Course Outline

Εισαγωγή

Φάση 1: Συνειδητοποίηση του Δικού Σου Εγώ

Για να καταλάβετε τους άλλους, πρέπει να έχετε μια καλή εννόηση για εσάς αυτούς, τα συμπεριφορικά σας σχήματα και τις ανάγκες σας.

  1. Τα μέλη του ομάδας παίρνουν μέρος στην έρευνα PRISM BRAIN MAPPING.
  2. Ιδιόσυντα συναντήσεις για τα μέλη: Συνάντηση με πιστοποιημένο εκπαιδεύτη PRISM για να συζητήσουν τον σχολιασμό.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, καθένας θα ανακαλύψει:

  • Τις δυνάμεις τους, τις ποτεντιαλιστικές αδυναμίες και τις δυσκολίες στην ενέργεια και στη συνεργασία με τους άλλους
  • Σε ποιό βαθμό χρησιμοποιούν πλήρως τη δυνατότητά τους
  • Ποιες ενέργειες μπορεί να είναι ένταση
  • Σε ποιο ανθρώπινο περιβάλλον δουλεύει καλύτερα
  • Τι απαιτεί για να συνεργαστεί και να επικοινωνήσει με τους άλλους

2 συναντήσεις για τον ηγέτη:

  1. Συζήτηση για τον αναλυτικό υπολογισμό, όπως είναι περιγραφόμενο και μελέτη ζητήματος της ηγετικής στυλ, τις δυνάμεις του και τις ποσότητες που θίξουν τη χρεώσει.
  2. Σύγκριση της προτιμήσεων καταγραφή του ηγέτη με τα αποτελέσματα προτιμήσεων της ομάδας. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο ηγέτης θα αποκτήσει καλύτερη εννόηση για πώς το ηγετικό ρόλο του μπορεί να επηρεάσει την ομάδα.

Φάση 2: Συνειδητοποίηση της Ομάδας

Για να καταλάβετε τους άλλους, είναι χρήσιμο να ανακαλύψεις τις δυνατότητες και τις διαφορές μεταξύ σου και των άλλων μελών της ομάδας. Οι δυνατότητες αποδίδουν κατανόηση, ενώ οι διαφορές βοηθούν στην ανακάλυψη άλλων προοπτικών για το ίδιο πρόβλημα και να είσαι πιο δημιουργικός και νέος στην προσέγγισή σου.

  1. Εκπαίδευση με στοιχεία εργαστηριακών για τα χαρακτηριστικά διαφόρων προτιμήσεων συμπεριφοράς, την εξαρτημένες μεταξύ τους και πώς επηρεάζουν τη δική μας επικοινωνία και συνεργασία. Διάσκεψη αυτή, οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να επιδιώξουν βάση για καλύτερη εννόηση των προέλευσης ανθρώπινα συμπεριφοράς και άποψη, τα οποία μπορεί να βοηθήσουν όσος θέλουν να είναι πιο ανοιχτό σε διάφορες προσέγγισεις.
  2. Συζήτηση για τις προτιμήσεις, δυνάμεις, ανύπνια, χρεώσεις και συνεργασίας δυσκολίες. Ανακάλυψη των δυνατότητες και σημαντικές διαφορές μέσα στην ομάδα.
  3. Συζήτηση για προβλήματα συνεργασία και εύρεση λύσεων τους.
  4. Μάθηση και ανάλυση της ομάδας προφίλ με βάση PRISM, δυνάμεις και ποτεντιαλιστικές αδυναμίες, χρεώσει επικοινωνίας, και συνεργασίας ανάγκη.
  5. Ανάπτυξη περιοχές μέσα στην ομάδα θέλει να ενισχύσει την αποτελεσματικότητά του και ανάλυση πώς η ομάδα μπορεί να χρησιμοποιήσει δυνάμεις του για να επιτύχει αυτό.

Φάση 3: Εφαρμοσίας Δικαιοδοσίας με τον Πελάτη

Μια καλή εννόηση για τις δυνάμεις σου, χρεώσεις και πολλές δυσκολίες, και μια καλύτερη εννόηση των πολυπλοκότητες στην ομάδα δίνουν ένα βάση για καλύτερη αντιλήψη του πελάτη και τέχνη επικοινωνίας μέθοδοι σε αυτό. Αυτό επιτρέπει για πιο αποτελεσματικά τη διεξαγωγή χρεώσει και να παρέχουν καλύτερες εγγυήσεις και προϊόντα που λύνουν τα μεγάλα ζητήματά τους.
Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευση, συμμετέχοντες θα:

  • Συζήτηση προβλήματα και χρησιμότητα με τους πελάτες
  • Μάθετε να αναγνωρίσετε διαφόρων πελατών συμπεριφορές προτιμήσεις και γεμίστη επικοινωνία μέθοδοι
  • Ανακάλυψη των μηνύματος χρεώσει να χρησιμοποιήσει έτσι κάποιος πελάτης με συγκεκριμένες προτιμήσεις ανοίξει χωρίς να καταλήξουν σε επιφύλαξη
  • Πρακτική διάθεση μηνύματος που απευθύνονται σε διάφορων τύπων πελάτες, μαθαίνοντας πώς να είσαι πιο έγκαιρη τέχνη επικοινωνίας μέθοδοι στον πελάτη
  • Εργασία για παραδείγματα από τη δική τους εμπειρία και την ανάπτυξη νέων στρατηγικών με βάση το πληροφόρηση λαβειν κατά τη διάρκεια της εκπαίδευση

Επιμέλεια και Συνέχεια

Requirements

  • Δεν απαιτούνται προηγουμένως γνώσεις

Πúbλο

  • Leaders of teams
  • Members of teams
 21 Hours

Number of participants


Price per participant

Testimonials (4)

Upcoming Courses

Related Categories