Communication Training Courses

Communication Training Courses

Δραστηριότητες κατάρτισης επικοινωνίας σε τοπικό επίπεδο με καθηγητές Ελλάδα .

Machine Translated

Testimonials

★★★★★
★★★★★

Communication Subcategories

Communication Course Outlines

Course Name
Duration
Overview
Course Name
Duration
Overview
7 hours
Οι διαδικτυακές συναντήσεις έχουν γίνει εξαιρετικά δημοφιλείς τα τελευταία χρόνια. Τι διαφοροποιεί μια αποτελεσματική, διεγερτική και αποδοτική διαδικτυακή συνάντηση από μια μέτρια, αναποτελεσματική;Αυτή η ζωντανή εκπαίδευση (διαδικτυακή ή επιτόπια) καθοδηγούμενη από εκπαιδευτές απευθύνεται σε εκπαιδευτές, συμβούλους, ηγέτες και υπεύθυνους επικοινωνίας σε οποιονδήποτε τομέα που επιθυμούν να διευκολύνουν αποτελεσματικά και αποτελεσματικά τις διαδικτυακές διασκέψεις χρησιμοποιώντας διαφορετικές εικονικές πλατφόρμες.Με το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
    Μάθετε πώς να διευκολύνετε αποτελεσματικά τις διαδικτυακές συναντήσεις για απομακρυσμένους συμμετέχοντες. Δημιουργήστε ένα ασφαλές και ελκυστικό εικονικό περιβάλλον για συνέδρια Ιστού, ρυθμίζοντας τον σωστό τόνο και νοοτροπία. Διαχειριστείτε τις διαδικτυακές συναντήσεις πιο αποτελεσματικά επιλέγοντας την κατάλληλη πλατφόρμα και βολεύεστε με την τεχνολογία. Διατηρήστε τη συμμετοχή των συμμετεχόντων ενθαρρύνοντας τις διαδικτυακές συνομιλίες. Δημιουργήστε βαθύτερες σχέσεις με τους συμμετέχοντες και άλλους επαγγελματίες για να μάθετε συλλογικά και να αποκτήσετε πολύτιμες γνώσεις.
Μορφή του μαθήματος
    Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση. Πολλές ασκήσεις και εξάσκηση. Πρακτική εφαρμογή σε περιβάλλον ζωντανού εργαστηρίου.
Επιλογές προσαρμογής μαθήματος
    Για να ζητήσετε μια εξατομικευμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, επικοινωνήστε μαζί μας για να κανονίσουμε.
14 hours
Audience Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:
  • Their colleagues
  • Their bosses
  • Their internal and external customers and stakeholders
Format of the course The course will be a highly-interactive combination of:
  • Facilitated Discussions
  • Slide Presentations
  • Exercises and
  • Case Studies
By the end of the course, delegates will be able to:
  • Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
  • Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
  • Manage their internal and external customers and stakeholders
14 hours
Audience Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:
  • Their colleagues
  • Their bosses
  • Their internal and external customers and stakeholders
Format of the course The course will be a highly-interactive combination of:
  • Facilitated Discussions
  • Slide Presentations
  • Exercises and Case Studies
By the end of the course, delegates will be able to:
  • Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
  • Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
  • Manage their internal and external customers and stakeholders
  • Explain how to deal with the difficult situations they may encounter in the office
21 hours
Κοινό Το προσωπικό που χρειάζεται να έχει πλήρη επίγνωση των ζητημάτων γύρω από το προσωπικό και τη Management ομάδας για:
  • Τους εαυτούς τους
  • Οι συνεργάτες τους (ομότιμοι)
