Εξέλιξη Κομματιού

Μονάδα 1 (Φάση 1 C++)

  • Εισαγωγή + Αναφορές
  • Βασικά στοιχεία
  • Βασική Εργαστήριο
  • Μεταφόρτωση
  • Τι μπορούμε να φορτώσουμε και πώς.
  • Επιπλέον τύποι C++ (bool & reference)
  • Εργαστήριο μεταφόρτωσης
  • OOP 
  • Γρήγορη εισαγωγή στο OOP
  • Κλάσεις
  • Δομές (Structs)
  • Παρακύρια Μεταβλητά (Access Modifiers)
  • Κατασκευαστής
  • προεπιλεγμένες/διαγραφείσες συναρτήσεις
  • Σύνταξη αρχικοποίησης / λίστα αρχικοποίησης κατασκευαστή
  • Εργαστήριο κλάσεων
  • Μνήμη
  • Κλασική αλληλεπίδραση με τη μνήμη
  • Εργαστήριο Μνήμης

Μονάδα 2

  • Εισαγωγή στη Ποσοτική Οικονομία
  • Μοντέλα Διακριτών Χρόνων
  • Μοντέλα Συνεχών Χρόνων
  • Μοντέλα Επιτοκίων 
  • Επιλογές σε δάνεια
  • Μοντέλα κούρσου επιτοκίων 
  • Μοντέλα Προοπτικών Επιτοκίων 
  • Αγοράς Μοντέλα 

Μονάδα 3 (Φάση 2 C++ & Τελική Φάση Ποσοτική)

  • Κληρονομικότητα
  • Κατασκευαστής
  • Πολυμορφισμός
  • Ειρηνική, καθαρά ειρηνική, abstraktos (abstract), διεπαφή (interface)
  • Παρακύρια Μεταβλητά
  • Εργαστήριο Κληρονομικότητας (Σχήματα)
  • Αποκλίσεις
  • Τι είναι αυτές
  • Πώς λειτουργούν
  • Τι να ρίξεις και τι να πιάσεις
  • Εργαστήριο Αποκλίσεων
  • Εξαντλημένη μνήμη
  • Πώς γίνεται ειδοποίηση
  • Πώς να αντιμετωπιστεί
  • Η Σύγχρονη Διαχείριση Μνήμης
  • RAII
  • Προτυπών (Templates) εφαρμοσμένων στη Σύγχρονη Διαχείριση Μνήμης (SmartPointer)
  • Standardized C++11 SmartPointers
  • Nullptr
  • Εργαστήριο SmartPointers
  • Namespaces
  • Εργαστήριο Namespaces
  • Τιμές Τίτλων Vasicek σε C++
  • Μοντελοποίηση Black-Scholes σε C++ (put & call)
  • Εισαγωγή στη Μεθοδολογία Monte Carlo
  • Πώς να υπολογίζουμε τιμές επιλογών με τη Μεθοδολογία Προσομοίωσης
  • Μεθοδολογία Monte Carlo σε C++
  • Γεωμετρική Κίνηση Brownian (Geometric Brownian Motion)
  • Επιλογές Αμερικανικές vs. Ευρωπαϊκές
  • Αξιοτίμηση με την Μέθοδο Σφαιρικών Σειρών (Lattice Method)
  • Αξιοτίμηση με την Μέθοδο PDE
  • Αξιοτίμηση με την Μέθοδο PDE
  • Αξιοτίμηση Επιλογών American (προκαθορισμένων ημερομηνιών) Βερμούδα

Μονάδα 4 -Τελική Φάση C++ 

  • auto
  • Η νέα λέξη κλειδί auto
  • Η νέα σύνταξη επιστροφής auto
  • enum
  • Νέοι τύποι enum
  • constexpr
  • Νέες σταθερές εκφράσεις (constant expressions)
  • Σχόλια για τη σταθερότητα (constness)
  • Const και Mutable διευκρινίζονται
  • Lambdas & function objects
  • Κλάσεις που λειτουργούν ως συναρτήσεις
  • Εισαγωγή στις lambda functions
  • Chrono
  • Γρήγορη εισαγωγή στη νέα βιβλιοθήκη Chrono

Μονάδα 5

  • Casting
  • Standard Library (Βιβλιοθήκη)
  • String
  • Containers (Δορυφοροί)
  • Vector (vs)
  • List
  • Map
  • Array
  • Tuple
  • Initializer lists (Λίστες αρχικοποίησης)
  • Iterators (Διαμετακλαδών)
  • range-for syntax
  • Std Algorithms (Αλγόριθμοι)
  • Streams
  • Μείζων Λέξεις κλειδί (Miscellaneous Keywords)
  • static
  • explicit

Μονάδα 6

  • Move semantics (Σημασιολογία Κίνησης)
  • Εισαγωγή στα τιμές L/R
  • R-value-references εφαρμοσμένες στη σημασιολογία κίνησης
  • Type Traits (Χαρακτηριστικά Τύπων)
  • Απόκτηση πληροφοριών κατά την ανακομή
  • Concurrency (Παράλληλη εκτέλεση)
  • Εισαγωγή στην υλοποίηση threading, async/future και atomic τύπων C++11
  • Variadic templates (Πολυαριθμητικά πρότυπα) - Εισαγωγή στα πολυαριθμητικά πρότυπα C++11

Απαιτήσεις

Γενικές Programming Γνώσεις

 49 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (5)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες