Course Outline

Εισαγωγή

Ο πελάτης έρχεται πρώτος

  • Πρόβλεψη: Κατανόηση των αναγκών των πελατών πριν προκύψουν
  • Εστίαση στον πελάτη: Δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων και αφοσίωσης
  • Διεκδικητικός Communication: Express εκφράζει τις ιδέες με σαφήνεια και αυτοπεποίθηση
  • Γνώση αγοράς: Παραμένοντας μπροστά από τις τάσεις του κλάδου και τις προσδοκίες των πελατών

Συνδέεται με την Εταιρεία

  • Networking: Δημιουργία ισχυρών εσωτερικών και εξωτερικών επαγγελματικών σχέσεων
  • Ομαδική εργασία: Συνεργασία αποτελεσματικά για την επίτευξη επιχειρηματικών στόχων
  • Αντιμετώπιση προβλημάτων: Γρήγορη αναγνώριση και επίλυση προκλήσεων
  • Προσαρμοστικότητα: Πλοηγηθείτε στην αλλαγή και παραμένετε ανθεκτικοί

Πετυχαίνω αυτό που σκοπεύω να κάνω

  • Λήψη αποφάσεων: Αξιολόγηση επιλογών και λήψη τεκμηριωμένων επιλογών
  • Πειθαρχημένη εκτέλεση: Διατήρηση εστίασης και συνέπειας
  • Αναδρομή: Μάθηση από προηγούμενες εμπειρίες για βελτίωση μελλοντικών ενεργειών
  • Ανάθεση: Αποτελεσματική ανάθεση καθηκόντων για καλύτερη παραγωγικότητα

Η νοοτροπία του ιδιοκτήτη

  • Διαπραγμάτευση: Επίτευξη συμφωνιών win-win σε επιχειρηματικές συζητήσεις
  • Καινοτομία: Ενθάρρυνση της δημιουργικότητας και συνεχής βελτίωση
  • Change Management: Οδήγησε τις ομάδες με επιτυχία στις μεταβάσεις
  • Δέσμευση για κερδοφορία: Εξισορρόπηση της επιχειρηματικής ανάπτυξης και της οικονομικής βιωσιμότητας

Περίληψη και Επόμενα Βήματα

Requirements

  • Βασική κατανόηση των ευθυνών εμπορικής διαχείρισης
  • Εμπειρία σε αλληλεπιδράσεις με πελάτες και επιχειρηματικές λειτουργίες

Ακροατήριο

  • Εμπορικοί διαχειριστές
  • Ομάδες πωλήσεων και μάρκετινγκ
  • Διευθυντές πελατειακών σχέσεων
 14 Hours

Number of participants


Price per participant

Testimonials (3)

Upcoming Courses

Related Categories