Ευχαριστούμε που στάλθηκε η αποσαφήνισή σας! Ένα μέλος της ομάδου μας θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα.
Ευχαριστούμε για την εκδήλωση κράτησης! Ένας από τους συνεργάτες μας θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα.
Εξέλιξη Κομματιού
Εισαγωγή στο Design Thinking για Εσωτερικούς Πελάτες
- Ανασκόπηση των αρχών και των σταδίων του Design Thinking
- Εστίαση στο Empathize (Συμπάθεια) και το Define (Ορισμός) στο πλαίσιο εσωτερικών πελατών
- Πώς αυτή η μέθοδος βελτιώνει τη συνεργασία και τη λειτουργική αποδοτικότητα
Στάδιο 1: Empathize (Κύριος Στόχος)
- Ενεργή ακροάση και τεχνικές συμπαθετικής επικοινωνίας
- Συμπαθετικές δραστηριότητες: να περπάτησε κανείς στα πόδια των εσωτερικών πελατών
- Ρόλοι: προσομοιώσεις ανταλλαγών με εσωτερικούς πελάτες
- Συνεργατική δραστηριότητα: σύνδεση των κρίσιμων σημείων πονού σε πραγματικές ανάγκες μέσω χαρτών Συμπάθειας
Στάδιο 2: Define (Εφαρμογή σε Πραγματικές Ανάγκες)
- Από κρίσιμα σημεία πονού σε ανάγκες: μετατροπή εισοδημάτων σε δράση
- Ομαδικό οργανωμένο εργαστήριο: αναδιάρθρωση προβλημάτων από την άποψη του πελάτη
- Συντακτική καθαρών και δραστήρων προβληματικών αξιώσεων (POVs)
Αντίδραση στην Αλλαγή και Δημιουργία Σχέσεων
- Κατανόηση και αντιμετώπιση της αντίδρασης στην αλλαγή από εσωτερικούς πελάτες
- Προσομοίωση: χειρισμός σεναρίων αντίδρασης με συμπαθεία και κλάρο
- Στρατηγικές για τη πρόσφατη προώθηση της συνεργασίας και της αποδοχής νέων λύσεων
Πρακτική Εφαρμογή και Ομαδικό Εργαστήριο
- Συνεργητική δραστηριότητα: μεταπλάσμα μέθοδου βασιζόμενη σε πραγματικές ανάγκες
- Συνεργητική συνταξιοθέτηση ευκαιριών βελτίωσης
- Υπό άλλο χάρισμα: παρουσίαση εισοδημάτων και δεσμεύσεων
Κλείσιμο και Επόμενα Βήματα
- Ιδιώτικες και ομαδικές δεσμεύσεις για την εφαρμογή της συμπάθειας στην καθημερινή εργασία
- Στρατηγικές για τη διαφύλαξη πελατοκεντρικής διάλογου και ακολουθίας
Απαιτήσεις
- Βασική κατανόηση της εργατικής συνεργασίας και της επικοινωνίας
- Διάθεση να μετέχουν σε πρακτικά και συνεργατικά άσκημα
Ακροατήριο
- Ομάδες υπηρεσιών και λειτουργικές ομάδες
- Πρωτοπόροι ομάδων και διαχειριστές
- Εσωτερικοί επαγγελματικοί με πρόσβαση σε πελάτες (αναφορά, ΤΠ, ΑΙΤ, διαχείριση χώρων)
7 Ώρες