Εξέλιξη Κομματιού
Μονάδα 1
- Εισαγωγή + Αναφορές
- Βασικά
- Βασικά του εργαστηρίου
- Η πολυμορφική λειτουργία (overloading)
- Τι μπορούμε να πολυμορφίσουμε και πώς.
- Επιπλέον τύποι C++ (bool & reference)
- Η πολυμορφική λειτουργία στο εργαστήριο
- Προγραμματισμός προσωπικοποιημένων αντικειμένων (OOP)
- Σύντομη εισαγωγή στον OOP
- Τάξεις (classes)
- Δομές (structs)
- Πρόσβαση (access modifiers)
- Κατασκευαστής (constructor)
- Προεπιλεγμένες/διαγραφή συναρτήσεων
- Σύνταξη πρωτοβάθμιας αρχικοποίησης / λίστα αρχικοποίησης κατασκευαστή
- Εργαστήριο τάξεων
- Μνήμη
- Κλασική αλληλεπίδραση με τη μνήμη
- Εργαστήριο μνήμης
Μονάδα 2
- Κληρονομικό (Inheritance)
- Κατασκευή (Construction)
- Πολυμορφισμός (Polymorphism)
- Εικαστικές, καθαρά εικαστικές, abstrakt, interface
- Πρόσβαση (access modifiers)
- Εργαστήριο κληρονομικού (Σχήματα - Shapes)
- Εξαιρέσεις (Exceptions)
- Τι είναι
- Πώς λειτουργούν
- Τι να ρίξουμε και τι να πιάσουμε
- Εργαστήριο εξαιρέσεων
- Έλλειψη μνήμης
- Πώς ανακοινώνεται
- Πώς να χειρίζεστε
- Σύγχρονη διαχείριση μνήμης
- RAII (Resource Acquisition Is Initialization)
- Πρότυπα εφαρμοσμένα στη σύγχρονη διαχείριση μνήμης (SmartPointer)
- Standardized C++11 SmartPointers
- nullptr
- Εργαστήριο SmartPointers
- Namespaces
- Εργαστήριο namespaces
Μονάδα 3
- Auto
- Το νέο keyword auto
- Η νέα σύνταξη επιστροφής auto
- enum
- Nέες μορφές enums
- constexpr
- Νέες παραμέτρους συνάρτησης (constant expressions)
- Σχετικά με το constness
- Const και Mutable εξηγήθηκαν
- Lambdas & function objects
- Τάξεις που λειτουργούν όπως συναρτήσεις
- Εισαγωγή lambda συναρτήσεων
- Chrono
- Εισαγωγή στη νέα βιβλιοθήκη Chrono
Μονάδα 4
- Casting
- Βιβλιοθήκη πρότυπου (Standard library)
- String
- Containers
- Vector (vs)
- List
- Map
- Array
- Tuple
- Initializer lists
- Iterators
- range-for syntax
- Std Algorithms
- Streams
- Ποικίλα keywords
- static
- explicit
Μονάδα 5
- Move semantics
- Εισαγωγή στα L/R τιμές (values)
- R-value-references εφαρμοσμένες στη μετακίνηση δυναμικών
- Type Traits
- Απόκτηση πληροφοριών κατά την αποδείξη (compile time)
- Concurrent Programming
- Εισαγωγή στην εφαρμογή threading, async/future και atomic types του C++11
- Variadic templates - Εισαγωγή στα variadic templates του C++11
Απαιτήσεις
Εμπειρία τουλάχιστον 1 έτους στο C++
Σχόλια (3)
πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε δεσμευμένες λέξεις και βέλτιστες πρακτικές που θα χρησιμοποιηθούν κατά τη χρήση του Objet Oriented Programming. πώς μπορούμε να βασιστούμε στην αναφορά cpp για να λάβουμε γνώση των επιθυμητών θεμάτων
Alejandro - we need to hace this group for mexico people only from Turf and compact utility
Κομμάτι - Advanced C++ Software Design
Μηχανική Μετάφραση
Ο προπονητής μου λύνει πάντα τις αμφιβολίες.
David C Pascual C - we need to hace this group for mexico people only from Turf and compact utility
Κομμάτι - Advanced C++ Software Design
Μηχανική Μετάφραση
Μου άρεσε να είμαι βυθισμένος στη γλώσσα C++ για 5 ημέρες - χωρίς να διακόπτεται από τακτική εργασία - σε μια σειρά πολύ ... Προσωπικά όχι τόσο έμπειρος στο C++ όσο οι συνάδελφοί μου, αποφάσισα να συμμετάσχω σε αυτό το μάθημα για να παρακολουθήσω βαθιά κατάδυση. Η κατάδυση με ώθησε πάρα πολύ να μάθω περισσότερα ... αυτό ακριβώς που ήθελα να πετύχω. Εκτίμησα την τεχνογνωσία του εκπαιδευτή - και των συναδέλφων μου. Το γεγονός ότι τα θέματα θίχτηκαν πολύ γρήγορα και δεν εξετάστηκαν λεπτομερώς, είναι αυτό που περιμένω από ένα προχωρημένο μάθημα. Μερικές φορές είναι πολύ γρήγορο για να το ακολουθήσω (αλλά αυτό είναι ένα γνωστό και αποδεκτό μειονέκτημα από τη συμμετοχή μου σε αυτό το μάθημα :-)) ... αλλά από την άλλη μεριά μου παρείχε μια αρκετά πλήρη επισκόπηση των λεπτοτήτων της γλώσσας. Ευχαριστούμε πολύ για την παρουσίαση ενός μαθήματος με αυτόν τον τρόπο! Το πιο εκτιμημένο!!!
Jan Grauwen - Septentrio N.V.
Κομμάτι - Advanced C++ Software Design
Μηχανική Μετάφραση
