Course Outline

Τι είναι πραγματικά - προσπάθεια να ορίσουμε την έννοια της αλλαγής

    Αλλαγή Ορισμοί Τι σημαίνει η διαχείριση της αλλαγής; Ποιο είναι το νόημα όλων αυτών - για τους παράγοντες που πυροδοτούν την ανάγκη για αλλαγές στον οργανισμό Πώς να το αντιμετωπίσετε; - διάφορα μοντέλα προσεγγίσεων για την αλλαγή στην εταιρεία

Η αλλαγή γίνεται από τους ανθρώπους - ψυχολογικές πτυχές της αλλαγής

    Αλλαγή – ευκαιρία ή αναγκαιότητα; Σχετικά με έναν ανύπαρκτο τρομερό δράκο - φόβος και στερεότυπα σχετικά με τις αλλαγές Μπαίνουμε στη μάχη - προετοιμασία των ανθρώπων για αλλαγές Η ιδιαιτερότητα και ο ρόλος της επικοινωνίας στην κατάσταση εισαγωγής της αλλαγής

Είναι ήδη αυτό - πότε είμαστε έτοιμοι να αλλάξουμε;

    Αλήθεια ήδη;;;;; για εσωτερικούς και εξωτερικούς λόγους αλλαγών Ίσως είναι καλύτερα όχι... για διαφορετικούς τύπους αντίστασης στην αλλαγή, την αναγνώριση και πώς να τις ξεπεράσουμε Όταν φοβόμαστε υπερβολικά - ο Albee και το μοντέλο του για την κατανόηση και τη μείωση του στρες υπέρ και κατά - όταν αντιδρούν στις αλλαγές θετικά και πότε αρνητικά

Ένας οργανισμός είναι σαν ένα άτομο - αναπτύσσει - μια πρόταση για την ανάλυση της ανάπτυξης ενός οργανισμού σύμφωνα με τον Greiner)

    Στάδια οργανωτικής ανάπτυξης στο μοντέλο του Greiner Εγχειρίδιο αλλαγής - συμβουλές για όσους εισάγουν τον τρόπο αντίδρασης και διαχείρισης σε μεμονωμένες φάσεις

Αυτοκίνητρο, θετικές στάσεις και δημιουργικότητα στη διαδικασία εισαγωγής και διαχείρισης της αλλαγής

    Η αλλαγή ξεκινά από μέσα μας - σχετικά με την αναγνώριση των συναισθημάτων, στάσεων και αντιδράσεων στην αλλαγή. Μπορείτε πάντα να το κάνετε διαφορετικά - αναζητώντας νέες λύσεις σε γνώριμες καταστάσεις

Πώς να το κάνετε βήμα προς βήμα - δηλαδή τα στάδια της διαχείρισης της αλλαγής:

    Καθορισμός του συνολικού οργανωτικού στόχου, Βάρος και μέγεθος της αλλαγής, Αλλαγή και η οργανωτική κουλτούρα της εταιρείας, Προειδοποιητικά σήματα - η ανάγκη εντοπισμού κρίσιμων περιορισμών.

Κατασκευή ενός έργου αλλαγής που περιλαμβάνει:

    Βήμα προς βήμα - διαίρεση σε στάδια, Ποιος είναι ποιος - δηλ. διαχωρισμός λειτουργιών, Μπορεί να είναι διαφορετικός - επίγνωση πιθανής πτώσης κινήτρων, Παρατήρηση και αξιολόγηση - μέθοδοι παρακολούθησης και μέτρησης αποτελεσμάτων

Αρχηγέ, οδήγησε!!! ο ρόλος του ηγέτη στη διαδικασία αλλαγής

    Ο ρόλος ενός ηγέτη απέναντι στην αλλαγή Επιλογή εργαλείων και στυλ διαχείρισης σε μια κατάσταση αλλαγής Μπορεί οποιοσδήποτε να είναι ηγέτης αλλαγής - προφίλ ικανοτήτων ενός ηγέτη αλλαγής

Μόνος ή σε παρέα; – Σχετικά με τη συμπερίληψη των εργαζομένων στη διαδικασία αλλαγής – μοντέλο του Drucker.

    Τι δεν περιμέναμε - για ξαφνική επιτυχία, αποτυχία ή εξωτερικά γεγονότα, Ο κόσμος της φαντασίας και ο πραγματικός κόσμος - για την ασυνέπεια των προσδοκιών και των γεγονότων, Η διαδικασία της αλλαγής ως δείκτης της ανάγκης για καινοτομία Ξαφνικός θάνατος ή ένα χαμόγελο τύχη? - αλλαγές που εκπλήσσουν τους πάντες.

Αποτελεσματική επιρροή από έναν ηγέτη αλλαγής

    Πώς να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη και αποδοχή των οργανωτικών αλλαγών Πειθώ, δηλαδή πείθοντας τους ανθρώπους να αλλάξουν. Επηρεάζοντας τους ανθρώπους σε μια κατάσταση αλλαγής - το μοντέλο των K. Barnes και R. Cialdini
 14 Hours

Number of participants



Price per participant

Related Courses

Mindfulness Workshop: Mastering Assertive Communication and Active Listening

14 Hours

Personal Efficiency and Managing Meetings

7 Hours

Hosting Online Meetings

7 Hours

Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders

14 Hours

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

35 Hours

DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników

14 Hours

Related Categories