Εξέλιξη Κομματιού
Κατανόηση των Σύγχρονων Υπηρεσιών Πελατών
- Τι είναι η επιτυχία του πελάτη και γιατί είναι σημαντική;
- Κύριες τάσεις στις υπηρεσίες πελατών και τον αυτόματο πωλήσιμο
- Η επίδραση του AI και της αυτομάτου διαχείρισης στις υπηρεσίες πελατών
Προώθηση της Κατατυχέρωσης του Πελάτη με τη χρήση AI
- Γενική περιγραφή των εργαλείων περιθώριας του πελάτη υποστηριζόμενων από AI
- Βελτίωση του χρόνου απαντήσεων στην υποστήριξη πελάτη
- Δημιουργία προσωποποιημένων εμπειριών του πελάτη με AI
Υποστήριξη των Διαδικασιών με την Αυτομάτη Διαχείριση
- Αυτομάτη διαχείριση επαναλαμβανόμενων εργασιών στις υπηρεσίες πελατών και τον πωλήσιμο
- Εγκαθίδρυση διαδικασιών για αύξηση της λειτουργικότητας
- Μέτρηση και ανάλυση των επιδόσεων της αυτομάτης διαχείρισης
Προώθηση του Πωλήσιμου και της Δέσμευσης με τη χρήση AI
- Στρατηγικές πίεσης ανάπτυξης στον πωλήσιμο, διευθετούμενες από το AI
- Χρήση πρόβλεψης μεταδοχής για εντοπισμό ευκαιριών
- Διάθεση και αύξηση των πωλήσεων μέσα από πληροφορίες που βασίζονται σε δεδομένα
Εκπαίδευση και Αποδοτικότητα Διαπολιτειακών Ομάδων
- Σχεδιασμός αποτελεσματικών προγραμμάτων εκπαίδευσης μέσω του διαδικτύου
- Εξοπλισμός ομάδων με εργαλεία για την επιτυχία του πελάτη και τον πωλήσιμο
- Ασφάλεια συνέχειας αποδοχής της AI και της αυτομάτου διαχείρισης πρακτικών
Κατασκευή Επιλύσεων με Αξιοπιστία
- Δημιουργία σχεδιώσεων από κατά τη διάρκεια ύφεσης για επιτυχία πελάτη
- Εγκαθίδρυση νέων τεχνολογιών σε υπάρχουσες διαδικασίες
- Μέτρηση ROI για πρωτοβουλίες υπηρεσιών πελατών και πωλήσιμου
Παράθυρο των Συμπερασμάτων και Οδηγίες για τις Επόμενες Ακόλουθες
Απαιτήσεις
- Βασική κατανόηση των διεργασιών πελατούχου υπηρεσία και πωλήσεων
- Ξενάγαση με εργαλεία και διεδραστικές αξίες CRM
Πουλήσιμο
- Ομάδες υποστήριξης πελατών
- Επαγγελματίες πωλήσεων
- Διευθύνοντες και εδραφόροι οδηγοί υπεύθυνοι για το επιτυχώς πελάτε
Σχόλια (5)
Τρόπος επικοινωνίας με τους μαθητές
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Κομμάτι - Salesforce for Sales and Administration
Μηχανική Μετάφραση
Έμαθα ότι υποχρησιμοποιούμε το σύστημα στο οποίο δουλεύουμε και απολαύσαμε κάθε πτυχή.
Tracy Rehman - Financial Planning Institute
Κομμάτι - Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (MB-220)
Μηχανική Μετάφραση
Ευτυχώς ήμουν 1 προς 1 με τον προπονητή μου. Αυτό ήταν πολύ καλό. Ο Βίκτορ δούλεψε με τον ρυθμό μου, εξήγησε τα πράγματα ξεκάθαρα και ήμουν πολύ χαρούμενος με το αποτέλεσμα.
Craig - Superior Minerlas
Κομμάτι - Salesforce for End Users
Μηχανική Μετάφραση
εισαγωγή σεναρίων εφαρμογών
Rachel - ge ren
Κομμάτι - Salesforce CPQ for Administrators
Μηχανική Μετάφραση
Η στυλ και η μέθοδος της εκπαίδευσης ήταν πιο επικοινωνητική από απλά να ακούω όλο το διάστημα της εκπαίδευσης. Μου έδωσε την ευκαιρία να εφαρμόσω πραγματικά τις διδασκαλίες της ενώ γιορτάζαμε την εκπαίδευση. Οπότε πραγματικά απολαύσα αυτό, μου δίνει όλη την προσοχή και ερώτησε πού και τι χρειαζόταν να μου δείξει και μάθα απόλυτα νέα χαρακτηριστικά και έχω περισσότερη γνώση τώρα από πριν, επίσης κέρδισα μερική αυτοπεποίθηση στο να κάνω το έργο μου και να χρησιμοποιώ Salesforce.
Libuseng Moqoboko - Gemalto Southern African (Pty)Ltd
Κομμάτι - Salesforce Lightning
Μηχανική Μετάφραση