Εξέλιξη Κομματιού

Μονάδα 1

  • Εισαγωγή + Αναφορές
  • Βασικά
  • Βασικά του εργαστηρίου
  • Η πολυμορφική λειτουργία (overloading)
  • Τι μπορούμε να πολυμορφίσουμε και πώς.
  • Επιπλέον τύποι C++ (bool & reference)
  • Η πολυμορφική λειτουργία στο εργαστήριο
  • Προγραμματισμός προσωπικοποιημένων αντικειμένων (OOP)
  • Σύντομη εισαγωγή στον OOP
  • Τάξεις (classes)
  • Δομές (structs)
  • Πρόσβαση (access modifiers)
  • Κατασκευαστής (constructor)
  • Προεπιλεγμένες/διαγραφή συναρτήσεων
  • Σύνταξη πρωτοβάθμιας αρχικοποίησης / λίστα αρχικοποίησης κατασκευαστή
  • Εργαστήριο τάξεων
  • Μνήμη
  • Κλασική αλληλεπίδραση με τη μνήμη
  • Εργαστήριο μνήμης

Μονάδα 2

  • Κληρονομικό (Inheritance)
  • Κατασκευή (Construction)
  • Πολυμορφισμός (Polymorphism)
  • Εικαστικές, καθαρά εικαστικές, abstrakt, interface
  • Πρόσβαση (access modifiers)
  • Εργαστήριο κληρονομικού (Σχήματα - Shapes)
  • Εξαιρέσεις (Exceptions)
  • Τι είναι
  • Πώς λειτουργούν
  • Τι να ρίξουμε και τι να πιάσουμε
  • Εργαστήριο εξαιρέσεων
  • Έλλειψη μνήμης
  • Πώς ανακοινώνεται
  • Πώς να χειρίζεστε
  • Σύγχρονη διαχείριση μνήμης
  • RAII (Resource Acquisition Is Initialization)
  • Πρότυπα εφαρμοσμένα στη σύγχρονη διαχείριση μνήμης (SmartPointer)
  • Standardized C++11 SmartPointers
  • nullptr
  • Εργαστήριο SmartPointers
  • Namespaces
  • Εργαστήριο namespaces

Μονάδα 3

  • Auto
  • Το νέο keyword auto
  • Η νέα σύνταξη επιστροφής auto
  • enum
  • Nέες μορφές enums
  • constexpr
  • Νέες παραμέτρους συνάρτησης (constant expressions)
  • Σχετικά με το constness
  • Const και Mutable εξηγήθηκαν
  • Lambdas & function objects
  • Τάξεις που λειτουργούν όπως συναρτήσεις
  • Εισαγωγή lambda συναρτήσεων
  • Chrono
  • Εισαγωγή στη νέα βιβλιοθήκη Chrono

Μονάδα 4

  • Casting
  • Βιβλιοθήκη πρότυπου (Standard library)
  • String
  • Containers
  • Vector (vs)
  • List
  • Map
  • Array
  • Tuple
  • Initializer lists
  • Iterators
  • range-for syntax
  • Std Algorithms
  • Streams
  • Ποικίλα keywords
  • static
  • explicit

Μονάδα 5

  • Move semantics
  • Εισαγωγή στα L/R τιμές (values)
  • R-value-references εφαρμοσμένες στη μετακίνηση δυναμικών
  • Type Traits
  • Απόκτηση πληροφοριών κατά την αποδείξη (compile time)
  • Concurrent Programming
  • Εισαγωγή στην εφαρμογή threading, async/future και atomic types του C++11
  • Variadic templates - Εισαγωγή στα variadic templates του C++11

Απαιτήσεις

Εμπειρία τουλάχιστον 1 έτους στο C++

 35 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (3)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες