Course Outline

Εισαγωγή στο Prompt Engineering για το Marketing και στο Sales

  • Κατανόηση της δημιουργίας περιεχομένου που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη
  • Εφαρμογές άμεσης μηχανικής στον αυτοματισμό μάρκετινγκ και πωλήσεων
  • Επισκόπηση εργαλείων AI για ψηφιακό μάρκετινγκ και πωλήσεις

Δημιουργία περιεχομένου με τεχνητή νοημοσύνη

  • Δημιουργία αντιγράφου διαφήμισης υψηλής μετατροπής με χρήση AI
  • Βελτιστοποίηση προτροπών για αναρτήσεις ιστολογίου, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μάρκετινγκ μέσω email
  • Δημιουργία περιεχομένου SEO και έρευνας λέξεων-κλειδιών που βασίζεται σε AI

Δέσμευση πελατών με γνώμονα το AI

  • Χρήση chatbots AI για δημιουργία δυνητικών πελατών και υποστήριξη
  • Αυτοματοποίηση εξατομικευμένων καμπανιών μάρκετινγκ μέσω email
  • Ενίσχυση των αλληλεπιδράσεων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με απαντήσεις που δημιουργούνται από AI

Αυτοματοποίηση Διαδικασιών Πωλήσεων με AI

  • Προσόντα και βαθμολόγηση οδηγού με τεχνητή νοημοσύνη
  • Αυτοματοποίηση παρακολούθησης και απαντήσεων με προτροπές AI
  • Χρήση σεναρίων πωλήσεων που δημιουργούνται από AI και προτροπών διαπραγμάτευσης

Δεδομένα AI Insights για Marketing και Πωλήσεις

  • Αναλύοντας το συναίσθημα των πελατών με AI
  • Χρήση τεχνητής νοημοσύνης για προγνωστική πρόβλεψη πωλήσεων
  • Ενίσχυση της βελτιστοποίησης του ποσοστού μετατροπών με πληροφορίες AI

Ενσωμάτωση AI με Marketing και Εργαλεία Αυτοματισμού Πωλήσεων

  • Σύνδεση προτροπών AI με πλατφόρμες CRM (Salesforce, HubSpot)
  • Αυτοματοποίηση ροών εργασίας με χρήση εργαλείων που υποστηρίζονται από AI (σενάρια Zapier, Make ή Python)
  • Αναφορές και αναλύσεις που δημιουργούνται σε πραγματικό χρόνο

Ηθικές Θεωρήσεις και Βέλτιστες Πρακτικές

  • Διασφάλιση του περιεχομένου που δημιουργείται από AI ευθυγραμμίζεται με τη φωνή της επωνυμίας
  • Συμμόρφωση με τους κανονισμούς απορρήτου δεδομένων (GDPR, CCPA)
  • Βέλτιστες πρακτικές για ηθική χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις

Hands-On Labs και Case Studies

  • Δημιουργία διαφημιστικών καμπανιών που βασίζονται σε AI
  • Δημιουργία αυτοματοποιημένων chatbots AI για αφοσίωση πελατών
  • Ανάπτυξη αλληλουχιών ηλεκτρονικών ταχυδρομείων με γνώμονα την τεχνητή νοημοσύνη

Περίληψη και Επόμενα Βήματα

Requirements

  • Βασική κατανόηση των διαδικασιών μάρκετινγκ και πωλήσεων
  • Εμπειρία με πλατφόρμες ψηφιακού μάρκετινγκ (social media, email marketing ή CRM)
  • Εξοικείωση με εργαλεία που τροφοδοτούνται με AI (συνιστάται αλλά δεν απαιτείται)

Ακροατήριο

  • Digital Marketers
  • Δημιουργοί περιεχομένου
  • Επαγγελματίες πωλήσεων
 14 Hours

Number of participants


Price per participant

Testimonials (3)

Upcoming Courses

Related Categories