  • Τα αφεντικά τους
  • Τα μέλη της ομάδας τους
  • Οι εσωτερικοί και εξωτερικοί πελάτες και οι ενδιαφερόμενοι
Μορφή του μαθήματος Το μάθημα θα είναι ένας ιδιαίτερα διαδραστικός συνδυασμός:
  • Διευκολυνθείσες συζητήσεις
  • Παρουσιάσεις διαφανειών
  • Ασκήσεις και
  • Οι περιπτωσιολογικές μελέτες
Μέχρι το τέλος του μαθήματος, οι εκπρόσωποι θα μπορούν:
  • Εκτιμήστε την ανάγκη να διαχειριστείτε τη συμπεριφορά τους πριν μπορέσουν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των άλλων
  • Κατανοήστε τις δυνάμεις και τις αδυναμίες των διαφόρων διαθέσιμων μέσων επικοινωνίας
  • Εκτιμήστε τον τρόπο διαχείρισης, κινητοποίησης και ανάπτυξης των μελών της ομάδας
  • Διαχειριστείτε τους εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες και τους ενδιαφερόμενους
  • Εξηγήστε πώς να αντιμετωπίζετε τις δύσκολες καταστάσεις που μπορεί να αντιμετωπίσουν στο γραφείο
21 hours
Κοινό
  • Το προσωπικό που χρειάζεται να έχει πλήρη επίγνωση των ζητημάτων γύρω από την επιρροή και την αποφυγή συγκρούσεων με:
    • Οι συνάδελφοί τους
    • Τα αφεντικά τους
    • Οι εσωτερικοί και εξωτερικοί πελάτες και οι ενδιαφερόμενοι
Στόχοι μαθήματος Μέχρι το τέλος του μαθήματος, οι εκπρόσωποι θα μπορούν:
  • Εκτιμήστε την ανάγκη να διαχειριστείτε τη συμπεριφορά τους πριν μπορέσουν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των άλλων
  • Κατανοήστε τις δυνάμεις και τις αδυναμίες των διαφόρων διαθέσιμων μέσων επικοινωνίας
  • Διαχειριστείτε τους εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες και τους ενδιαφερόμενους
Μορφή Το μάθημα θα είναι ένας ιδιαίτερα διαδραστικός συνδυασμός:
  • Διευκολυνθείσες συζητήσεις
  • Παρουσιάσεις διαφανειών
  • Ασκήσεις και
  • Οι περιπτωσιολογικές μελέτες
35 hours
Communication δεξιότητες Communication έχουν αναγνωριστεί από καιρό ως ουσιαστικές για την επαγγελματική επιτυχία και πολλές καριέρες έχουν σταματήσει, παραπαίουν ή σταματούν χάρη στην έλλειψη δεξιοτήτων επικοινωνίας. Σε αντίθεση με τον αστικό μύθο, λίγοι από μας γεννιούνται με αυτή την ικανότητα, αντ 'αυτού οι περισσότεροι είτε έχουν εξασκηθεί είτε έχουν μάθει από λάθη. Αυτό το μάθημα έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους αντιπροσώπους να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους επικοινωνίας και κατά συνέπεια την ικανότητά τους να συνεργάζονται με άλλους. Οι δεξιότητες διαμεσολάβησης είναι διακριτικά αλλά ουσιαστικά διαφορετικές. Excel επικοινωνία του Excel είναι μια προϋπόθεση, αλλά πιο σημαντική είναι η ικανότητα να ακούτε και να λαμβάνετε υπόψη τι λέγεται. Ο ρόλος του μεσολαβητή είναι να βοηθήσει τα μέρη να επιλύσουν το πρόβλημά τους και να καταλήξουν σε ένα αποτέλεσμα το οποίο και τα δύο μέρη είναι ευτυχής να δεχτούν. Οι διαμεσολαβητές αποφεύγουν να παίρνουν μέρος, να κάνουν κρίσεις ή να δίνουν καθοδήγηση. Είναι απλά υπεύθυνοι για την ανάπτυξη αποτελεσματικών επικοινωνιών και την οικοδόμηση συναίνεσης μεταξύ των μερών. Αυτό το μάθημα καλύπτει επίσης το ευρύτερο φάσμα δεξιοτήτων, εκτός από την επικοινωνία, που απαιτείται να είναι ένας αποτελεσματικός διαμεσολαβητής.
14 hours
The aim of the training will be to review and improve the competences necessary to achieve business goals, both in terms of individual and team work.

