award icon svg Certificate

Course Outline

Εισαγωγή

  • Πληροφορίες για την εξέταση
  • Πίνακας κάλυψης
  • Κατάλογος Πιστοποιημένων Εργαζόμενων του OMG
  • Εκτέλεση της εξέτασης (διαδικτυακά ή σε ένα κέντρο δοκιμών)

Γιατί μοντελοποιούμε

  • Η αξία της μοντελοποίησης
  • Πότε μοντελοποιούμε;
  • Πότε δεν μοντελοποιούμε;
  • Αφαίρεση υλικών συστατικών
  • Εισαγωγή MDA (Model-Driven Architecture)
  • Το μοντέλο τουμάδας
  • Ανάλυση Αξίας Μοντέλου

Το Διάγραμμα Κλάσης

Κοινή Δομή

  • Type (Τύπος)
  • Dependency (Εξάρτηση)
  • Namespace (Χώρο Ονομάτων)
  • VisibilityKind (public, private, protected) (Τύπος Προσβασιμότητας)
  • MultiplicityElement (Στοιχείο Πληθαριθμότητας)
  • Constraint (Περιορισμός)
  • Comment (Σχόλιο)

Απλές Κατηγορίες

  • PrimitiveType (Βασικός Τύπος)
  • DataType (Τύπος Δεδομένων)
  • Enumeration (Απαρίθμηση)
  • EnumerationLiteral (Στοιχείο Απαρίθμησης)
  • Interface (Διεπαφή)
  • InterfaceRealization (Εφαρμογή Διεπαφής)
  • Signal (Σήμα)
  • Reception (Λήψη)

Δομημένες Κατηγορίες

  • Association (Σχέση)
  • Class (Κλάση)

Ταξινόμηση

  • Generalization (Γενίκευση)
  • Feature (Χαρακτηριστικό)
  • Structural Feature (Δομικό Χαρακτηριστικό)
  • Behavioral Feature (Συμπεριφορικό Χαρακτηριστικό)
  • Property (Ιδιότητα)
  • Operation (Επίδραση)
  • Parameter (Παράμετρος)
  • AggregationKind (Composition, Aggregation) (Τύπος Συνάθροισης)

Τιμές

  • LiteralBoolean (Λογική Τιμή)
  • LiteralInteger (Ακέραιος Αριθμός)
  • LiteralReal (Πραγματικός Αριθμός)
  • LiteralUnlimitedNatural (Άπειρος Φυσικός Αριθμός)
  • LiteralNull (Κενή Τιμή)
  • LiteralString (Συμβολοσειρά)
  • Opaque Expression (Αδιάφανη Εκφώνηση)

Το Διάγραμμα Αντικειμένου

  • InstanceSpecification (Προδιάγραμμα Παραδείγματος)
  • Slot (Τοποθεσία)

Το Διάγραμμα Πακέτων

Πακέτα

  • Package (Πακέτο)
  • PackageImport (Εισαγωγή Πακέτου)

Το Διάγραμμα Χρηστικών Σεναρίων

Χρηστικά Σενάρια

  • UseCase (Χρηστικό Σενάριο)
  • Actor (Πρωταγώνας)
  • Include (Συμπερίληψη)

Το Διάγραμμα Δραστηριότητας

Δραστηριότητες

  • Activity (Δραστηριότητα)
  • ActivityFinalNode (Τελική Κομβική Διαδρομή)
  • ActivityParameterNode (Κομβική Διαδρομή Παραμέτρου)
  • ControlFlow (Έλεγχος Ροής)
  • InitialNode (Αρχική Κομβική Διαδρομή)
  • DecisionNode (Κομβική Διαδρομή Απόφασης)
  • FlowFinalNode (Τελική Κομβική Διαδρομή Ροής)
  • ForkNode (Κομβική Διαδρομή Διαίρεσης)
  • JoinNode (Κομβική Διαδρομή Συνδέσεως)
  • MergeNode (Κομβική Διαδρομή Συγχώνευσης)
  • ObjectFlow (Ροή Αντικειμένου)
  • ObjectNode (Κομβική Διαδρομή Αντικειμένου)

Ενέργειες

  • Action (Ενέργεια)
  • CallBehaviorAction (Ενέργεια Κλήσης Συμπεριφοράς)
  • CallOperationAction (Ενέργεια Κλήσης Επίδρασης),
  • SendSignalAction (Ενέργεια Αποστολής Σήματος)
  • AcceptEventAction (Ενέργεια Δέκτη Εφαρμογής)
  • Pin (Ακίδα)
  • InputPin, OutputPin (Εισερχόμενη Ακίδα, Έξερχόμενη Ακίδα)
  • OpaqueAction (Αδιάφανη Ενέργεια)

Το Διάγραμμα Ακολουθίας

Αλληλεπιδράσεις

  • Interaction (Αλληλεπίδραση)
  • OccurrenceSpecification (Προδιάγραμμα Συμβάντος)
  • ExecutionSpecification (Προδιάγραμμα Εκτέλεσης)
  • ExecutionOccurrenceSpecification (Προδιάγραμμα Συμβάντος Εκτέλεσης)
  • DestructionOccurrenceSpecification (Προδιάγραμμα Συμβάντος Διάσπασης)
  • Lifeline (Ζωή)
  • Message (Μήνυμα)
  • MessageOccurrenceSpecification (Προδιάγραμμα Συμβάντος Μηνύματος)
  • MessageSort (Τύπος Μηνύματος)
  • MessageEnd (Τέλος Μηνύματος)

Κοινή Συμπεριφορά

  • CallEvent (Συμβάν Κλήσης)
  • SignalEvent (Συμβάν Σήματος)
  • Trigger (Εξαρτητή Εκτέλεση)
  • OpaqueBehavior (Αδιάφανη Συμπεριφορά)

Το Διάγραμμα Καταστάσεων

Μηχανές Καταστάσεων

  • StateMachine (Μηχανή Καταστάσεων)
  • State (Κατάσταση)
  • Transition (Μετάβαση)
  • Pseudostate: choice, junction, initial (Εικονική Κατάσταση: επιλογή, διάδρομη, αρχική)
  • FinalState (Τελική Κατάσταση)

Requirements

Κατανόηση των βασικών εννοιών προγραμματισμού με αντικείμενα (object-oriented) ή κατανόηση των βασικών UML.

 21 Hours

Number of participants


Price per participant

Σχόλια (7)

Upcoming Courses

Related Categories