Course Outline
Δρομολόγηση:
προετοιμασία γραφικών ράστερ για δρομολόγηση
ρύθμιση παραμέτρων για δρομολόγηση
επιλέγοντας μια μέθοδο
κατώτατο όριο
γωνίες
αριθμός μονοπατιών, άγκυρων και χρωμάτων
Καμπύλες Bezier:
δημιουργώντας έναν κανόνα ρολογιού,
τροποποίηση
μετακίνηση
σημεία ελέγχου
πρόσθεση
μετακίνηση
αλλάζοντας τον τύπο του σημείου και της καμπύλης
κουκκίδες σύνδεσης
σημεία αποσύνδεσης
αλλάζοντας την κατεύθυνση της καμπύλης
δημιουργία και τροποποίηση μιας σύνθετης καμπύλης
επισκευή λανθασμένων καμπυλών
Γραμματοσειρές:
τύπους γραμματοσειρών και προβλήματα
πρότυπα χαρακτήρων που τοποθετούνται σε γραμματοσειρές
επιδιόρθωση ή προσθήκη χαρακτήρων που λείπουν σε μια γραμματοσειρά
εγκατάσταση στο λειτουργικό σύστημα
κανόνες αλληλεπίδρασης ζωδίων
χρησιμοποιώντας καμπύλες για τη δημιουργία γραμματοσειρών
Εργα:
κατανόηση των κατευθυντήριων γραμμών
προετοιμασία εγγράφων από το σχεδιασμό στη συσκευή
επικύρωση εγγράφου
Ερωτήσεις:
δυνατότητες και περιορισμοί του προγράμματος
δυνατότητες και περιορισμοί των διανυσματικών μορφών
επίλυση προβλημάτων από την καθημερινή εργασία
Testimonials (1)
Πολύ διαδραστικό με διάφορα παραδείγματα, με καλή εξέλιξη στην πολυπλοκότητα μεταξύ της έναρξης και του τέλους της εκπαίδευσης.
Jenny - Andheo
Course - GPU Programming with CUDA and Python
Machine Translated