Skills acquired during the course:
Building an effective style of communication with others
Practical diagnosis of communication barriers and techniques of active prevention of their occurrence
Building supportive relationships within the team
Effective teamwork
Awareness of mutual influence in team-individual and individual-team relations
Ability to use various conflict management techniques
Changing own attitudes and modeling constructive behavior (e.g. assertive attitude)
14 hours
This instructor-led, live training in Ελλάδα (online or onsite) is aimed at persons working in an international business environment who wish to quickly improve their listening, speaking and writing skills to be more effective leaders and team members. By the end of this training, participants will be able to:
  • Learn tools and tactics to quickly expand their workplace English vocabulary.
  • Focus on only the relevant parts of the English language needed to be more effective at work.
  • Gain confidence in their ability to communicate with authority by phone, email and in meetings.
  • Practice techniques to influence and persuade customers, managers, and peers.
  • Apply a systematic approach to continue improving their Business English skills after the training.
7 hours
Η εργασία σε μια ομάδα φέρνει προκλήσεις στην επικοινωνία, την ομαδική εργασία και την αποτελεσματικότητα. Αν και οι τεχνικές για την αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων δεν είναι περίπλοκες, η εφαρμογή τους στην πραγματική ζωή απαιτεί δέσμευση και πρακτική. Αυτή η εκπαιδευτική, ζωντανή εκπαίδευση (online ή online) απευθύνεται στους ηγέτες της ομάδας και τα μέλη της ομάδας που επιθυμούν να βελτιώσουν τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν, συνεργάζονται και σχετίζονται μεταξύ τους. Με την παρακολούθηση μιας σειράς πρακτικών, οι ομάδες μπορούν να ενισχύσουν αυτές τις δεξιότητες, οδηγώντας σε πιο παραγωγική εργασία και πιο ευτυχισμένη εργασιακή ζωή. Μετά το τέλος της προπόνησης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
    Αναγνωρίστε και αντιμετωπίστε κοινά προβλήματα στον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν και ανταποκρίνονται στους άλλους στην εργασία. Βελτίωση της αποτελεσματικότητας με την οποία η εργασία πραγματοποιείται ως ομάδα. Κατανοήστε το άτομο καθώς και τις συλλογικές ανάγκες μιας ομάδας για να διαχειριστεί καλύτερα και να κατευθύνει τις προσπάθειές τους. Κατανοήστε τη σημασία και τη σημασία της συναισθηματικής νοημοσύνης ως δείκτη και καθοδήγηση για τη βελτίωση των ανθρώπινων σχέσεων στην εργασία.
Η μορφή του μαθήματος
    Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση. Πολλές ασκήσεις και πρακτικές. Hands-on εφαρμογή σε ένα ζωντανό εργαστήριο περιβάλλον.
Επιλογές προσαρμογής μαθημάτων
    Για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να οργανώσετε.
7 hours
Κοινό Διευθυντές, Team Leaders και μέλη του προσωπικού που θεωρούν ότι:
  • Παρακολουθούν πάρα πολλές συναντήσεις
  • Ο χρόνος τους κλέβεται από άλλους ανθρώπους
  • Δεν μπορούν να φτάσουν στο τέλος της δουλειάς τους λόγω έλλειψης προγραμματισμού, πρόβλεψης ή ιεράρχησης
Μορφή του μαθήματος Το μάθημα θα είναι ένας ιδιαίτερα διαδραστικός συνδυασμός:
  • Διευκολυνθείσες συζητήσεις
  • Παρουσιάσεις διαφανειών
  • Ασκήσεις και μελέτες περιπτώσεων
Μέχρι το τέλος του μαθήματος, οι εκπρόσωποι θα μπορούν:
  • Εκτιμούν την ανάγκη να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις συναντήσεις - σεβόμενη τις χρονολογικές πιέσεις εκείνων που προσκαλούν στις συναντήσεις
  • Ακολουθήστε τις τυπικές διαδικασίες για την κλήση, τη διαχείριση και την προετοιμασία των αποτελεσμάτων των συναντήσεων
  • Εκτιμήστε ευρύτερα ορισμένους από τους τρόπους διαχείρισης του εαυτού και του χρόνου τους πιο αποτελεσματικά: να δουλέψετε πιο έξυπνα και όχι σκληρότερα ...

Last Updated:

Online Communication courses, Weekend Communication courses, Evening Communication training, Communication boot camp, Communication instructor-led, Weekend Communication training, Evening Communication courses, Communication coaching, Communication instructor, Communication trainer, Communication training courses, Communication classes, Communication on-site, Communication private courses, Communication one on one training

Course Discounts

No course discounts for now.

Course Discounts Newsletter

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Some of our clients

is growing fast!

We are looking for a good mixture of IT and soft skills in Greece!

As a NobleProg Trainer you will be responsible for:

  • delivering training and consultancy Worldwide
  • preparing training materials
  • creating new courses outlines
  • delivering consultancy
  • quality management

At the moment we are focusing on the following areas:

  • Statistic, Forecasting, Big Data Analysis, Data Mining, Evolution Alogrithm, Natural Language Processing, Machine Learning (recommender system, neural networks .etc...)
  • SOA, BPM, BPMN
  • Hibernate/Spring, Scala, Spark, jBPM, Drools
  • R, Python
  • Mobile Development (iOS, Android)
  • LAMP, Drupal, Mediawiki, Symfony, MEAN, jQuery
  • You need to have patience and ability to explain to non-technical people

To apply, please create your trainer-profile by going to the link below:

Apply now!

This site in other countries/regions