Course Outline
BPMN 2.0 στο πλαίσιο της Business Διαδικασίας Management
- Business Ορισμός διαδικασίας
- Πώς να μοντελοποιήσετε Business Διαδικασία
Βασικά BPMN σύμβολα στα παραδείγματα
- Δραστηριότητα
- Είσοδος πυλών
- Συμβάν
- Ροή ακολουθίας
- Μήνυμα
- Τεχνούργημα
Μοντελοποίηση Collaboration
- Πισίνα, Συμμετέχοντες
- Λωρίδες
Ροή μηνυμάτων
- Πώς να μοντελοποιήσετε μηνύματα
Στοιχεία και Δεδομένα
- Μοντελοποίηση Δεδομένων
Activities
- Δραστηριότητα έναντι εργασίας
- Ανθρώπινες Αλληλεπιδράσεις
- Τύποι εργασιών
- Υποδιεργασία
- Δραστηριότητα κλήσης
- Χαρακτηριστικά βρόχου και πολλαπλών περιπτώσεων
Εκδηλώσεις
- Έννοιες
- Εκδηλώσεις έναρξης και λήξης
- Ενδιάμεσες εκδηλώσεις
- Σκανδάλη
- Τύποι Εκδηλώσεων
- Μήνυμα
- Μετρών την ώραν
- Σφάλμα
- Κλιμάκωση
- Ματαίωση
- Αποζημίωση
- Σύνδεσμος
Πύλες
- Θεωρήσεις ροής ακολουθίας
- Αποκλειστική πύλη
- Περιεκτική πύλη
- Παράλληλη Πύλη
- Πύλη που βασίζεται σε εκδηλώσεις
- Παράλληλη πύλη που βασίζεται σε γεγονότα
- Complex Gateway
Αποζημίωση
- Χειριστής αποζημιώσεων
- Ενεργοποίηση αντιστάθμισης
- Σχέση χειρισμού σφαλμάτων και αντιστάθμισης
Requirements
- Βασική κατανόηση των επιχειρηματικών διαδικασιών.
Ακροατήριο
- Business ή Αναλυτές Διαδικασιών
- Σχεδιαστές Διαδικασιών
- Οποιοσδήποτε εμπλέκεται σε επιχειρηματική αλλαγή ή μετασχηματισμό
Testimonials (7)
Μου άρεσαν τα μαθήματα μοντελοποίησης και κινητήρα camunda και η δυνατότητα που προσφέρει η camunda για την πραγματοποίηση της επιχειρηματικής διαδικασίας στον μοντελιστή χρησιμοποιώντας μπότα ελατηρίου.
ElHadji Abdoulaye NDIAYE - Orange Sonatel
Course - BPMN 2.0 in Camunda Modeler
Machine Translated
Τιμήσα τη παιδαγωγία με την οποία ο εκπαιδευτής είχε σχεδιάσει ένα πρόγραμμα μαθήματος με επίσημη βάση, και τιμήσα τη βαθύτητα της εμπειρίας του εκπαιδευτή στο θέμα, με πληθώρα πραγματικών περιπτώσεων στις οποίες είχε προσωπικά συμμετάσχει.
Meng Weng Wong - Singapore Management University
Course - BPMN 2.0 in Camunda Modeler
Machine Translated
1. Η εκτεταμένη διορθωτική πίστωση, τα print screen, και τα παραδειγματικά κώδικας που μπορούμε να "πάρουμε μαζί μας" και να αναφέρουμε αργότερα για να θυμηθούμε τι έχουμε μάθει. 2. Η επιμονή του διδάσκοντα που καταβαίνει γραμμή με γραμμή και σημείο με σημείο.
Melvin Won - Trainocate (M) Sdn Bhd
Course - BPMN 2.0 in Camunda Modeler
Machine Translated
Ήταν επικοινωνητικό και ο διδάσκων είναι πολύ ενεργός και ανοιχτός στις ερωτήσεις, εξηγώντας όπου κάποια πράγματα ήταν υψηλότερες ή μη καταλήψιμες. (Note: There seems to be a slight conceptual inaccuracy in the last part of the sentence due to the idiomatic expression used. A more accurate translation would be:) Ήταν επικοινωνητικό και ο διδάσκων είναι πολύ ενεργός και ανοιχτός στις ερωτήσεις, εξηγώντας όπου κάποια πράγματα ήταν ζητήματα ή μη εύκολα καταληπτέα.
Duncan Morris - FNB
Course - BPMN 2.0 in Camunda Modeler
Machine Translated
Goεκμάθηση μέσω χρήσης
Sylvester Baiden-Amissah - FNB
Course - BPMN 2.0 in Camunda Modeler
Machine Translated
Ο εκπαιδευτής πήγε κάπου πέρα για να μας βοηθήσει με ένα πραγματικό περίπτωμα χρήσης με το οποίο ασχολούμαστε στην καθημερινή εργασία μας.
Jean du Toit - FNB
Course - BPMN 2.0 in Camunda Modeler
Machine Translated
Ωπως δεν εξομοιώθηκαν τα ιδέες μας ή τα σκέψεις μας σε κοντά πινακίδια. Πήρε χρόνο για να καταλάβει τις σκέψεις μας και μας ελέγξτηκε με ευγένια μέθοδο. (Note: There seems to be a slight misinterpretation in the translation due to the ambiguous nature of the original sentence. The phrase "Any did not shut down our ideas or thoughts into concepts" is translated based on the best interpretation of its meaning, but it might need clarification for a more accurate translation.)
Ofentse Khoza - FNB
Course - BPMN 2.0 in Camunda Modeler
Machine Translated