Εξέλιξη Κομματιού

Ημέρα 01

Εισαγωγή

  • Ανθρώπινο-κεντρική αντί της τεχνολογικής καινοτομίας

  • Εξατομικευμένη Προσέγγιση λύσεων

    • Επιδοκιμασμένο σκέψη και μεθοδολογία Design Thinking

    • Εργαλεία για τους Σχεδιαστές Design Thinking

      • Χάρτες μνήμης, παραγωγοί ιδεών, ματριç καινοτομίας, κάρτες εάν-τινα, κλπ.

      • Design Thinking για την Ανάπτυξη Προϊόντων

        • Εξαγωγή του πραγματικού χρήστη του προϊόντου σας

        • Σπουδιακή Περίπτωση

          • "Παρακολούθηση" του πελάτη

          • Κατανόηση Εμπαθείας για το Πρόβλημα του Πελάτη

            • Ζωγραφική απεικόνιση φυσικής συμπεριφοράς πελάτη
            • Χάρτη και χρονοδιάγραμμα αρχών και δράσεων πελάτη

            • Ορισμός του Προβλήματος με την Τρέχουσα Λύση

              • Εξαγωγή κυρίων προβλημάτων που αντιμετωπίζει χρήστης του προϊόντου σας
              • Κατηγοριοποίηση, οπτικοποίηση και εκτίμηση αξίας λύσεων προβλημάτων

              • Άσκηση

                • Ταξιδιωτική ζωή του πελάτη: Δημιουργία χρονοδιαγράμματος με εικόνες, emails, αποσπάσματα και δράσεις.
                • Ανάλυση κυρίων προβλημάτων
                • Απόφαση για οποιαδήποτε λύση να εξεταστεί
                • Παρουσίαση των αποτελεσμάτων σας



                • Ημέρα 02

                  Δημιουργία Ιδεών

                  • Χρήση οπτικοποίησης, χάρτων και διηγημάτων για τη δημιουργία λύσεων

                  • Ζωντανή Σχεδίαση μιας Λύσης

                    • Εργαλεία και μέθοδοι για την επιβεβαίωση αρχών γρήγορα

                    • Εξέταση και Ανάπτυξη

                      • Ζωντανή εξέταση
                      • Επιβεβαίωση, διαμόρφωση και ολοκλήρωση της καινοτομίας σας

                      • Σπουδιακή Περίπτωση

                        • Αποτυχία πολύ συχνά, αποτυχία γρήγορα

                        • Χρήση Design Thinking για την Εξαλείψη Σύγκρουσης μέσα στην Ομάδα Ανάπτυξης

                          • Προοπτική της σύγκρουσης ως θετικού κινητήριου για την εφευρετικότητα
                          • Διαχείριση συγκρούσεων μέσω συζητήσεων και διαβουλεύσεων
                          • Εμπάθεια ως βασικό συστατικό

                          • Άσκηση

                            • Κατασκευή ιδεών ως ομάδα
                            • Εξατομικευμένη πρότυπη δοκίμη των σχεδίων
                            • Επικοινωνία για την καινοτομία σου
                            • Παρουσίαση αποτελεσμάτων σας

                            • Συνοψις και Επόμενα Βήματα

Απαιτήσεις

  • Εμπειρία στην κατασκευή και/ή ανάπτυξη λογισμικών λύσεων για πελάτες

Ακροατήριο

  • Προγραμματιστές
  • Διευθυντές Έργων
 14 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες