Course Outline
Module 1: Εισαγωγή στο Dynamics 365 Customer Service
Module 2: Διαχείριση περιπτώσεων με το Customer Service Hub
Module 3: Διαχείριση εργασιακών φόρτων καθιστών χρήση αποτελεσμάτων (queues)
Module 4: Αυτομάτη δημιουργία και ενημέρωση εγγραφών
Module 5: Εισαγωγή στην ενιαία πηγή μεταφοράς (unified routing) στην Customer Service
Module 6: Δημιουργία και διαχείριση δικαιωμάτων χρήσης (entitlements)
Module 7: Εργαλεία για Service Level Agreements (SLAs)
Module 8: Δημιουργία λύσεων διαχείρισης γνώσης
Module 9: Χρήση άρθρων γνώσης για την επίλυση περιπτώσεων
Module 10: Δημιουργία έρευνών με Customer Voice
Module 11: Σχεδιασμός ερευνών πελατών με το Customer Voice
Module 12: Διαφήμιση ερευνών Customer Voice
Module 13: Αυτομάτη διαχείριση ερευνών με το Power Automate
Module 14: Κατατάξιμο λειτουργιών υπηρεσιών (service scheduling)
Module 15: Διαχείριση υπηρεσιών με το Customer Service Scheduling
Module 16: Αύξηση της απόδοσης των διαχειριστών με το Customer Service Workspace
Module 17: Διαθέτει ευκαιρία να προσαρμοσεί τις εμπειρίες των διαχειριστών με το Agent Experience Profiles
Module 18: Εισαγωγή στην Omnichannel για Customer Service
Module 19: Διαμέσως δημιουργία εργασιών με το unified routing
Module 20: Προπαρασκευή SMS ρολόγων στην Omnichannel
Module 21: Διαμέσως εφαρμογή chat widgets με το Omnichannel
Module 22: Σχεδιασμός εξελικτών λύσεων βοηθείας στην Omnichannel
Module 23: Εισαγωγή στη Customer Service Insights
Module 24: Δημιουργία ψηφιακών εμπειριών για τις δεδομένες πελάτων στη Customer Service
Module 25: Εισαγωγή στη Connected Customer Service και Azure IoT
Module 26: Διαχείριση αναπτύξεων χρησιμοποιώντας το Connected Customer Service
Module 27: Σχεδιασμός προσαρμοστικών εφαρμογών για την Customer Service
Module 28: Προπαρασκευή Copilot Studio με Omnichannel για την Customer Service
Σύνοψη και Επόμενοι βήτηχα
Requirements
- Σύνεση των βασικών καταγραφών CRM
- Εμπειρία σε προцέσους υποστήριξης πελατών ή εξυπηρέτησης
- Αναγνώριση των περιβάλλontων Microsoft 365 ή Dynamics 365
Πολιτικό Ακροατών
- Επαγγελματίες και ευρεσιτεχνολόγοι υπηρεσιών πελατών
- Διαχειριστές CRM και σύμβουλοι Dynamics 365
- Επαγγελματίες IT υπευθύνοι για λύσεις υποστήριξης πελατών
Testimonials (1)
Έμαθα ότι υποχρησιμοποιούμε το σύστημα στο οποίο δουλεύουμε και απολαύσαμε κάθε πτυχή.
Tracy Rehman - Financial Planning Institute
Course - Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (MB-220)
Machine Translated