Εξέλιξη Κομματιού

Ημέρα 1

Εισαγωγή

Καλά και πρότυπα ονόματα

- τα ονόματα των πακέτων, αρχείων, κλάσεων, μεθόδων και συναρτήσεων καθώς και των μεταβλητών πρέπει να έχουν αξιόλογα ονόματα βάσει του σκοπού τους

- θα πρέπει να είναι διάβασμα

- θα πρέπει να είναι αναζητήσιμα

- σκεφτείτε το χώρο ονομάτων που δημιουργούμε. Μπορεί να έχει νόημα;

Κλάσεις, αντικείμενα και δομές δεδομένων

- υπάρχει διαφορά μεταξύ των αντικειμένων που εκτελούν κάτι και των δομών που απλώς περιέχουν δεδομένα

- όταν να χρησιμοποιούνται δομές δεδομένων και γιατί

- όταν να χρησιμοποιούνται αντικείμενα και γιατί

- Μηχανική σχεδιασμού αντικειμένων (OOD) και αφαίρεση

- getters/setters και γιατί

- είναι καλύτερο να υπάρχουν πολλές μικρές κλάσεις, με πολλές μικρές μεθόδους και συναρτήσεις

Καλά σχόλια

- υπάρχουν καλά και κακά σχόλια;

- πρέπει να γνωρίζουμε πώς να δημιουργούμε καλά σχόλια και να ξεχνάμε τα υπόλοιπα

Ημέρα 2

Συναρτήσεις

- μόνο ένα πράγμα

- μικρές

- όρισματα (καλά και κακά)

- απρόσδεκτα επίδροσης σε πλευρές

Διαχείριση λαθών

- όταν να διαχειριζόμαστε λάθη, όταν να τα επιτρέπουμε να συνεχίζουν

- αν διαχειριζόμαστε ένα σφάλμα, τι κάνουμε με αυτό και γιατί

- περιβάλλοντα διαχείρισης περσωναλισμένων λαθών

Μορφοποίηση Κώδικα: πώς μπορούμε να βελτιώσουμε τη μορφοποίηση του κώδικα

Σχεδιασμός Κώδικα με Έλεγχο Δοκιμής: Ανοιχτή συζήτηση για την ιδέα του Uncle Bob ότι τα προγράμματα πρέπει να είναι TDD

Απαιτήσεις

Δεν υπάρχουν ειδικές προϋποθέσεις για να μπορεί κανείς να συμμετάσχει σε αυτό το μάθημα.

 14 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (2)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες