Εξέλιξη Κομματιού
Εισαγωγή
- Ιστορία του Lean: Το Σύστημα Παραγωγής Toyota
- Lean παραγωγή σε σύγκριση με lean διαδικασίες υπηρεσιών
Το Lean Mindset
- Οργάνωση ανθρώπινων δραστηριοτήτων
Πέντε Αρχές του Lean
- Αξία
- Η Αξιολογημένη Διαδικασία (Value Stream)
- Ροή
- Ζήτηση
- Τελειότητα
Είδη Χαμένης Ευκαιρίας (Waste)
- Συγκριτικά ενδιαφερόν και μη αξιολογημένο χαμένης ευκαιρίας
- Η διακρίση των προστιθέμενων και μη αξιολογημένων δραστηριοτήτων στην εργασία
- Οκτώ είδη χαμένης ευκαιρίας σε διαδικασίες υπηρεσιών
- Η χρήση λανθασμένων δεικτών για τον μέτρηση της χαμένης ευκαιρίας
Μέτρηση Απόδοσης
- Παρατήρηση διαδικασιών
- Κατανόηση των κλειδίων πτυχών ενός KPI (Key Performance Indicator)
- Ο χρόνος ως κρίσιμος παράγοντας
Συστημική Σκέψη
- Διαχείριση για το μέλλον
- Η συστημική σκέψη Deming σε επιχειρήσεις υπηρεσιών
Προετοιμασία της Επιχείρησης για το Lean
- Lean διαδικασίες
- Ο κύκλος βελτιστοποίησης
- Επαναξιοποίηση των δεικτών
- Αποφυγή του αντίκτυπου
- Πρότυπα προ젝τα
Εφαρμογή του Lean στη Δική Σας Επιχείρηση
- Οργάνωση των ομάδων
- Εφαρμογή τεχνολογίας και εργαλείων
- Ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού και συνεργατών
- Παρακολούθηση της εργασίας με Kanban
- Kaizen workshops (εργαστήρια βελτιστοποίησης)
Χάρτης Διαδικασιών
- Η χρήση διαγραμμάτων πλοήγησης (workflow diagrams)
- Ο κύκλος από τη συνδιαλλαγή μέχρι την παράδοση
Χάρτης Αξίας (Value Stream Mapping)
- Lean μετρήσεις
- Δημιουργία χάρτων των παρόντων και μελλοντικών καταστάσεων
Ανάλυση Αξίας (Value Stream Analysis)
- Η 5S μεθοδολογία
- Το just-in-time (κατόπιν ανάγκης)
- Οι ενσωματωμένες προδιαγραφές ποιότητας
Προώθηση του Lean Mindset σε ολόκληρη την Επιχείρηση
- Εργαλεία + αλλαγή πολιτισμού
- Οδηγία
- Ανάπτυξη καναλιών επικοινωνίας και ανατροφής πληροφόρεσης
- Εστίαση στη μακροπρόθεσμη εκμάθηση
- Χρήση δεδομένων
Αξιολόγηση των Αποτελεσμάτων του Lean
- Ο πίνακας εξέλιξης του Lean (Lean maturity matrix)
- Παρακολούθηση απόδοσης
- Σύγκριση με άλλες εταιρείες
Ανάπτυξη των Lean Leaders
- Δημιουργία ομάδας ανάπτυξης μεθόδων Lean
- Δημιουργία συστήματος διαδοχής (succession system)
Επιπλέον Μεθόδων
- Agile και Scrum
- Six Sigma
Τελικά Σχόλια
Απαιτήσεις
- Θέλημα να αναπτύξετε το προσωπικό, να βελτιώσετε την αποδοτικότητα και να εξαλείψετε την χαμένη ευκαιρία στην οργάνωση.
Ακροατήριο
- Διευθυντές επιχειρήσεων
Σχόλια (6)
Ασκήσεις μοντέλωσης.
- Embassy of Canada
Κομμάτι - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Μηχανική Μετάφραση
Το ευρύτατο γνωσιακό του Άλβιν, όπως το παροχή ιστορικών προβλεψέων και το συγκρίνοντάς το με πραγματικές και σημερινές καταστάσεις. (Note: There seems to be a slight discrepancy in the original English text as "insights" and "situations" were used, but I've translated it maintaining the closest meaning in Greek.)
Connie Pascual - Embassy of Canada
Κομμάτι - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Μηχανική Μετάφραση
Συμμετοχή σε δραστηριότητες.
ARCHIE CANOZA - Embassy of Canada
Κομμάτι - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Μηχανική Μετάφραση
ExcelΟ Εκπαιδευτής - εξειδικευμένος, ενδιαφέρουσα παρουσίαση και ήταν σε θέση να συνδέσει με το κοινό.
Catherine Perez - Embassy of Canada
Κομμάτι - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Μηχανική Μετάφραση
Ήταν γρήγορη και δυnamιcή. Δεν μου έχασε το ενδιαφέρον. Οι θέματες είναι ενδιαφέροντα. Ο εκπαιδευτής ήταν πολύ γνωστός στο θέμα.
- Embassy of Canada
Κομμάτι - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Μηχανική Μετάφραση
Τα ασκήματα προσομοίωσης (εργαστήριο) μου έδωσαν πραγματική αίσθηση του τι είναι να "προχωράς" στη διαδικασία. Παρέχει έναν "πλυστικό" αποτελεσματικότητας στις θεωρίες που συζητήθηκαν.
Bethany Magpayo - InSolem SARL
Κομμάτι - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Μηχανική Μετάφραση