Course Outline

Module 1: Εισαγωγή στο Dynamics 365 Customer Service

Module 2: Διαχείριση περιπτώσεων με το Customer Service Hub

Module 3: Διαχείριση εργασιακών φόρτων καθιστών χρήση αποτελεσμάτων (queues)

Module 4: Αυτομάτη δημιουργία και ενημέρωση εγγραφών

Module 5: Εισαγωγή στην ενιαία πηγή μεταφοράς (unified routing) στην Customer Service

Module 6: Δημιουργία και διαχείριση δικαιωμάτων χρήσης (entitlements)

Module 7: Εργαλεία για Service Level Agreements (SLAs)

Module 8: Δημιουργία λύσεων διαχείρισης γνώσης

Module 9: Χρήση άρθρων γνώσης για την επίλυση περιπτώσεων

Module 10: Δημιουργία έρευνών με Customer Voice

Module 11: Σχεδιασμός ερευνών πελατών με το Customer Voice

Module 12: Διαφήμιση ερευνών Customer Voice

Module 13: Αυτομάτη διαχείριση ερευνών με το Power Automate

Module 14: Κατατάξιμο λειτουργιών υπηρεσιών (service scheduling)

Module 15: Διαχείριση υπηρεσιών με το Customer Service Scheduling

Module 16: Αύξηση της απόδοσης των διαχειριστών με το Customer Service Workspace

Module 17: Διαθέτει ευκαιρία να προσαρμοσεί τις εμπειρίες των διαχειριστών με το Agent Experience Profiles

Module 18: Εισαγωγή στην Omnichannel για Customer Service

Module 19: Διαμέσως δημιουργία εργασιών με το unified routing

Module 20: Προπαρασκευή SMS ρολόγων στην Omnichannel

Module 21: Διαμέσως εφαρμογή chat widgets με το Omnichannel

Module 22: Σχεδιασμός εξελικτών λύσεων βοηθείας στην Omnichannel

Module 23: Εισαγωγή στη Customer Service Insights

Module 24: Δημιουργία ψηφιακών εμπειριών για τις δεδομένες πελάτων στη Customer Service

Module 25: Εισαγωγή στη Connected Customer Service και Azure IoT

Module 26: Διαχείριση αναπτύξεων χρησιμοποιώντας το Connected Customer Service

Module 27: Σχεδιασμός προσαρμοστικών εφαρμογών για την Customer Service

Module 28: Προπαρασκευή Copilot Studio με Omnichannel για την Customer Service

Σύνοψη και Επόμενοι βήτηχα

Requirements

  • Σύνεση των βασικών καταγραφών CRM
  • Εμπειρία σε προцέσους υποστήριξης πελατών ή εξυπηρέτησης
  • Αναγνώριση των περιβάλλontων Microsoft 365 ή Dynamics 365

Πολιτικό Ακροατών

  • Επαγγελματίες και ευρεσιτεχνολόγοι υπηρεσιών πελατών
  • Διαχειριστές CRM και σύμβουλοι Dynamics 365
  • Επαγγελματίες IT υπευθύνοι για λύσεις υποστήριξης πελατών
 35 Hours

Number of participants


Price per participant

Testimonials (1)

Upcoming Courses

Related Categories