Communication Training Courses

Communication Training Courses

Δραστηριότητες κατάρτισης επικοινωνίας σε τοπικό επίπεδο με καθηγητές Ελλάδα .

Testimonials

★★★★★
★★★★★

Communication Subcategories

Communication Course Outlines

Title
Duration
Overview
Title
Duration
Overview
14 hours
Overview
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ;

Αυτό το μάθημα στοχεύει να παρέχει σε όσους επιθυμούν να εισέλθουν στην διεθνή επιχειρηματική αγορά για να ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητα.

- Διαχειριστής εξαγωγής
- Διευθυντές Διεθνούς Εμπορίου
- Επαγγελματική μετατροπή
- Διοικητικό Εκτελεστικό Φρέσκα Απόφοιτοι
- Εταιρικοί αντιπρόσωποι
- Νέος μισθωτής
- Ιδιοκτήτη της επιχείρησης

ΠΑΡΟΧΕΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ

- Βελτιωμένη προσωπική και επαγγελματική εικόνα.
- Mastering International Protocol & προσωπική διπλωματία.
- Ικανότητα και ικανότητα σε διάφορες μορφές εταιρικής και διπλωματικής επικοινωνίας.
- Αυξημένη αυτοπεποίθηση στις επίσημες, επίσημες και ανεπίσημες επαφές.
- Αυξημένες επαγγελματικές δεξιότητες επικοινωνίας.
- Αυξημένη εμπιστοσύνη στις δημόσιες σχέσεις.
- Perfect κατανόηση του επίσημου και άτυπου φόρεμα, συμπεριλαμβανομένης της βραδινής ενδυμασίας.
- Βελτιωμένη ικανότητα εργασίας στο διεθνές περιβάλλον, κατανόηση βασικών στοιχείων της διαπολιτισμικής επικοινωνίας και εξειδικευμένες ικανότητες στις επαφές με εταίρους από όλο τον κόσμο.
14 hours
Overview
τα Αγγλικά

Business αναφέρονται στις δεξιότητες ομιλίας, ανάγνωσης και γραφής που απαιτούνται για την αποτελεσματική επικοινωνία σε μια διεθνή επιχειρηματική ρύθμιση. Περιλαμβάνει την ικανότητα να κατανοούν και να μιλούν έξω κατά τη διάρκεια των συνεδριάσεων, καθώς και τη δυνατότητα να διαβάσετε και να γράψετε σαφή, καλά σχεδιασμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που είναι απαλλαγμένα από συγκεχυμένα γραμματική λάθη.

Αυτός ο εκπαιδευτής, η ζωντανή εκπαίδευση απευθύνεται σε άτομα που εργάζονται σε ένα διεθνές επιχειρηματικό περιβάλλον που επιθυμούν να βελτιώσουν γρήγορα τις δεξιότητες ακρόασης, ομιλίας και γραφής τους για να είναι πιο αποτελεσματικοί ηγέτες και μέλη της ομάδας.

μέχρι το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

- Μάθετε εργαλεία και τακτικές για να επεκτείνετε γρήγορα χώρο εργασίας τους Αγγλικό λεξιλόγιο.
- Focus μόνο στα σχετικά μέρη της αγγλικής γλώσσας που χρειάζεται να είναι πιο αποτελεσματική στην εργασία.
- αποκτήσουν εμπιστοσύνη στην ικανότητά τους να επικοινωνούν με την αρχή μέσω τηλεφώνου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και σε συσκέψεις.
- εξάσκηση τεχνικές για να επηρεάσουν και να πείσουν τους πελάτες, διευθυντές και ομότιμους.
- εφαρμόσουν μια συστηματική προσέγγιση να συνεχίσουν να βελτιώνουν τις δεξιότητές τους στην επιχειρηματική αγγλική γλώσσα μετά την εκπαίδευση.

μορφή του μαθήματος

- διαδραστική διάλεξη και συζήτηση.
- πολλές ασκήσεις και εξάσκηση.

επιλογές προσαρμογής μαθήματος

- για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να κανονίσετε.
14 hours
Overview
Audience

Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:

- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders

Format of the course

The course will be a highly-interactive combination of:

- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and Case Studies

By the end of the course, delegates will be able to:

- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Explain how to deal with the difficult situations they may encounter in the office
21 hours
Overview
Audience

- Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Influencing and Avoiding Conflict with :

- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders

Course Objectives

By the end of the course, delegates will be able to:

- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders

Format

The course will be a highly-interactive combination of:

- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
7 hours
Overview
Audience

Managers, Team Leaders and staff members who feel that:

- They are attending too many meetings
- Their time is being “stolen” by other people
- They cannot get to the bottom of their day’s work because of a lack of planning, foresight or prioritisation

Format of the course

The course will be a highly-interactive combination of:

- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and Case Studies

By the end of the course, delegates will be able to:

- Appreciate the need to manage meetings effectively – respecting the time pressures of those whom they invite to meetings
- Follow the standard processes for calling, managing and preparing the output of meetings
- Appreciate more widely some of the ways of managing themselves and their time more efficiently: to work smarter not harder…
21 hours
Overview
Audience

Staff who need to be fully aware of the issues surrounding People and Team Management for:

- Themselves
- Their colleagues (peers)
- Their bosses
- Their team members
- Their internal and external customers and stakeholders

Format of the course

The course will be a highly-interactive combination of:

- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies

By the end of the course, delegates will be able to:

- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Appreciate how to manage, motivate and develop their team members
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Explain how to deal with the difficult situations they may encounter in the office
Weekend Communication courses, Evening Communication training, Communication boot camp, Communication instructor-led, Weekend Communication training, Evening Communication courses, Communication coaching, Communication instructor, Communication trainer, Communication training courses, Communication classes, Communication on-site, Communication private courses, Communication one on one training

Course Discounts

Course Discounts Newsletter

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Some of our clients

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Greece!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Greece
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!