Ευχαριστούμε που στάλθηκε η αποσαφήνισή σας! Ένα μέλος της ομάδου μας θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα.
Ευχαριστούμε για την εκδήλωση κράτησης! Ένας από τους συνεργάτες μας θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα.
Εξέλιξη Κομματιού
Εισαγωγή στο Design Thinking
- Αρχές και οφέλη σε επιχειρηματικά περιβάλλοντα
- Εφαρμογή όταν εργάζεστε με εσωτερικούς πελάτες
Φάση 1: Εμπάθεια
- Τεχνικές ενεργού ακροάσιμου και αυτοάσκησης στην επικοινωνία
- Δημιουργία πίστης με τους εσωτερικούς πελάτες
- Εργαλεία: συνέντευξεις, παρατήρηση, χάρτες εμπάθειας
- Δραστηριότητα: παίχτηκα του ρόλου για να βιώσετε τον κόσμο των εσωτερικών πελατών
Φάση 2: Ορισμός
- Διάκριση των πραγματικών προβλημάτων από τις αντιλήψεις
- Εργαλεία: "5 Giaτί", δένδρα προβλημάτων, POV (Σημείο Όψης)
- Πρακτική περίπτωση: αναγνώριση σημείων κλισίας στις διαδικασίες απόδοσης προμήθειας και ορικής χορήγησης εξαρτήματων
Αντίσταση στην αλλαγή και διαχείριση σχέσεων
- Κατανόηση της αντίστασης στην αλλαγή και πώς να την αντιμετωπίσετε
- Στρατηγικές για να διευθύνετε την αποδοχή και συνεργασία
- Δραστηριότητα: προσομοίωση σενάριων αντίστασης
Πρακτική εφαρμογή στην μονάδα υπηρεσιών
- Ομαδικό ορκωτήριο: παρουσίαση των τρέχουσαν προβλημάτων και ευκαιριών για βελτίωση
- Συνδημιουργία σαφής απόδοσης προβλήματος (statement of problem)
- Σεσσία ανατροφής πληροφοριών σε ολοκληρωμένη διάταξη
Κλείσιμο και επόμενα βήματα
- Προσωπικές και ομαδικές υποχρεώσεις
- Πώς να εφαρμόσετε την εκπαίδευση στην καθημερινή εργασία
Απαιτήσεις
- Βασική κατανόηση του ομαδικού δουλεύματος και της επικοινωνίας στην εργασία
- Έτοιμοτητα να συμμετέχετε σε πρακτικά και συνεργατικά άσκημα
Δημοσίο
- Ομάδες υπηρεσιών και λειτουργιών
- Ομαδικοί ηγέτες και διαχειριστές
- Εσωτερικά επαφή προς τους πελάτες (αγορά, ΤΠ, HR, χώρους)
7 Ώρες