Εξέλιξη Κομματιού

Εισαγωγή

  • Ιστορία της Lean: Το σύστημα παραγωγής Toyota
  • Lean Manufacturing vs. Lean Distribution

  • Προσεγγίσεις Lean Distribution

    • Lean μεταβολή και διανομή
    • Βελτίωση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων διανομής
    • Το πλαίσιο για τη Lean Distribution
    • Προκλήσεις στη διανομή
    • Βελτίωση της διανομής
    • Μετατροπή επιχειρηματικών διαδικασιών
    • Μετατροπή ERP

    • Μεθοδολογία Lean Distribution

      • Lean δυνατότητες
      • Πολιτική πελατικής υποστήριξης
      • Στρατηγική αποθέματος
      • Κύκλοι εναντίωσης
      • Η προσέγγιση pull (εξαγόμενη)

      • Προετοιμασία για τη Lean Distribution

        • Σχεδιασμός ενός μετασχηματισμού Lean
        • Ελέγχους των διαδικασιών
        • Υπολογισμός συνολικής αξίας εκπλήρωσης
        • Ορισμός KPIs κατά την πελάτη
        • Παρακολούθηση του επιπέδου διασυνοριακών λεπτομερειών από την παράδοση μέχρι την παράδοση
        • Εξορθολογισμός αντίδρασης
        • Προετοιμασία ενός προτύπου έργου

        • Ερωτήσεις που να θέσει

          • Τα Πέντε Γιατί (5 Whys)
          • Ανάληψη των πιθανών αιτίων - πέρα από τα συμπτώματα και την έκρηξη των βασικών αιτιών των προβλημάτων
          • Ο διάγραμμα αιτίας-επιπόλαιου (cause and effect diagram)

          • Εφαρμογή Lean Distribution

            • Συνέλευση των ομάδων
            • Μέτρηση και αξιοποίηση
            • Εξαλείψεις σπάτσιμων δραστηριοτήτων
            • Παράδοση just-in-time (JIT)
            • Ελαχιστοποίηση ανθρώπινου πόνου
            • Προτεραιότητα στην ασφάλεια και την καθαρότητα

            • Βελτίωση της ρύθμισης περιουσίας

              • Η βελτίωση των γεγονότων δεν είναι αρκετή
              • Παροχή οπτικής και σχεδίων για να συνδέσει τις βελτιώσεις δραστηριοτήτων
              • Χάρτης Αξίας Ροής (Value Stream Mapping - VSM)

              • Εργαλεία Lean για τον Αποθηκή

                • Ανάλυση Pareto – ποια είναι τα μεγάλα προβλήματα;
                • Διάγραμμα αιτίας-επιπόλαιου – τι προκαλεί το πρόβλημα;
                • Στρατιφύλαξη – με ποιον τρόπο αποτελείται ο δείκτης;
                • Κάρτα ελέγχου – πόσο συχνά συμβαίνει;
                • Ιστόγραμμα – τι είναι η συνολική παρακλίνηση;
                • Σκέδαση διαγράμμα – ποιες είναι οι σχέσεις μεταξύ των παραμέτρων;
                • Διάγραμμα ελέγχου διαδικασίας – οι παρακλίνησες να ελεγχθούν και πώς;

                • Αξιολόγηση των αποτελεσμάτων Lean

                  • Μήτρα ολοκληρότητας Lean (Lean maturity matrix)
                  • Παρακολούθηση της απόδοσης
                  • Συγκριτική παρακολούθηση άλλων επιχειρήσεων
                  • Συνεχής παρακολούθηση και βελτίωση

                  • Ανάπτυξη ηγέτων Lean

                    • Δημιουργία μιας ομάδας ηγεσίας Lean
                    • Δημιουργία συστήματος διαδοχής (succession system)

                    • Συμπληρωματικές μεθοδολογίες

                      • Agile και Scrum
                      • Six Sigma

                      • Τελικά Σχόλια

Απαιτήσεις

  • Η πρόθεση να αναπτύξει άτομα, να βελτιώσει την απόδοση και να εξαλείψει σπάτσιμα στη διανομή και στις δραστηριότητες αλυσίδας εφοδιασμού.

  • Ακροατήριο

    • Διευθυντές και επαγγελματίες υπεύθυνοι για την εφαρμογή αρχών Lean στη διανομή, λογιστική και η αλυσίδα εφοδιασμού

 14 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (2)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες