Course Outline
1. Communication και συνεργασία
- Communication – τι είναι το στυλ επικοινωνίας και γιατί είναι σημαντικό για την αποτελεσματική επικοινωνία των στόχων, την παροχή κινήτρων και την αλληλεπίδραση με την ομάδα και τους συναδέλφους
- Συστατικά αποτελεσματικής επικοινωνίας
- Αποτελεσματική επικοινωνία – εργαλεία και τεχνικές
2. Το σύγχρονο «αφεντικό» – μοντέλα συνεργασίας με την ομάδα και την ομαδική αυτοοργάνωση
- Εάν ο κόσμος «θέλει να το κάνει», ολόκληρη η ομάδα έχει μια καλή ευκαιρία
εργασία - «προθυμία» να παίρνουν αποφάσεις ανεξάρτητα
- ας βάλουμε στόχο έναν στόχο
- ότι οι άνθρωποι θέλουν ένα πράγμα και μπορούν να κάνουν άλλο
- υποστήριξη για αποτελεσματική αυτοοργάνωση της ομάδας ως συστήματος
- ας μάθουμε μέσα από την εμπειρία
4. Communication – βασικά:
- αρχές αποτελεσματικής επικοινωνίας,
- στυλ ηγεσίας και αντιδράσεις,
- προορατική επικοινωνία
- εμπόδια και διαταραχές,
- ανατροφοδότηση
- εργαλεία και τεχνικές για αποτελεσματική επικοινωνία.
5. Ρόλοι και στυλ επικοινωνίας:
- διάγνωση και αναγνώριση των προτιμώμενων ρόλων και στυλ επικοινωνίας
- αποτελεσματική επικοινωνία μεταξύ ρόλων και στυλ επικοινωνίας,
- χρώματα στην επικοινωνία – η βάση για αποτελεσματική συνεργασία
6. Συγκρούσεις:
- προβλήματα και συγκρούσεις – χαρακτηριστικά και πιθανές αιτίες,
- «Σπειροειδής σύγκρουση»,
- αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων και συγκρούσεων
7. Communication με το περιβάλλον:
- διαδικασία επικοινωνίας,
- σχέδιο επικοινωνίας,
- διαχείριση πληροφοριών,
- επικοινωνία με το περιβάλλον,
- Συνεργασία και συνεργασία στον οργανισμό - μοντέλο SRMM®
- Επίπεδα μοντέλου ωριμότητας
- Αυθορμητισμός (Ad hoc)
- Διαδικασίες (Διαδικαστικές)
- Σχεσιακό
- Ολοκληρωμένη συνεργασία (Intergated)
- Προβλεψιμότητα και πρόβλεψη (Predictive) - Με ποιον να συνεργαστώ;
- Ταυτοποίηση Συνεργατών
- Χαρτογράφηση αλληλεπιδράσεων με Συνεργάτες
- Σχέδια βελτίωσης
7. Περίληψη - καλές και κακές πρακτικές
Requirements
Η εκπαίδευση έχει σχεδιαστεί ως διαδραστική, με τη συμμετοχή των συμμετεχόντων να αγγίζει πάνω από το 80% του χρόνου. Κάθε συνεδρία ακολουθεί μια παρόμοια δυναμική: μια άσκηση που σας ανοίγει σε νέες συνήθειες (χτίζοντας επίγνωση), μια μίνι διάλεξη για τεχνικές (γνώση), εξάσκηση νέων τακτικών και τεχνικών (δεξιότητα). Μετά το κλείσιμο κάθε συνεδρίας, οι συμμετέχοντες λαμβάνουν υποστηρικτικό υλικό που σχετίζεται με τη συνεδρία που συζητήθηκε. Το πρακτικό υλικό συνοψίζεται με μίνι διαλέξεις που παρέχουν θεωρητικές βάσεις και εξηγούν τους βασικούς ψυχολογικούς μηχανισμούς που βιώνουν οι συμμετέχοντες όταν εργάζονται στην αίθουσα εκπαίδευσης.
Testimonials (5)
Τα παιχνίδια, οι πρακτικές ασκήσεις και οι επεξηγήσεις της διαδικασίας και των τεχνικών που σχετίζονται με αυτά τα παιχνίδια
Raluca - Siemens
Course - Negotiation and Persuasion
Machine Translated
Εξηγεί καλά το θέμα.
Gilbert Pineda - Quartzelec Ltd (Philippines Branch)
Course - Leadership 101
Machine Translated
Καθαρά εξηγημένη θεωρία συνδυασμένη με τον εκπαιδευτή που αναλαμβάνει χαρούμενα τις προηγούμενες εμπειρίες του, κάνοντας τα concept πολύ πιο σχετικά / απομνημονευόμενα. Φιλικός και ζωρός εκπαιδευτής.
Jacob Tan - Singapore Management University
Course - Leadership Development for Engineers
Machine Translated
Πληροφορίες για τη RPA, την ΤI και το IoT.
Jubilee Petil - Accenture Inc.
Course - Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
Machine Translated
I generally was benefit from the interaction and flexibility.
Olivier Pugliesi-Conti
Course - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated