Ανάπτυξη HMI για Συστήματα Οχηματικού Πληροφορικού Κέντρου Κομμάτι εκπαίδευσης
Αυτός είναι ένας εξειδικευμένος μαθηματικός προγράμματος ανάπτυξης HMI, σχεδιασμένος για επαγγελματίες του οχηματικού κλάδου που είναι εμπλεκόμενοι στην ανάπτυξη προηγμένων συστημάτων οχηματικού πληροφορικού κέντρου
Εξέλιξη Κομματιού
- Εισαγωγή σε Οχηματικά Συστήματα Πληροφορικού Κέντρου
- Γενική παρουσίαση των διαφόρων εργαλειοθήκων που χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη Οχηματικών HMI
- Γενική παρουσίαση του Elektrobit EBGuide
- Εργαστήριο EBGuide
- Γενική παρουσίαση του Fujitsu CGI Studio
- Fujitsu CGI Studio-Candera Engine
- Πώς να γράφει κώδικα C++ για το CGI
- Πώς να σχεδιάσετε εφαρμογή HMI
- Dbus & GDbus για IPC και επικοινωνία Middleware
- Υπολογιστικό μοντέλο παράλληλης εκτέλεσης της εφαρμογής HMI
- Καθιερωμένα C++ και C++11 δεξιότητες για την ανάπτυξη Oχηματικής HMI
Απαιτήσεις
C++, Linux, Γενική γνώση οχηματικού προγραμματισμού
Κομμάτια Εκπαίδευσης χρειάζονται 5+ συμμετέχοντες.
Ανάπτυξη HMI για Συστήματα Οχηματικού Πληροφορικού Κέντρου Κομμάτι εκπαίδευσης - Κράτηση
Ανάπτυξη HMI για Συστήματα Οχηματικού Πληροφορικού Κέντρου Κομμάτι εκπαίδευσης - Ζήτημα Συμβουλευτικής
Εφεξής Μαθήματα
Σχετικά Μαθήματα
Advanced Electric Vehicle Design and Development
14 ΏρεςΑυτή η κατεύθυνση εκπαιδευτικού πρόγραμματος, ζωντανή κατά τη διάρκεια Ελλάδα (online ή on-site), απευθύνεται σε επαγγελματίες του αυτοκινητοβιομηχανικού κλάδου με υψηλό επίπεδο, οι οποίοι θέλουν να αναπτύξουν γνωσίες στο σχεδιασμό, την ανάπτυξη και τη βελτίωση ηλεκτρικών οχημάτων, εστιάζοντας στις νέες γενιές τεχνολογιών και λύσεις βιώσιμης μετακίνησης.
Μέχρι το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
- Σχεδιάζουν αποδοτικές και αεροδυναμικές αρχιτεκτονικές ηλεκτρικών οχημάτων (EV).
- Ενσωματώνουν ενεργειακά βελτιστοποιημένες δυναμοκίνητες και συστήματα μπαταρίων.
- Εφαρμένουν επινοητικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά για βελτιωμένες απόδοση.
- Αναπτύσσουν πρωτότυπα με τη χρήση προηγμένων εργαλείων προσομοίωσης.
Σύνθετοι Αλγόριθμοι Διαβήματος για Αυτόνομα Κίνητα
21 ΏρεςΑυτή η εκπαίδευση με καθοδηγητή, είτε διαδικτυακή είτε δια ζώσης, απευθύνεται σε προχωρημένους μηχανικούς ρομποτικής και ερευνητές Τεχνητής Νοημοσύνης που επιθυμούν να εφαρμόσουν εξελιγμένους αλγορίθμους σχεδιασμού διαδρομής για να βελτιώσουν την απόδοση των αυτόνομων οχημάτων.
Μέχρι το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- Κατανοήσουν τις θεωρητικές βάσεις των εξελιγμένων αλγορίθμων σχεδιασμού διαδρομής.
- Εφαρμόσουν αλγορίθμους όπως το RRT*, το A* και το D* για πλοήγηση σε πραγματικό χρόνο.
- Βελτιστοποιήσουν τον σχεδιασμό διαδρομής για αποφυγή εμποδίων και δυναμικά περιβάλλοντα.
- Ενσωματώσουν αλγορίθμους σχεδιασμού διαδρομής με δεδομένα αισθητήρων για βελτιωμένη ακρίβεια.
- Αξιολογήσουν την απόδοση διαφόρων αλγορίθμων σε πρακτικά σενάρια.
Τεχνητή Νοημοσύνη και Deep Learning για Δικτυακό Χάρισμα Δρομολογίου
21 ΏρεςΑυτή η επιμορφωτική, ζωντανή εκπαιδεύση στο Ελλάδα (διαδικτυακά ή προσωπικά) προσβλέπει σε επιπρόθεσμους διερέυνητες δεδομένων, ειδικούς τεχνητής νοημοσύνης και αναπτυξτές AI για αυτόματα οχήματα που θέλουν να δημιουργήσουν, εκπαιδεύσουν και βελτιώσουν μοντέλα AI για εφαρμογές αυτόνομων οχήματος.
Από το τέλος αυτής της εκπαιδεύσεως, οι συμμετέχοντες θα μπορέσουν να:
- Διαλλάξουν τις βασικές αρχές της AI και του παθμικού μάθησης στο πλαίσιο των αυτόνομων οχημάτων.
- Εφαρμόσουν τεχνικές υπολογιστικής οπτικής για πραγματικό χρόνο ανίχνευση εικόνων και ακολουθία λεωφορείων.
- Χρησιμοποιήσουν μάθηση παγκόσμια για λήψη αποφάσεων σε συστήματα εαυτού σχολίων.
- Ενσωματώσουν τεχνικές συγχώνευσης αισθητήρων για καλύτερη αίσθηση και πολιτεύη.
- Δημιουργήσουν μοντέλα παθμικού μάθησης για την πρόβλεψη και ανάλυση σεναρίων οδήγησης.
Ανεξάρτητα Χρονικά Αυτοκίνητα - Ασφάλεια και Εκτίμηση Τεχνητής Δεξιότητας
21 ΏρεςΑυτή η εκπαίδευση με καθοδηγούμενο εκπαιδευτή, είτε διαδικτυακή είτε δια ζώσης, απευθύνεται σε έμπειρους μηχανικούς ασφάλειας και επαγγελματίες ασφάλειας αυτοκινήτων που επιθυμούν να αναπτύξουν ολοκληρωμένες στρατηγικές ασφάλειας για αυτόνομα οχήματα, συμπεριλαμβανομένης της ανάλυσης κινδύνων, των αξιολογήσεων λειτουργικής ασφάλειας και της συμμόρφωσης με τα διεθνή πρότυπα.
Μέχρι το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- Εντοπίζουν και αξιολογούν τους κινδύνους ασφάλειας που σχετίζονται με τα αυτόνομα συστήματα οδήγησης.
- Διενεργούν ανάλυση κινδύνων και αξιολόγηση κινδύνων χρησιμοποιώντας τα βιομηχανικά πρότυπα.
- Εφαρμόζουν μεθόδους επικύρωσης και επαλήθευσης ασφάλειας για συστήματα AV.
- Εφαρμόζουν πρότυπα λειτουργικής ασφάλειας, όπως το ISO 26262 και το SOTIF.
- Αναπτύσσουν στρατηγικές μετριασμού κινδύνων για τις προκλήσεις ασφάλειας AV.
Computer Vision για Αυτόνομες Κίνησης Μашίνες
21 ΏρεςΑυτή η εκπαίδευση που διοργανώνεται από καθηγητή σε Ελλάδα (online ή on-site) είναι απευθείας σε γνωστικά μέσου επιπέδου AI προγραμματιστές και μηχανικούς υπολογιστικής ορασίας που επιθυμούν να δημιουργήσουν αξιόπιστες συστήματα υπολογιστικής ορασίας για εφαρμογές αυτόνομης κυκλοφορίας.
Στο τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
- Να καταλάβουν τα βασικά πρωτότυπα συγκεπτά της υπολογιστικής ορασίας σε αυτόνομα όχημα.
- Να εφαρμόζουν αλγόριθμους για την ανίχνευση αντικειμένων, την ανίχνευση λωρίδων και την σημαντική διάχωριση.
- Να ενσωματώνουν συστήματα υπολογιστικής ορασίας με άλλες υποσυστήματα αυτόνομων οχημάτων.
- Να εφαρμόζουν τεχνικές βαθύτερης μάθησης για προηγμένες καθηκόντα ανίχνευσης.
- Να επιλύουν την απόδοση υπολογιστικών μοντέλων σε πραγματικά δείγματα.
Η Ηθική και τα Νομικά Ζητήματα της Αυτόνομης Οδήγησης
14 ΏρεςΑυτή η οδηγία που πραγματοποιείται υπό την καθοδήγηση καθηγητών, (online ή on-site) απευθύνεται σε επαγγελματίες με βασικό επίπεδο που θέλουν να εξερευνήσουν τα ηθικά διλήμματα και τους νομικούς πλαίσιους που αφορούν τα αυτόνομα όχημα.
Στο τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
- Κατανοήσουν τις ηθικές επιπτώσεις της λήψης αποφάσεων με χρήση AI στα αυτόνομα όχημα.
- Αναλύσουν παγκόσμια νομικά πλαίσια και πολιτικές διευθύνουσες τα αυτόνομα όχημα.
- Εξετάσουν την ευθύνη και την υπαιτιότητα σε περίπτωση δυσλειτουργίας αυτόνομων οχημάτων.
- Αξιολογήσουν το χαμηλό μεταξύ καινοτομίας και δημόσιας ασφάλειας στους νόμους για την αυτόνομη οδήγηση.
- Συζητήσουν πρακτικές περιπτώσεις που σχετίζονται με ηθικά διλήμματα και νομικές αμφιβολίες.
Εγκατάσταση Συστήματος Φόρτισης Ηλεκτροκίνητων Αυτοκινήτων και Έντεκτικη Ολοκλήρωση με Τεχνητά Δίκτυα
14 ΏρεςΑυτή η καθοδηγημένη από εκπαιδευτικό, ζωντανή εκπαίδευση σε Ελλάδα (online ή on-site) είναι απευθύνεται σε επαγγελματίες με διάθεση προς την ανάπτυξη δεξιοτήτων στο σχεδιασμό, τη διαχείριση και την ολοκλήρωση υποδομών φορτίσης ηλεκτρικών οχημάτων (EV) με αυτόματες δίκτυες, για να υποστηρίξουν τη βιώσιμη κινητικότητα και τη διαχείριση ενέργειας.
Στο τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
- Σχεδιάσουν αποτελεσματικά και κλίμακα EV φορτιστήρια.
- Αναλύσουν την επίδραση στο δίκτυο από την εξυγίανση χρήσης ηλεκτρικών οχημάτων.
- Ολοκληρώσουν πρωτογενείς πηγές ενέργειας στα φορτιστήρια EV.
- Εφαρμόσουν νοημοσύνη φόρτωσης στρατηγικές για την ισορροπία φόρτωσης.
Συστήριξη και Επίλυση προβλημάτων ηλεκτρικών όχηματων για τεχνικούς
14 ΏρεςΑυτή η προσωπική υποστήριξη, ταυτόχρονη κατάργηση (online ή on-site) είναι απευθυνόμενη σε μεσαίου επιπέδου αυτοκινητοβιομηχανικούς επαγγελματίες που θέλουν να αναπτύξουν τεχνικές δεξιότητες στη διάγνωση, τη συντήρηση και την επίλυση προβλημάτων ηλεκτρικών όχηματων, συμπεριλαμβανομένων των κινητήρων, βαταρεών και εγκαίνιου λογισμικού.
Στο τέλος αυτής της κατάρτισης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- Να πραγματοποιούν κανονική διαφυλαξή συστάσεων του ηλεκτρικού όχηματος.
- Να διagnostice από πέφτα προβλήματα σε βιντάινους κινητήρες και βαταρείες.
- Να χρησιμοποιούν διagnostice εργαλεία και λογισμικό για την ανάκτηση πληροφοριών.
- Να εφαρμόζουν ασφαλείς διαδικασίες όταν χειριζόμαστε υψηλού τάσης συστήματα.
Η Κινητήρες και η Τεχνολογία Ακουμπαλών ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
14 ΏρεςΑυτή η πρότυπη, ζωντανή εκπαίδευση στο Ελλάδα (απομακρυσμένη ή πρωτογεννής) απευθύνεται σε μεσουρανέμιου επαγγελματίες που θέλουν να αποκτήσουν εξαντλητική κατανόηση των αρχιτεκτονικών ηλεκτρικών κινητήρων, χημείας ακουμπαλών, συστημάτων διαχείρισης ακουμβαλών (BMS) και των παραγόντων που επηρεάζουν την ηλεκτροφυσική απόδοση στα ηλεκτρικά οχήματα.
Στο τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- Κατανοήσουν τη δομή και λειτουργία των κινητήρων ηλεκτρικών οχημάτων.
- Αναλύσουν διάφορες χημείες ακουμπαλών και τις εφαρμογές τους στα ηλεκτρικά οχήματα.
- Εφαρμόσουν τεχνικές διαχείρισης ακουμβαλών για να βελτιώσουν την απόδοση και ασφάλεια.
- Αξιολογήσουν την ηλεκτροφυσική απόδοση σε διάφορες ρύθμισεις ηλεκτρικών οχημάτων.
Electric Vehicle Software and Embedded Systems
14 ΏρεςΑυτή η εκπαίδευση με καθοδήγηση εκπαιδευτικού σε Ελλάδα (διαδίκτυο ή χώρος παρουσίας) απευθύνεται σε επαγγελματίες του λογισμικού κινητών μεταφορών υψηλού επιπέδου που θέλουν να βελτιώσουν τη γνωσία τους στη σχεδίαση ενσωματωμένων συστημάτων και εξυπηρετητικού λογισμικού για ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, περιλαμβανομένης της ολοκλήρωσης AI για αυτόνομες λειτουργίες.
Στο τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
- Σχεδιάζουν ενσωματωμένο λογισμικό για συστήματα έλεγχου ηλεκτροκινητών.
- Εφαρμόζουν επεξεργασία πραγματικής χρονολογίας για αποδοτική λειτουργία οχήματος.
- Ολοκληρώνουν λογισμικό-οδηγημένες αποφάσεις για αυτόνομα ηλεκτροκίνητα.
- Εφαρμένες καλές πρακτικές στην ασφάλεια λογισμικού και τη συμμόρφωση με τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Εισαγωγή στους Αυτόνομους Κίνητους Σχεδιάσματα και Εφαρμογές
14 ΏρεςΑυτή η εκπαίδευση, υπό την καθοδήγηση εκπαιδευτή, είτε διαδικτυακή είτε δια ζώσης, απευθύνεται σε επαγγελματίες και λάτρεις αρχάριου επιπέδου που επιθυμούν να κατανοήσουν τις θεμελιώδεις έννοιες, τις τεχνολογίες και τις εφαρμογές των αυτόνομων οχημάτων.
Μέχρι το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- Κατανοήσουν τα βασικά εξαρτήματα και τις αρχές λειτουργίας των αυτόνομων οχημάτων.
- Εξερευνήσουν τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης, των αισθητήρων και της επεξεργασίας δεδομένων σε πραγματικό χρόνο στα συστήματα αυτόματης οδήγησης.
- Αναλύσουν τα διαφορετικά επίπεδα αυτονομίας των οχημάτων και τις εφαρμογές τους στον πραγματικό κόσμο.
- Εξετάσουν τις ηθικές, νομικές και κανονιστικές πτυχές της αυτόνομης κινητικότητας.
- Αποκτήσουν πρακτική εμπειρία μέσω προσομοιώσεων αυτόνομων οχημάτων.
Εισαγωγή στα Ηλεκτροκίνητα Αυτοκίνητα: Θεμέλια και Εφαρμογές
7 ΏρεςΑυτή η εκπαίδευση με καθηγητική διεύθυνση, ζωντανά σε Ελλάδα (online ή onsite), απευθύνεται σε επαγγελματίες του αρχικού επιπέδου που επιθυμούν να κατανοήσουν τις βασικές γνώσεις των ηλεκτρικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων των τύπων, βασικών συστατικών και βασικής υποδομής φόρτισης, και να εξοπλιστούν για την έρευνα προχωρημένων ιδεών και πρακτικών εφαρμογών στη βιομηχανία αυτοκινήτου.
Στο τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
- Κατανοήσουν τα βασικά αρχίσια και συστατικά των ηλεκτρικών οχημάτων.
- Διαφοροποιήσουν διάφορους τύπους EVs και τις βασικές χαρακτηριστικές τους.
- Αναγνωρίσουν τις πλεονεκτικές και τις προκλήσεις που συνδέονται με τη χρησιμοποίηση EVs.
- Εξηγήσουν τα βασικά αρχίσια της υποδομής φόρτισης EVs.
- Αναλύσουν την επίδραση των EVs στη βιομηχανία αυτοκινήτου και τη διαρκή ανάπτυξη.
Συγχωνεύση Δεδομένων Πολλαπλών Αισθητήρων για την Οικοδέμαντρο Νавιγάσιον
21 ΏρεςΑυτή η εκπαίδευση με καθοδηγητή, είτε διαδικτυακή είτε δια ζώσης, απευθύνεται σε ειδικούς στην συγχώνευση δεδομένων αισθητήρων προχωρημένου επιπέδου και μηχανικούς τεχνητής νοημοσύνης που επιθυμούν να αναπτύξουν αλγορίθμους συγχώνευσης πολλαπλών αισθητήρων και να βελτιστοποιήσουν την πλοήγηση σε πραγματικό χρόνο σε αυτόνομα συστήματα.
Μέχρι το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- Κατανοήσουν τις βασικές αρχές και τις προκλήσεις της συγχώνευσης δεδομένων πολλαπλών αισθητήρων.
- Εφαρμόσουν αλγορίθμους συγχώνευσης αισθητήρων για πλοήγηση σε πραγματικό χρόνο αυτόνομων συστημάτων.
- Ενσωματώσουν δεδομένα από LiDAR, κάμερες και RADAR για βελτίωση της αντίληψης.
- Αναλύσουν και αξιολογήσουν την απόδοση του συστήματος συγχώνευσης σε διάφορες συνθήκες.
- Αναπτύξουν πρακτικές λύσεις για μείωση του θορύβου των αισθητήρων και ευθυγράμμιση δεδομένων.
Τεχνολογίες Αισθητήρων σε Δικτυακά Κινητά Μέσα
21 ΏρεςΑυτή η εκπαίδευση, με καθοδηγητή (διαδικτυακή ή δια ζώσης), απευθύνεται σε μηχανικούς μέσου επιπέδου, επαγγελματίες του αυτοκινητοβιομηχανικού κλάδου και ειδικούς IoT που επιθυμούν να κατανοήσουν τον ρόλο των αισθητήρων στα αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητα, καλύπτοντας τα LiDAR, τα ραντάρ, τις κάμερες και τις τεχνικές συγχώνευσης αισθητήρων.
Μέχρι το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- Κατανοήσουν τους διαφορετικούς τύπους αισθητήρων που χρησιμοποιούνται στα αυτόνομα οχήματα.
- Αναλύσουν δεδομένα αισθητήρων για αντίληψη και λήψη αποφάσεων του οχήματος σε πραγματικό χρόνο.
- Εφαρμόσουν τεχνικές συγχώνευσης αισθητήρων για βελτίωση της ακρίβειας και της ασφάλειας του οχήματος.
- Βελτιστοποιήσουν τη θέση και τη βαθμονόμηση των αισθητήρων για ενισχυμένη αυτόνομη απόδοση οδήγησης.
Συμβορεία Vehicle-to-Everything (V2X) για Αυτόνομα Κινητήρια
21 ΏρεςΑυτή η εκπαίδευση με καθοδηγητή, είτε διαδικτυακή είτε δια ζώσης, απευθύνεται σε έμπειρους μηχανικούς δικτύων και προγραμματιστές IoT αυτοκινήτων που επιθυμούν να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν τεχνολογίες επικοινωνίας V2X για αυτόνομα οχήματα.
Μέχρι το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- Κατανοήσουν τις θεμελιώδεις έννοιες της επικοινωνίας V2X.
- Αναλύσουν τα μοντέλα επικοινωνίας V2V, V2I, V2P και V2N.
- Εφαρμόσουν πρωτόκολλα V2X όπως το DSRC και το C-V2X.
- Αναπτύξουν προσομοιώσεις για περιβάλλοντα συνδεδεμένων οχημάτων.
- Αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις ασφάλειας στον κυβερνοχώρο και απορρήτου στα δίκτυα V2X.