Course Outline

Δρομολόγηση:

προετοιμασία γραφικών ράστερ για δρομολόγηση

ρύθμιση παραμέτρων για δρομολόγηση

επιλέγοντας μια μέθοδο

κατώτατο όριο

γωνίες

αριθμός μονοπατιών, άγκυρων και χρωμάτων

 

Καμπύλες Bezier:

δημιουργώντας έναν κανόνα ρολογιού,

τροποποίηση

μετακίνηση

σημεία ελέγχου

πρόσθεση

μετακίνηση

αλλάζοντας τον τύπο του σημείου και της καμπύλης

κουκκίδες σύνδεσης

σημεία αποσύνδεσης

αλλάζοντας την κατεύθυνση της καμπύλης

δημιουργία και τροποποίηση μιας σύνθετης καμπύλης

επισκευή λανθασμένων καμπυλών

 

Γραμματοσειρές:

τύπους γραμματοσειρών και προβλήματα

πρότυπα χαρακτήρων που τοποθετούνται σε γραμματοσειρές

επιδιόρθωση ή προσθήκη χαρακτήρων που λείπουν σε μια γραμματοσειρά

εγκατάσταση στο λειτουργικό σύστημα

κανόνες αλληλεπίδρασης ζωδίων

χρησιμοποιώντας καμπύλες για τη δημιουργία γραμματοσειρών

 

Εργα:

κατανόηση των κατευθυντήριων γραμμών

προετοιμασία εγγράφων από το σχεδιασμό στη συσκευή

επικύρωση εγγράφου

 

Ερωτήσεις:

δυνατότητες και περιορισμοί του προγράμματος

δυνατότητες και περιορισμοί των διανυσματικών μορφών

επίλυση προβλημάτων από την καθημερινή εργασία

 21 Hours

Number of participants



Price per participant

Testimonials (1)

Related Courses

WebGL: Create an Animated 3D Application

21 Hours

Hardware-Accelerated Video Analytics

14 Hours

GPU Programming with OpenCL

28 Hours

GPU Programming with CUDA

28 Hours

GPU Programming - OpenCL vs CUDA vs ROCm

28 Hours

AMD GPU Programming

28 Hours

ROCm for Windows

21 Hours

Introduction to GPU Programming

21 Hours

GPU Programming with OpenACC

28 Hours

Related Categories