Course Outline
Κατανόηση της Σύγχρονης Εξυπηρέτησης Πελατών
- Τι είναι η επιτυχία του πελάτη και γιατί έχει σημασία;
- Βασικές τάσεις στην εξυπηρέτηση πελατών και την αυτοματοποίηση πωλήσεων
- Ο αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης και του αυτοματισμού στην εξυπηρέτηση πελατών
Χρήση τεχνητής νοημοσύνης για την ενίσχυση της ικανοποίησης των πελατών
- Επισκόπηση των εργαλείων εξυπηρέτησης πελατών που λειτουργούν με τεχνητή νοημοσύνη
- Βελτίωση των χρόνων απόκρισης υποστήριξης πελατών
- Δημιουργία εξατομικευμένων εμπειριών πελατών με AI
Βελτιστοποίηση ροών εργασίας με αυτοματισμό
- Αυτοματοποίηση επαναλαμβανόμενων εργασιών στην εξυπηρέτηση πελατών και στις πωλήσεις
- Ρύθμιση ροών εργασιών για τη βελτίωση της λειτουργικής αποτελεσματικότητας
- Μέτρηση και ανάλυση απόδοσης αυτοματισμού
Βελτίωση πωλήσεων και αφοσίωσης με AI
- Στρατηγικές με γνώμονα την τεχνητή νοημοσύνη για την αύξηση των πωλήσεων
- Χρήση προγνωστικών αναλυτικών στοιχείων για τον εντοπισμό ευκαιριών
- Cross-selling και upselling μέσω πληροφοριών που βασίζονται σε δεδομένα
Απομακρυσμένη εκπαίδευση και ενεργοποίηση ομάδας
- Σχεδιασμός αποτελεσματικών προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
- Εξοπλισμός ομάδων με εργαλεία για την επιτυχία των πελατών και τις πωλήσεις
- Εξασφάλιση συνεπούς υιοθέτησης πρακτικών τεχνητής νοημοσύνης και αυτοματισμού
Building Scalable Solutions
- Ανάπτυξη μακροπρόθεσμων στρατηγικών για την επιτυχία των πελατών
- Ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών στις υπάρχουσες ροές εργασίας
- Μέτρηση της απόδοσης επένδυσης σε πρωτοβουλίες εξυπηρέτησης πελατών και πωλήσεων
Περίληψη και Επόμενα Βήματα
Requirements
- Βασική κατανόηση των ροών εργασίας εξυπηρέτησης πελατών και πωλήσεων
- Εξοικείωση με εργαλεία και διαδικασίες CRM
Ακροατήριο
- Ομάδες υποστήριξης πελατών
- Επαγγελματίες πωλήσεων
- Διευθυντές και αρχηγοί ομάδων υπεύθυνοι για την επιτυχία των πελατών
Testimonials (5)
Τρόπος επικοινωνίας με τους μαθητές
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Course - Salesforce for Sales and Administration
Machine Translated
Έμαθα ότι υποχρησιμοποιούμε το σύστημα στο οποίο δουλεύουμε και απολαύσαμε κάθε πτυχή.
Tracy Rehman - Financial Planning Institute
Course - Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (MB-220)
Machine Translated
Ευτυχώς ήμουν 1 προς 1 με τον προπονητή μου. Αυτό ήταν πολύ καλό. Ο Βίκτορ δούλεψε με τον ρυθμό μου, εξήγησε τα πράγματα ξεκάθαρα και ήμουν πολύ χαρούμενος με το αποτέλεσμα.
Craig - Superior Minerlas
Course - Salesforce for End Users
Machine Translated
εισαγωγή σεναρίων εφαρμογών
Rachel - ge ren
Course - Salesforce CPQ for Administrators
Machine Translated
Η στυλ και η μέθοδος της εκπαίδευσης ήταν πιο επικοινωνητική από απλά να ακούω όλο το διάστημα της εκπαίδευσης. Μου έδωσε την ευκαιρία να εφαρμόσω πραγματικά τις διδασκαλίες της ενώ γιορτάζαμε την εκπαίδευση. Οπότε πραγματικά απολαύσα αυτό, μου δίνει όλη την προσοχή και ερώτησε πού και τι χρειαζόταν να μου δείξει και μάθα απόλυτα νέα χαρακτηριστικά και έχω περισσότερη γνώση τώρα από πριν, επίσης κέρδισα μερική αυτοπεποίθηση στο να κάνω το έργο μου και να χρησιμοποιώ Salesforce.
Libuseng Moqoboko - Gemalto Southern African (Pty)Ltd
Course - Salesforce Lightning
Machine Translated