Εξέλιξη Κομματιού

Εισαγωγή στο LangGraph για Marketing Automation

  • Γενική προοπτική των εννοιών και των κόμβων του LangGraph
  • Χορεύτρια βασισμένη σε γράφους για workflows περιεχομένου
  • Παραδείγματα σε αυτόματη διαχείριση email

Σχεδιασμός υποθετικών ποταμού ευρυφάνειας

  • Υποθετική λογική σε email campaigns
  • Στρατηγικές προσωποποίησης με δυναμικό περιεχόμενο
  • Decision trees για τους ταξιδιωτές πελατών

Ενσωμάτωση LLMs για δημιουργία περιεχομένου

  • Σχεδιασμός και chaining των ελληνικών όρων για πολυβήματες δημιουργία περιεχομένου
  • Επεξεργασία εξόδων και τακτοποιημένου περιεχομένου
  • Αυτόματη γέφυρα text για newsletters, προϊόν updates και campaigns

Διαχείριση Κατάστασης και Context Handling

  • Παρακολούθηση των αλληλεπιδράσεων και ενδιαφέροντος των παραλήπτριων
  • Κούρτερη αντιμετώπιση μεμονωμένων ενδιαφέροντος σε workflows
  • Context passing μεταξύ κόμβων για ομαλότητα

APIs και εξωτερικές ενσωμάτωσεις

  • Ενσωμάτωση πλατφόρμας email (π.χ., SMTP, SendGrid, HubSpot)
  • CRM και συνδέσεις μαζί marketing databases
  • Κλήση εργαλείων και απόκτηση εξωτερικών δεδομένων

Αξιολόγηση, Monitoring και Optimization

  • Μέτρηση αναπτυκτικών ρυθμών, click-through, και ενδιαφέροντος
  • Αποσφαλάκωση των μεγάλων παθών και υποθετικών αποτελεσμάτων
  • Iterative optimization των στρατηγικών προσωποποίησης

Πακέτο και deployment των workflows

  • Έλεγχος έκδοσης και διαχείριση workflow
  • Προγραμματισμός και αυτοκίνητη παρούσιαση triggers
  • Operational best practices και μετάδοση στους production teams

Επίλογος και επόμενα βήματα

Απαιτήσεις

  • Βασική γνώση προγραμματισμού σε Python
  • Εμπειρία με αυτόματη διαχείριση περιεχομένου ή marketing workflows
  • Γνωριμία με πλατφόρμες αυτόματης διαχείρισης email ή APIs

Αποδέκτες

  • Marketers
  • Content strategists
  • Automation developers
 14 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες