Course Outline

Εισαγωγή

    Τι είναι ο προγραμματισμός και γιατί πρέπει να αφιερώσει την προσοχή του Ιστορία του προγραμματισμού Ευκαιρία αυτοματοποίησης εργασιών με χρήση του λογισμικού Ο ρόλος του προγραμματιστή και του υπολογιστή στην επιχείρηση Programming σήμερα η ανάπτυξη των τρεχουσών τάσεων της αγοράς Δηλωτικός και επιτακτικός προγραμματισμός. Πώς ή Τι; Μηχανή Turing Ενοποίηση, συλλογή και ερμηνεία "on the fly".

Θέματα υπενθύμισης λογικής και άλγεβρας Boole

    κατηγορήματα λογικές προτάσεις ταυτολογίες Boolean algebra

Το πρώτο πρόγραμμα

    δομικά λειτουργικά αντικείμενο Και πώς αλλιώς;

Απλοί τύποι

    Αναπαράσταση συμβολοσειρών Ακέραιοι Αριθμοί κινητής υποδιαστολής Boolean Type Null A κενό ή Unitialized Ισχυρή και ασθενής πληκτρολόγηση

ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

    Έννοιες FIFO και FILO Στοίβες Ουρές Δήλωση πινάκων και λιστών Ευρετηρίαση Χαρτών Εγγραφές Δέντρα

χειριστές

    Χειριστές ανάθεσης. Αριθμητικοί τελεστές. Τελεστές σύγκρισης Και σύγκριση των τιμών σε διαφορετικές γλώσσες Συνδιασμός bitwise Τελεστές αύξησης και μείωσης Τα πιο συνηθισμένα σφάλματα

Έλεγχος του προγράμματος

    Οι οδηγίες if, if else Goσε οδηγίες, συζητούν τα προβλήματα εφαρμογής. Ο διακόπτης Ο βρόχος for, for-in Ο βρόχος while, do-while foreach βρόχος Βρόχος διακοπής

Δημιουργία επαναχρησιμοποιήσιμου κώδικα

    Λειτουργική Programming Αντικειμενοστραφή Programming

Παραδείγματα λειτουργικού προγραμματισμού

    Ποια είναι η συνάρτηση της συνάρτησης και της διαδικασίας Βασικές αρχές του λογισμού λάμδα Συνάρτηση Επιχειρήματα Επιστρεφόμενες τιμές Συναρτήσεις ως ορίσματα Ανώνυμες συναρτήσεις Κλείσιμο Αναδρομή

Τα παραδείγματα του αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού

    Αναπαράσταση οντοτήτων από οντότητες του πραγματικού κόσμου στη φιλοσοφία, την οντολογία Αποφασίζοντας τι θέλετε να αντιταχθείτε ή άλλους τύπους Δήλωση κλάσεων Δημιουργία στιγμιότυπων κλάσεων Πεδία, κατάσταση του αντικειμένου Μέθοδοι, ως συμπεριφορά αφαίρεσης αντικειμένου Ενθυλάκωση Σύλλογος κληρονομικότητας πολυμορφισμού και συνάθροιση Ανάθεση και διαχωρισμός σχέσεων μεταξύ αντικειμένων Ενότητες, πακέτα και βιβλιοθήκες Κοινή χρήση API Η μοντελοποίηση του συστήματος ως κλάσεων και αντικειμένων Περιγραφή και προγραμματισμός σχέσεων μεταξύ κλάσεων Πρόγραμμα από επιχειρηματική σκοπιά

Goαπό πρακτική προγραμματισμού

    Παγίδες και κοινά σφάλματα Κώδικας υψηλού επιπέδου στην ερμηνεία χαμηλού επιπέδου Βελτιστοποίηση κώδικα Αρχή KISS Αρχή DRY Αρχή χειρότερο είναι καλύτερο Διαχωρισμός αφαίρεση υλοποίησης Μέθοδοι λογικών προγραμμάτων ανίχνευσης σφαλμάτων Συμβάσεις godowania Σχολιασμός του κώδικα Μετρήσεις λογισμικού

Επισκόπηση αυτών των τεχνολογιών και γλωσσών

    Ο τομέας εφαρμογής αυτών των γλωσσών Τα κύρια χαρακτηριστικά της γλώσσας Προοπτικές ανάπτυξης Η μελλοντική κατεύθυνση ανάπτυξης: αλγοριθμική, βελτιστοποίηση κώδικα, μοτίβα υλοποίησης, σχέδια σχεδίασης, αρχιτεκτονικά μοτίβα, αναλυτικά πρότυπα Μείωση της δομής ελέγχου - χρήση τεχνητής νοημοσύνης και αυτοματοποιημένη λήψη αποφάσεων Ποια πλατφόρμα να επιλέξω; Ατομικές διαβουλεύσεις
 35 Hours

Number of participants



Price per participant

Testimonials (5)

Related Courses

Building Interactive Applications with React, Redux and GraphQL

28 Hours

Spring Boot, React, and Redux

14 Hours

Managing Vue JS State with Vuex

7 Hours

Next.js 14 Advanced Development

21 Hours

React with Next.js

14 Hours

Managing React State with MobX

14 Hours

Material UI

7 Hours

Ant Design

7 Hours

NestJS: Beginner to Advanced

14 Hours

REST API Development with LoopBack

14 Hours

Building Web Apps using the MEAN stack

35 Hours

Node.js & Express.js Basics, working with PM2 & WebStorm

21 Hours

Qt Quick and QML

7 Hours

Mathematica - wprowadzenie, wizualizacja i prezentacja danych

14 Hours

Mathematica for Machine Learning

14 Hours

Related Categories