Course Outline

Εισαγωγή στο Generative AI στο Marketing

  • Επισκόπηση της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης και η συνάφειά της με το μάρκετινγκ
  • Μελέτες περίπτωσης εκστρατειών μάρκετινγκ που βασίζονται σε τεχνητή νοημοσύνη
  • Βασικά οφέλη και προκλήσεις από τη χρήση γενετικής τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ

Ρύθμιση του περιβάλλοντος

  • Εισαγωγή στο OpenAI API και Google Cloud Platform
  • Ρύθμιση λογαριασμών και πρόσβαση σε εργαλεία AI
  • Βασικές διαμορφώσεις και αρχική ρύθμιση

Ανάπτυξη περιεχομένου που δημιουργείται από AI Marketing

  • Κατανόηση των προσώπων και της στόχευσης πελατών
  • Δημιουργία εξατομικευμένου περιεχομένου χρησιμοποιώντας μοντέλα AI
  • Προσαρμογή περιεχομένου για διαφορετικά κανάλια μάρκετινγκ

Ενσωμάτωση περιεχομένου AI σε Marketing Στρατηγικές

  • Ευθυγράμμιση περιεχομένου που δημιουργείται από AI με τους στόχους μάρκετινγκ
  • Ενσωμάτωση περιεχομένου AI σε καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διαφημίσεις
  • Εργαλεία και τεχνικές για απρόσκοπτη ενσωμάτωση

Ανάλυση και βελτιστοποίηση της απόδοσης της καμπάνιας

  • Μετρήσεις και KPI για καμπάνιες που βασίζονται σε AI
  • Χρήση AI για ανάλυση απόδοσης και πληροφορίες
  • Βελτιστοποίηση καμπανιών με βάση δεδομένα που βασίζονται σε τεχνητή νοημοσύνη

Δεοντολογικά ζητήματα στην τεχνητή νοημοσύνη Marketing

  • Διασφάλιση διαφάνειας και δικαιοσύνης στο περιεχόμενο που δημιουργείται από AI
  • Αντιμετώπιση προβλημάτων απορρήτου και προστασίας δεδομένων
  • Βέλτιστες πρακτικές για ηθική χρήση AI στο μάρκετινγκ

Περίληψη και Επόμενα Βήματα

Requirements

  • Βασική κατανόηση των εννοιών του μάρκετινγκ
  • Εξοικείωση με τις βασικές αρχές τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης (συνιστάται αλλά δεν απαιτείται)

Ακροατήριο

  • Marketing επαγγελματίες
  • Ψηφιακούς στρατηγικούς
  • Λάτρεις της τεχνολογίας που ενδιαφέρονται για το μάρκετινγκ
 14 Hours

Number of participants


Price per participant

Upcoming Courses

Related Categories