Course Outline

Κατανόηση των Σύγχρονων Υπηρεσιών Πελατών

  • Τι είναι η επιτυχία του πελάτη και γιατί είναι σημαντική;
  • Κύριες τάσεις στις υπηρεσίες πελατών και τον αυτόματο πωλήσιμο
  • Η επίδραση του AI και της αυτομάτου διαχείρισης στις υπηρεσίες πελατών

Προώθηση της Κατατυχέρωσης του Πελάτη με τη χρήση AI

  • Γενική περιγραφή των εργαλείων περιθώριας του πελάτη υποστηριζόμενων από AI
  • Βελτίωση του χρόνου απαντήσεων στην υποστήριξη πελάτη
  • Δημιουργία προσωποποιημένων εμπειριών του πελάτη με AI

Υποστήριξη των Διαδικασιών με την Αυτομάτη Διαχείριση

  • Αυτομάτη διαχείριση επαναλαμβανόμενων εργασιών στις υπηρεσίες πελατών και τον πωλήσιμο
  • Εγκαθίδρυση διαδικασιών για αύξηση της λειτουργικότητας
  • Μέτρηση και ανάλυση των επιδόσεων της αυτομάτης διαχείρισης

Προώθηση του Πωλήσιμου και της Δέσμευσης με τη χρήση AI

  • Στρατηγικές πίεσης ανάπτυξης στον πωλήσιμο, διευθετούμενες από το AI
  • Χρήση πρόβλεψης μεταδοχής για εντοπισμό ευκαιριών
  • Διάθεση και αύξηση των πωλήσεων μέσα από πληροφορίες που βασίζονται σε δεδομένα

Εκπαίδευση και Αποδοτικότητα Διαπολιτειακών Ομάδων

  • Σχεδιασμός αποτελεσματικών προγραμμάτων εκπαίδευσης μέσω του διαδικτύου
  • Εξοπλισμός ομάδων με εργαλεία για την επιτυχία του πελάτη και τον πωλήσιμο
  • Ασφάλεια συνέχειας αποδοχής της AI και της αυτομάτου διαχείρισης πρακτικών

Κατασκευή Επιλύσεων με Αξιοπιστία

  • Δημιουργία σχεδιώσεων από κατά τη διάρκεια ύφεσης για επιτυχία πελάτη
  • Εγκαθίδρυση νέων τεχνολογιών σε υπάρχουσες διαδικασίες
  • Μέτρηση ROI για πρωτοβουλίες υπηρεσιών πελατών και πωλήσιμου

Παράθυρο των Συμπερασμάτων και Οδηγίες για τις Επόμενες Ακόλουθες

Requirements

  • Βασική κατανόηση των διεργασιών πελατούχου υπηρεσία και πωλήσεων
  • Ξενάγαση με εργαλεία και διεδραστικές αξίες CRM

Πουλήσιμο

  • Ομάδες υποστήριξης πελατών
  • Επαγγελματίες πωλήσεων
  • Διευθύνοντες και εδραφόροι οδηγοί υπεύθυνοι για το επιτυχώς πελάτε
 14 Hours

Number of participants


Price per participant

Testimonials (5)

Upcoming Courses

Related Categories