Course Outline

Εισαγωγή στη Γενετική ΑΙ στη Μάρκετινγκ

  • Περιγραφή της γενετικής ΑΙ και της εμπιστοσύνης της στον μάρκετινγκ
  • Περίπτωσης μελέτης για AI-διευθυνόμενους καταναλωτικούς καμπάνιες
  • Κύριε πλεονεκτήματα και ανθίσματα της χρήσης γενετικής AI στον μάρκετινγκ

Ορισμός Διασυνδέσεων

  • Εισαγωγή στη OpenAI API και το Google Cloud Platform
  • Δημιουργία λογαριασμών και πρόσβαση σε AI εργαλεία
  • Βασικές διαφοροποιήσεις και αρχική ρύθμιση

Πολυτέλεια AI-Γενετικού Μάρκετινγκ Περιεχομένου

  • Συνειδητοποίηση των προτύπων καταναλωτών και της στόχωσης
  • Δημιουργία προσωποποιημένου περιεχομένου με χρήση AI μοντέλων
  • Προσαρμογή των εκθέσεων για διάφορους πόδικους ρύθμους μάρκετινγκ

Προσαρμογή AI-Περιεχομένων στη Στρατηγική Μάρκετινγκ

  • Συνδυασμός AI-διευθυνόμενου περιεχομένου με τους στόχους του μάρκετινγκ
  • Επισύναψη AI-περιεχομένων σε εκθέσεις αλληλοδραστικής μάχης, κοινωνικά δίκτυα και διαφημίσεις
  • Εργαλεία και τεχνικές για εύκολη προσαρμογή

Διάβαζει και οικοδομήτρια Καμπάνιας Περιέχοντας

  • Μέτρησε και KPIs για AI-γεγονός καμπάνιες
  • Χρήση AI για ανάλυση δύναμης και ενδείξεις
  • Εκτέλεση των καμπανιών με βάση AI-δρομό

Έγχυσης Αξιοθέτηση στο AI Μάρκετινγκ

  • Εγγυημός διαφάνειας και δικαιοσύνης στη γενετική AI περιεχόμενων
  • Επίλυση ανησυχιών για την ασφάλεια και την προστασία δεδομένων
  • Καλές πρακτικές χρήση AI στο μάρκετινγκ

Περίληψη και Επόμενα Βήματα

Requirements

  • Βασική κατανόηση των αρχών της διαφήμισης
  • Υποστήριξη στους βασικούς όρους της τεχνητής νοημοσύνης και των μηχανικών μάθησης (επικουρικό, αλλά όχι απαραίτητο)

Τarget Πούλημα

  • Επαγγελματίες διαφήμισης
  • Διακεντρωτές ψηφιακών στρατηγικών
  • Φοιτητές τεχνολογίας ενδιαφερόμενοι για διαφήμιση
 14 Hours

Number of participants


Price per participant

Upcoming Courses

Related Categories