Εξέλιξη Κομματιού

Εισαγωγή στο Planner

  • Τι είναι το OptaPlanner;
  • Τι είναι ένα πρόβλημα προγραμματισμού;
  • Χρήσεις και παραδείγματα

Παράδειγμα Προβλήματος Συσκευασίας

  • Διατύπωση του προβλήματος
  • Μέγεθος του προβλήματος
  • Σχήμα υπολογιστικού μοντέλου
  • Κύρια μέθοδος
  • Ρύθμιση Solver
  • Εφαρμογή υπολογιστικού μοντέλου
  • Ρύθμιση βαθμολογίας

Πρόβλημα Ταξιδιού του Καθηγητή (TSP)

  • Διατύπωση του προβλήματος
  • Μέγεθος του προβλήματος
  • Υπολογιστικό μοντέλο
  • Κύρια μέθοδος
  • Συμβάσεις αλυσίδων
  • Ρύθμιση Solver
  • Εφαρμογή υπολογιστικού μοντέλου
  • Ρύθμιση βαθμολογίας

Ρύθμιση Planner

  • Σύνοψη
  • Ρύθμιση Solver
  • Μόντελο του προβλήματος προγραμματισμού
  • Χρήση του Solver

Υπολογισμός βαθμολογίας

  • Τεχνικές όροι βαθμολογίας
  • Επιλογή ορισμού βαθμολογίας
  • Υπολογισμός της βαθμολογίας
  • Συντεχνήματα απόδοσης υπολογισμού βαθμολογίας
  • Επανάχρηση του υπολογισμού βαθμολογίας εκτός Solver

Αλγόριθμοι βελτιστοποίησης

  • Μέγεθος χώρου αναζήτησης στον πραγματικό κόσμο
  • Βρίσκει το Planner την ιδανική λύση;
  • Συνοπτική περιγραφή αρχιτεκτονικής
  • Συνολική περιγραφή αλγορίθμων βελτιστοποίησης
  • Ποιους αλγόριθμους βελτιστοποίησης θα πρέπει να χρησιμοποιήσω;
  • SolverPhase
  • Συνοπτική περιγραφή εξάτομων
  • Τερματισμός
  • SolverEventListener
  • Περιβαλλοντικό SolverPhase

Επιλογή κίνησης και γειτονιάς

  • Εισαγωγή στην επιλογή κίνησης και γειτονιάς
  • Γενικοί Επιλέκτες Κίνησης
  • Συνδυασμός πολλών Επιλεκτών Κίνησης
  • EntitySelector
  • ValueSelector
  • Γενικές χαρακτηριστικές των Επιλεκτών
  • Περιβαλλοντική κίνηση

Ευρετικές μεθόδους κατασκευής

  • First Fit
  • Best Fit
  • Advanced Greedy Fit
  • the Cheapest insertion
  • Regret insertion

Τοπική αναζήτηση

  • Θεωρητικά πλαισία Τοπικής Αναζήτησης
  • Hill Climbing (Απλή Τοπική Αναζήτηση)
  • Tabu Search
  • Simulated Annealing
  • Late Acceptance
  • Step counting hill climbing
  • Late Simulated Annealing (πειραματικό)
  • Χρήση περιβαλλοντικού Termination, MoveSelector, EntitySelector, ValueSelector ή Acceptor

Εξελικτικοί αλγόριθμοι

  • Εξελικτικές στρατηγικές
  • Γενετικοί αλγόριθμοι

Υπερευρετικές μέθοδοι

Ακριβείς μέθοδοι

  • Brute Force
  • Depth-first Search

Συγκριτική αξιολόγηση και ρύθμιση

  • Εύρεση του καλύτερου προσαρμογή Solver
  • Απόδοση συγκριτικής αξιολόγησης
  • Αναφορά συγκριτικής αξιολόγησης
  • Σύνοψη στατιστικών δεδομένων
  • Στατιστικά ανά dataset (γράφημα και CSV)
  • Προχωρημένη συγκριτική αξιολόγηση

Επαναλαμβανόμενη προγραμματισμός

  • Εισαγωγή στο επαναλαμβανόμενο προγραμματισμό
  • Υποστήριξη προγραμματισμού
  • Συνεχής προγραμματισμός (προγραμματισμός με παράθυρο)
  • Ευφυής προγραμματισμός (προγραμματισμός με βάση γεγονότα)

Drools

  • Σύντομη εισαγωγή στο Drools
  • Γράφιμο της λειτουργίας βαθμολόγησης στο Drools

Ενσωμάτωση

  • Σύνοψη
  • Παραμείναμε αποθήκευση
  • SOA και ESB
  • Άλλο περιβάλλον
 21 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (1)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες