Course Outline
Εισαγωγή
Ρύθμιση του Αναπτυξιακού σας Περιβάλλοντος
Βασικές αρχές του C++ για τυχερά παιχνίδια
Προσαρμογή της διεπαφής χρήστη Unreal
Δημιουργία του πρώτου σας έργου
Δημιουργία Τοπίων
Αποκλεισμός επιπέδων
Συναρμολόγηση σκηνής
Εφαρμογή υλικών και δημιουργία ειδικών εφέ
Εξαγωγή και εισαγωγή στοιχείων ενεργητικού για χρήση στο σχέδιο
Προσθήκη εφέ μετά την επεξεργασία
Δημιουργώντας μια μοναδική εμφάνιση
Unreal's Visual Scripting Language και το Blueprint Editor
Δημιουργία Κινηματογράφου
Βελτιστοποίηση της απόδοσης
Συσκευασία του παιχνιδιού σας για διανομή
Περίληψη και Συμπέρασμα
Requirements
- Επιθυμία να μάθουν την ανάπτυξη παιχνιδιών.
- Programming δεν απαιτείται εμπειρία.
Ακροατήριο
- Αρχάριοι προγραμματιστές παιχνιδιών
Testimonials (5)
Ανοικτή συζήτηση, εκπαιδευτής πολύ ενημερωμένος και πρόθυμος να βοηθήσει με τον εντοπισμό σφαλμάτων και τις ερωτήσεις Go και την ισορροπία μεταξύ θεωρητικών και πρακτικών ασκήσεων.
JACK ROSS - STMicroelectronics R&D Ltd
Course - Programming in C++
Machine Translated
Μας έχουν δείξει πολλά διαφορετικά εργαλεία (gdb, valgrind, callgrind, google sanitizers, ...) που ήταν πραγματικά υπέροχο να έχουμε βασικές γνώσεις που μπορούμε να επεκτείνουμε όταν θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσουμε ένα από αυτά τα εργαλεία.
Thibault Marechal - Red Embedded Consulting Sp. z o.o.
Course - C++ 11 Programming
Machine Translated
η ισορροπία μεταξύ διαλέξεων και πρακτικής, ο ρυθμός, η γνώση του εκπαιδευτή και η παιδαγωγική ικανότητα
Armando Pinto - EID
Course - C/C++ Secure Coding
Machine Translated
Καλά παραδείγματα, επικεντρωθείτε στο πιο χρήσιμο υλικό
Piotr Sowiński - Intel Technology Poland
Course - Object Oriented Programming with C++
Machine Translated
Great training atmosphere.