Course Outline
Εισαγωγή στο Prompt Engineering για το Marketing και στο Sales
- Κατανόηση της δημιουργίας περιεχομένου που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη
- Εφαρμογές άμεσης μηχανικής στον αυτοματισμό μάρκετινγκ και πωλήσεων
- Επισκόπηση εργαλείων AI για ψηφιακό μάρκετινγκ και πωλήσεις
Δημιουργία περιεχομένου με τεχνητή νοημοσύνη
- Δημιουργία αντιγράφου διαφήμισης υψηλής μετατροπής με χρήση AI
- Βελτιστοποίηση προτροπών για αναρτήσεις ιστολογίου, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μάρκετινγκ μέσω email
- Δημιουργία περιεχομένου SEO και έρευνας λέξεων-κλειδιών που βασίζεται σε AI
Δέσμευση πελατών με γνώμονα το AI
- Χρήση chatbots AI για δημιουργία δυνητικών πελατών και υποστήριξη
- Αυτοματοποίηση εξατομικευμένων καμπανιών μάρκετινγκ μέσω email
- Ενίσχυση των αλληλεπιδράσεων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με απαντήσεις που δημιουργούνται από AI
Αυτοματοποίηση Διαδικασιών Πωλήσεων με AI
- Προσόντα και βαθμολόγηση οδηγού με τεχνητή νοημοσύνη
- Αυτοματοποίηση παρακολούθησης και απαντήσεων με προτροπές AI
- Χρήση σεναρίων πωλήσεων που δημιουργούνται από AI και προτροπών διαπραγμάτευσης
Δεδομένα AI Insights για Marketing και Πωλήσεις
- Αναλύοντας το συναίσθημα των πελατών με AI
- Χρήση τεχνητής νοημοσύνης για προγνωστική πρόβλεψη πωλήσεων
- Ενίσχυση της βελτιστοποίησης του ποσοστού μετατροπών με πληροφορίες AI
Ενσωμάτωση AI με Marketing και Εργαλεία Αυτοματισμού Πωλήσεων
- Σύνδεση προτροπών AI με πλατφόρμες CRM (Salesforce, HubSpot)
- Αυτοματοποίηση ροών εργασίας με χρήση εργαλείων που υποστηρίζονται από AI (σενάρια Zapier, Make ή Python)
- Αναφορές και αναλύσεις που δημιουργούνται σε πραγματικό χρόνο
Ηθικές Θεωρήσεις και Βέλτιστες Πρακτικές
- Διασφάλιση του περιεχομένου που δημιουργείται από AI ευθυγραμμίζεται με τη φωνή της επωνυμίας
- Συμμόρφωση με τους κανονισμούς απορρήτου δεδομένων (GDPR, CCPA)
- Βέλτιστες πρακτικές για ηθική χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις
Hands-On Labs και Case Studies
- Δημιουργία διαφημιστικών καμπανιών που βασίζονται σε AI
- Δημιουργία αυτοματοποιημένων chatbots AI για αφοσίωση πελατών
- Ανάπτυξη αλληλουχιών ηλεκτρονικών ταχυδρομείων με γνώμονα την τεχνητή νοημοσύνη
Περίληψη και Επόμενα Βήματα
Requirements
- Βασική κατανόηση των διαδικασιών μάρκετινγκ και πωλήσεων
- Εμπειρία με πλατφόρμες ψηφιακού μάρκετινγκ (social media, email marketing ή CRM)
- Εξοικείωση με εργαλεία που τροφοδοτούνται με AI (συνιστάται αλλά δεν απαιτείται)
Ακροατήριο
- Digital Marketers
- Δημιουργοί περιεχομένου
- Επαγγελματίες πωλήσεων
Testimonials (3)
Η Irma ήταν συντονισμένη μαζί μας ως μαθητές και τις επιχειρηματικές μας ανάγκες. Ήταν σαφές ότι μας άκουγε ενεργά από τα ενημερωμένα σχόλια που έδωσε στη συνέχεια.
Siobhan - Raintree
Course - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Machine Translated
Απαντήσεις με λύσεις και πρακτική χρήση.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Course - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated
Ήταν σε θέση να απαντήσει εύκολα στις ερωτήσεις όλων… Σαφώς ένδειξη της πείρας της.
Yunus - Vodacom
Course - Digital Marketing
Machine Translated