Course Outline

Κατανοώντας τον εαυτό μας και τους άλλους

  • Κατανοώντας ότι όταν ζητάμε από άλλους να παρευρεθούν σε μια συνάντηση, τους επιβάλλουμε τη λίστα των προτεραιοτήτων μας
  • Τι μας κάνει να συμπεριφερόμαστε όπως συμπεριφερόμαστε;
  • Γνωρίζουμε πώς η συμπεριφορά μας επηρεάζει τους άλλους: ανταποκρίνονται πάντα με τον τρόπο που τους θέλουμε και με τον τρόπο που θα έπρεπε; Αν όχι, γιατί όχι…;

Η Διαδικασία Διαχείρισης Συναντήσεων

  • Γιατί είναι απαραίτητη μια συνάντηση; ποιες είναι οι εναλλακτικές; είναι προτιμότερη κάποια από τις εναλλακτικές;
  • Η διαδικασία για την κλήση, τη διαχείριση και την προετοιμασία για συναντήσεις:
    • Δημιουργία ουσιαστικής ατζέντας που καλύπτει τους στόχους της συνάντησης, το(τα) θέμα(α) που πρέπει να καλυφθεί και προτεινόμενους χρόνους
    • Προσκαλώντας μόνο τους κατάλληλους ανθρώπους – και κανέναν άλλον
    • Διαχείριση της συνάντησης: επιτρέποντας μόνο σχετικές συνεισφορές (αλλά προσέχοντας να διαφοροποιήσετε μεταξύ σχετικών και άσχετων) τήρηση της ημερήσιας διάταξης· τηρώντας τον χρόνο
    • Δημιουργία αποτελεσμάτων: όχι απαραίτητα λεπτομερή πρακτικά αλλά, τουλάχιστον, σημεία ενεργειών
    • Διοργάνωση συνεδριάσεων παρακολούθησης

Συμμετοχή σε Συναντήσεις

  • Χρειάζεται να παρακολουθώ όλες τις συναντήσεις στις οποίες είμαι προσκεκλημένος;
  • Πώς αποφασίζω αν (ή όχι) θα παρευρεθώ σε συναντήσεις;
  • Τι δικαιολογίες έχω για την άρνηση συμμετοχής;
  • Τι άλλο επιτρέπεται να κάνω κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης που σχετίζεται με τους συμμετέχοντες, το θέμα που συζητείται και τους χρόνους;

Άλλα θέματα προσωπικής αποτελεσματικότητας και χρόνου Management

  • Θέτοντας στόχους – προσωπικούς και επαγγελματικούς – και τηρώντας τους
  • Προτεραιότητα εργασίας
    • Πώς αποφασίζω τι πρέπει να γίνει;
    • Πώς δίνω προτεραιότητα σε αυτές τις δραστηριότητες;
  • Χρόνος που επιβάλλεται από εργαζόμενους: το προσωπικό και οι συνάδελφοί μου εργάζονται για μένα ή εργάζομαι για αυτούς…;
  • Time Bandits: τι άλλο μου κλέβει χρόνο και τι μπορώ να κάνω για αυτό;
    • E-mail
    • Τηλεφωνικές κλήσεις
    • Απρόβλεπτες διακοπές
    • Δραστηριότητες μετατόπισης: αναβλητικότητα…
    • Άλλα πράγματα…
  • Αποτελεσματική αντιπροσωπεία
  • Assertiveness: αναζήτηση συμβιβασμού. μαθαίνοντας να λέμε «όχι» αποτελεσματικά
 7 Hours

Number of participants


Price per participant

Upcoming Courses

Related Categories