Course Outline
Ημέρα 1
Εισαγωγή
Good και τυποποιημένη ονομασία
-τα ονόματα πακέτων, αρχείων, κλάσεων, κενών και συναρτήσεων καθώς και οι μεταβλητές πρέπει να έχουν ουσιαστικά ονόματα που προέρχονται από τον σκοπό τους
- θα πρέπει να είναι ευανάγνωστο
-θα πρέπει να είναι δυνατή η αναζήτηση
-Σκεφτείτε τον χώρο ονομάτων που δημιουργούμε. βγαζει νοημα?
Κλάσεις, αντικείμενα και δομές δεδομένων
-Υπάρχει διαφορά μεταξύ αντικειμένων που κάνουν κάτι και δομών που απλώς περιέχουν δεδομένα
-πότε να χρησιμοποιείτε δομές δεδομένων και γιατί
-πότε να χρησιμοποιείτε αντικείμενα και γιατί
-ΟΟΔ και αφαίρεση
-getters/setters και γιατί
-καλύτερα να έχουμε πολλές μικρές τάξεις, με πολλά μικρά κενά και συναρτήσεις
Goαπό σχόλια
-Υπάρχουν καλά και κακά σχόλια.
-Πρέπει να ξέρουμε πώς να δημιουργήσουμε καλά σχόλια και να ξεχάσουμε τα υπόλοιπα
Ημέρα 2
Λειτουργίες
- ένα πράγμα μόνο
-μικρό
- επιχειρήματα (καλά και κακά)
- ακούσιες παρενέργειες
Διαχείριση σφαλμάτων
-πότε να χειρίζεστε τα λάθη, πότε να τα αφήνετε να φουσκώνουν
-αν χειριστούμε μια εξαίρεση, τι την κάνουμε και γιατί
-προσαρμοσμένες τάξεις χειρισμού σφαλμάτων
Μορφοποίηση κώδικα: πώς μπορούμε να μορφοποιήσουμε καλύτερα τον κώδικα
Test-Driven Design: Ανοιχτή συζήτηση για την ιδέα του Uncle Bob ότι τα προγράμματα πρέπει να είναι TDD
Requirements
Δεν απαιτούνται συγκεκριμένες απαιτήσεις για να παρακολουθήσετε αυτό το μάθημα.
Testimonials (2)
Ο δάσκαλος εγέρθηκε σε πολλά αποτελεσματικά θέματα για καθαρή πρόγραμμα με πρακτικά παραδείγματα.
Ben van Oeveren - Movella
Course - Clean Code
Machine Translated
I really liked that there were a lot of practical exercises in which you could put the learned immediately into action.
Daniel Bubla
Course - Clean Code
Machine Translated