Εξέλιξη Κομματιού

Χαρακτηρισμός και Δημιουργία Περιεχομένου με την Βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης

  • Ορισμός ακαδημαϊκής, θεσμικής και μάρκας χαρακτηρισμού
  • Χρήση ΤΕΧ για την συνέγγραφη περιεχομένου με εστίαση στο πρόσωπο, διαθέσιμου στο web, email και social media
  • Επεξεργασία, ελεγχής ποιότητας και συνέπεια φωνής μάρκας με ορεχτικά εργαλεία ΤΕΧ

Δημόσια Σχέσεις και Διαχείριση Πύλων

  • Παρακολούθηση του διαδικτυακού πύλων με εργαλεία ακροάσεως ΤΕΧ
  • Προέσπερτη Δ.Σ.: ΤΕΧ για media outreach και τυπώματα προσφοράς
  • Σχέδια εκτάκτων αναγκών και αντίδραση υποστηριζόμενα από alerts ΤΕΧ

Βελτίωση της Διαφήμισης και της Ανάλυσης με ΤΕΧ

  • Τομές και στόχευση χρησιμοποιώντας clustering βασισμένη στην ML
  • Α/B testing των εκστρατειών, uplift modeling και ανάλυση attribution
  • Ορεχτική δοκιμή και βελτίωση προϋπολογισμών με workflows ΤΕΧ

Ινδουστριακή Καινοτομία σε Εκπαιδευτικά Προϊόντα και Υπηρεσίες

  • Αναγνώριση ευκαιριών προϊόντων μέσω διαδικασιών ανάληψης δεδομένων
  • Σχεδιασμός μικροπιστοποίησης, κυρτών προσφορών και υπηρεσιών ενισχυμένων από ΤΕΧ
  • Γρήγορη δοκιμή και αξιολόγηση προτύπων παρουσιαστικών ενδείξεων

Βελτίωση Ακαδημαϊκών Προγραμμάτων με Διαφοροποιητικές Συσκευές ΤΕΧ

  • Ενσωμάτωση χαρακτηριστικών ΤΕΧ σε κούρσους και υπηρεσίες μαθητών
  • Συγκόμβωση αξίας προγράμματος χρησιμοποιώντας αποδείξεις και επιτεύχειες γεννημένες από ΤΕΧ
  • Μοντέλα συνεργασίας με βιομηχανία και προμηθευτές ΤΕΧ

Εσωτερική Επικοινωνία, Διαχείριση Αλλαγών και Ψηφιακός Πολιτισμός

  • Επιχειρήματα για την απόδοση εσωτερικής υποστήριξης στις πρωτοβουλίες ΤΕΧ
  • Κατάρτιση, κυβέρνηση και ηθικές επιδόσεις για τη χρήση ΤΕΧ
  • Διαδρομολόγια για πρωτοβουλίες ανάπτυξης δυνατοτήτων και προσαρμογής ρόλων

Εκδηλώσεις, Εξωτερική Επικοινωνία και Δυναμικές Συνεργάσεις

  • Σχεδιασμός ακαδημαϊκών και εξωτερικών προβλημάτων υποστηριζόμενων από ΤΕΧ (logistics, personalization)
  • Στρατηγικές ενδυνάμωσης σχολών και χάρτης σχέσεων με εισίγνυση ΤΕΧ
  • Μέτρηση του αντίκτυπου προβληματών και ακολουθίας conversion με ανάλυση

Αποκορύφωση: Στρατηγικό Σχέδιο για Ένα Πρωτοβουλία Διαφήμισης με ΤΕΧ

  • Συνδιάσκεψη: καθορισμός στόχων, εργαλείων, KPIs και σχέδιου υποβολής
  • Παρουσίαση και ανταλλαγή συμβουλών παρακολούθησης για το στρατηγικό σχέδιο
  • Διαδρομολόγιο για εφαρμογή και έναρξη πρωτοβουλίες

Σύνοψη και Επόμενα Βήματα

Απαιτήσεις

  • Βασική γνώση των εννοιών πemasτίνης
  • Εμπειρία με ψηφιακά κανάλια είναι χρήσιμη
  • Άνοιγμα για την αποδοχή εργαλείων και προϊόντων βοηθούμενα με Τεχνητή Νοημοσύνη

Ακροατήριο

  • Υπευθύνοι πemasτίνης στην ιδιωτική ανώτερη εκπαίδευση
  • Εφοδιασμός και υποστήριξη πemasτίνης στην ιδιωτική ανώτερη εκπαίδευση
  • Διευθυντές προγραμμάτων και ομάδες καινοτομίας
 14 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (1)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες