Course Outline

Εισαγωγή

    Τι είναι το ChatGPT και η σημασία του στην ανάπτυξη προϊόντων; Επισκόπηση του ChatGPT για την ανάπτυξη προϊόντων

Ιδέα και Έρευνα Χρηστών

    Δημιουργία δημιουργικών ιδεών προϊόντων με ChatGPT Διεξαγωγή έρευνας χρηστών και συλλογής σχολίων με ChatGPT

Πρωτότυπο και Επαναληπτικό Σχεδιασμό

    Ενσωμάτωση του ChatGPT σε εργαλεία δημιουργίας πρωτοτύπων και ροές εργασίας Επαναληπτική βελτίωση σχεδίασης με χρήση πληροφοριών που δημιουργούνται από ChatGPT

Υποστήριξη πελατών και δέσμευση χρηστών

    Αξιοποίηση του ChatGPT για personalμεγαλωμένη υποστήριξη πελατών Ενίσχυση της αφοσίωσης των χρηστών μέσω διαδραστικών διεπαφών συνομιλίας

Collaboration και ομαδική εργασία

    Διευκόλυνση της συνεργασίας και της ανταλλαγής γνώσεων με τον ChatGPT Χρήση του ChatGPT ως εικονικού βοηθού για τη διαχείριση έργου και την επικοινωνία

Βέλτιστες πρακτικές και ηθικά ζητήματα

    Αποτελεσματικές στρατηγικές για τη χρήση του ChatGPT στην ανάπτυξη προϊόντων Δεοντολογικά ζητήματα και υπεύθυνη χρήση του ChatGPT

Μελλοντικές Τάσεις και Εξελίξεις

    Αναδυόμενες τάσεις στην τεχνητή νοημοσύνη και την ανάπτυξη προϊόντων Ευκαιρίες και προκλήσεις για το ChatGPT στο τοπίο ανάπτυξης προϊόντων

Περίληψη και Επόμενα Βήματα

Requirements

  • Βασική εμπειρία υπολογιστή
  • Εξοικείωση με τις έννοιες και τις διαδικασίες ανάπτυξης προϊόντων

Ακροατήριο

  • διαχειριστές προϊόντων
  • σχεδιαστές προϊόντων
  • Μηχανικοί Λογισμικού
  • Σχεδιαστές UI/UX
 14 Hours

Number of participants



Price per participant

Testimonials (2)

Related Courses

ChatGPT for Marketing

14 Hours

ChatGPT for Social Media Management

14 Hours

ChatGPT for Legal Services

14 Hours

ChatGPT for Banking

14 Hours

Related Categories