επιχειρηματικές αποφάσεις
  • Μέτρηση Αιτίου και Επιπτών – Περιπτωματική μελέτη
  • Υπολογισμός Αναμενόμενης Ανάκλησης
  • Επιστήμη Δεδομένων στη διαφημισία – Μετατροπή ποσοστών κλικ, ανάλυση website

Μονάδα 6

Βασική Ανάλυση Παλίνδρομων (Regression)

  • Τι αποκαλύπτει η ανάλυση παλίνδρομων και βασικές στατιστικές (χωρίς λεπτομερείς μαθηματικές πληροφορίες)
  • Ερμηνεία αποτελεσμάτων της ανάλυσης παλίνδρομων – Περιπτωματική μελέτη χρησιμοποιώντας Python
  • Κατανόηση Λογ-Λογ Μοντέλων – Περιπτωματική μελέτη χρησιμοποιώντας Python
  • Μοντέλα Μίξης Διαφημισίας – Περιπτωματική μελέτη χρησιμοποιώντας Python

Μονάδα 7

Ταξινόμηση και Κατάτμηση (Clustering)

  • Βασικά της Ταξινόμησης και Κατάτμησης – Χρήση; Αναφορά αλγορίθμων
  • Ερμηνεία των αποτελεσμάτων – Προγράμματα Python με αποτελέσματα
  • Στόχευση πελατών χρησιμοποιώντας ταξινόμηση και κατάτμηση – Περιπτωματική μελέτη
  • Βελτίωση επιχειρηματικής στρατηγικής – Παράδειγμα email marketing, προώθηση του προϊόντος
  • Ανάγκη Μεγάλων Τεχνολογιών Δεδομένων στη ταξινόμηση και κατάτμηση (clustering)

Μονάδα 8

Ανάλυση Χρόνων και Διεπαφών (Time Series Analysis)

  • Τάση και Περιοδικότητα – Μελέτη Python - Οπτικοποίησης δεδομένων Χρόνου (Time Series)
  • Διάφορες τεχνικές χρόνου – AR και MA
  • Μοντέλα χρόνων - ARMA, ARIMA, ARIMAX (Χρήση και περιπτώσεις με Python) – Περιπτωματική μελέτη
  • Πρόβλεψη χρόνων για διαφημιστικά καμπάνιες (campaigns)

Μονάδα 9

Τζίγκλερ Αναφορών (Recommendation Engine)

  • Προσωποποίηση και επιχειρηματική στρατηγική
  • Διάφορες τύποι προσωποποίησης – Συνεργατικές, με βάση περιεχόμενο (content-based)
  • Διάφοροι αλγόριθμοι τζίγκλερ αναφορών – Χρήση και εφαρμογές (Χωρίς λεπτομερείς μαθηματικές πληροφορίες)
  • Μέτρηση αναφορών για τη βελτίωση του κατόπιν πώληση (incremental revenue) – Περιπτωματική μελέτη

Μονάδα 10

Βελτίωση του πώλημα (sales) μέσω επιστήμης δεδομένων (data science)

  • Βασικά τεχνικών βελτίωσης και εφαρμογής τους (optimization technique and its uses)
  • Βελτίωση αποθέματος - Περιπτωματική μελέτη (inventory optimization case study)
  • Αύξηση ROI χρησιμοποιώντας επιστήμη δεδομένων (increasing ROI using data science)
  • Ανάλυση λακτικής - Επιτάχυνση επιχειρήματος (lean analytics – startup accelerator)

Μονάδα 11

Επιστήμη Δεδομένων στη Τίμηση και Προώθηση I

  • Τίμηση – Η επιστήμη του αξιοποιητικού μεγέθυνση (pricing - the science of profitable growth)
  • Τεχνικές πρόβλεψης ανάγκης – Μοντελοποίηση και εκτίμηση του συνδυασμού απόκριση-ανάγκη (demand forecasting techniques - model and estimate the structure of price-response demand curves)
  • Απόφαση Τίμησης – Πώς να βελτιωθούν οι αποφάσεις τίμησης - Περιπτωματική μελέτη χρησιμοποιώντας Python (pricing decision – how to optimize pricing decisions – case study using Python)
  • Ανάλυση Προώθησης – Υπολογισμός βάση και μοντέλο εμπορικής προώθησης (promotion analytics - baseline calculation and trade promotion model)
  • Χρήση προώθησης για καλύτερη στρατηγική – Επιμόρφωση μοντέλου πώλησης - Πολλαπλό μοντέλο (using promotion for better strategy - sales model specification – multiplicative model)

Μονάδα 12

Επιστήμη Δεδομένων στη Τίμηση και Προώθηση II

  • Διαχείριση Εσόδων - Πώς να διαχειριστείτε εξοδικά προϊόντα με πολλές αγορατικές κατηγορίες (revenue management - how to manage perishable resources with multiple market segments)
  • Συσχετιζόμενη πώληση – Ταχύ και αργά εκπομπές προϊόντων - Περιπτωματική μελέτη με Python (product bundling – fast and slow moving products – case study with Python)
  • Τίμηση εξοδικών προϊόντων και υπηρεσιών - Ταξίδι και ξενοδοχεία – Αναφορά τυχαίων μοντέλων (pricing of perishable goods and services - airline & hotel pricing – mention of stochastic models)
  • Μέτρηση προώθησης – Παραδοσιακή και social media (promotion metrics – traditional and social)

Απαιτήσεις

Δεν υπάρχουν συγκεκριμένα προαπαιτούμενα για τη συμμετοχή σε αυτό το μάθημα.

 21 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (5)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες