
Δραστηριότητες κατάρτισης επικοινωνίας σε τοπικό επίπεδο με καθηγητές Ελλάδα .
Machine Translated
Testimonials
Αλληλεπίδραση και ευελιξία
Olivier Pugliesi-Conti
Course: Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
Προσαρμοσμένη στις ανάγκες μου
Course: Business Communication Skills
Machine Translated
Προσαρμοσμένη στις ανάγκες μου
Course: Business Communication Skills
Machine Translated
Αντανακλώντας τον εαυτό μου για να μάθουν άλλους
Roy Dekker - Axway GmbH
Course: People and Team Management
Machine Translated
Προσαρμοσμένη στις ανάγκες μου
Course: Business Communication Skills
Machine Translated
Προσαρμοσμένη στις ανάγκες μου
Course: Business Communication Skills
Machine Translated
Communication Subcategories
Communication Course Outlines
- Learn how to facilitate online meetings for remote participants effectively.
- Create a safe and engaging virtual environment for web conferences by setting the right tone and mindset.
- Manage online meetings more efficiently by choosing a suitable platform and getting comfortable with the technology.
- Keep participants engaged by stimulating online conversations.
- Build deeper connections with participants and other practitioners to learn collectively and gain valuable insights.
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and Case Studies
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Explain how to deal with the difficult situations they may encounter in the office
- Τους εαυτούς τους
- Οι συνεργάτες τους (ομότιμοι)
- Τα αφεντικά τους
- Τα μέλη της ομάδας τους
- Οι εσωτερικοί και εξωτερικοί πελάτες και οι ενδιαφερόμενοι
- Διευκολυνθείσες συζητήσεις
- Παρουσιάσεις διαφανειών
- Ασκήσεις και
- Οι περιπτωσιολογικές μελέτες
- Εκτιμήστε την ανάγκη να διαχειριστείτε τη συμπεριφορά τους πριν μπορέσουν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των άλλων
- Κατανοήστε τις δυνάμεις και τις αδυναμίες των διαφόρων διαθέσιμων μέσων επικοινωνίας
- Εκτιμήστε τον τρόπο διαχείρισης, κινητοποίησης και ανάπτυξης των μελών της ομάδας
- Διαχειριστείτε τους εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες και τους ενδιαφερόμενους
- Εξηγήστε πώς να αντιμετωπίζετε τις δύσκολες καταστάσεις που μπορεί να αντιμετωπίσουν στο γραφείο
- Το προσωπικό που χρειάζεται να έχει πλήρη επίγνωση των ζητημάτων γύρω από την επιρροή και την αποφυγή συγκρούσεων με:
- Οι συνάδελφοί τους
- Τα αφεντικά τους
- Οι εσωτερικοί και εξωτερικοί πελάτες και οι ενδιαφερόμενοι
- Εκτιμήστε την ανάγκη να διαχειριστείτε τη συμπεριφορά τους πριν μπορέσουν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των άλλων
- Κατανοήστε τις δυνάμεις και τις αδυναμίες των διαφόρων διαθέσιμων μέσων επικοινωνίας
- Διαχειριστείτε τους εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες και τους ενδιαφερόμενους
- Διευκολυνθείσες συζητήσεις
- Παρουσιάσεις διαφανειών
- Ασκήσεις και
- Οι περιπτωσιολογικές μελέτες
- Learn tools and tactics to quickly expand their workplace English vocabulary.
- Focus on only the relevant parts of the English language needed to be more effective at work.
- Gain confidence in their ability to communicate with authority by phone, email and in meetings.
- Practice techniques to influence and persuade customers, managers, and peers.
- Apply a systematic approach to continue improving their Business English skills after the training.
-
Αναγνωρίστε και αντιμετωπίστε κοινά προβλήματα στον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν και ανταποκρίνονται στους άλλους στην εργασία.
Βελτίωση της αποτελεσματικότητας με την οποία η εργασία πραγματοποιείται ως ομάδα.
Κατανοήστε το άτομο καθώς και τις συλλογικές ανάγκες μιας ομάδας για να διαχειριστεί καλύτερα και να κατευθύνει τις προσπάθειές τους.
Κατανοήστε τη σημασία και τη σημασία της συναισθηματικής νοημοσύνης ως δείκτη και καθοδήγηση για τη βελτίωση των ανθρώπινων σχέσεων στην εργασία.
-
Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση.
Πολλές ασκήσεις και πρακτικές.
Hands-on εφαρμογή σε ένα ζωντανό εργαστήριο περιβάλλον.
-
Για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να οργανώσετε.
- Παρακολουθούν πάρα πολλές συναντήσεις
- Ο χρόνος τους κλέβεται από άλλους ανθρώπους
- Δεν μπορούν να φτάσουν στο τέλος της δουλειάς τους λόγω έλλειψης προγραμματισμού, πρόβλεψης ή ιεράρχησης
- Διευκολυνθείσες συζητήσεις
- Παρουσιάσεις διαφανειών
- Ασκήσεις και μελέτες περιπτώσεων
- Εκτιμούν την ανάγκη να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις συναντήσεις - σεβόμενη τις χρονολογικές πιέσεις εκείνων που προσκαλούν στις συναντήσεις
- Ακολουθήστε τις τυπικές διαδικασίες για την κλήση, τη διαχείριση και την προετοιμασία των αποτελεσμάτων των συναντήσεων
- Εκτιμήστε ευρύτερα ορισμένους από τους τρόπους διαχείρισης του εαυτού και του χρόνου τους πιο αποτελεσματικά: να δουλέψετε πιο έξυπνα και όχι σκληρότερα ...
Last Updated: