Ευχαριστούμε που στάλθηκε η αποσαφήνισή σας! Ένα μέλος της ομάδου μας θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα.
Ευχαριστούμε για την εκδήλωση κράτησης! Ένας από τους συνεργάτες μας θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα.
Εξέλιξη Κομματιού
Εισαγωγή στο Social Media Advertising
- Κατανόηση επί πληρωμή έναντι οργανικής προσέγγισης χρηστών
- Επιλέγοντας τη σωστή πλατφόρμα για την καμπάνια σας
- Επισκόπηση μορφών διαφημίσεων και τοποθετήσεων
Καθορισμός στόχων καμπάνιας
- Αναγνώριση επωνυμίας έναντι μετατροπών
- Στόχοι επισκεψιμότητας, αφοσίωσης και δημιουργίας δυνητικών πελατών
- Ευθυγράμμιση των στόχων της καμπάνιας με την επιχειρηματική στρατηγική
Στόχευση κοινού και τμηματοποίηση
- Κατανόηση των δημογραφικών στοιχείων του κοινού
- Προσαρμοσμένο και όμοιο κοινό
- Στρατηγικές επαναστόχευσης
Facebook Διαφημιστικές καμπάνιες
- Ρύθμιση λογαριασμού διαχειριστή Facebook Business
- Δημιουργία διαφημιστικών καμπανιών, συνόλων διαφημίσεων και διαφημίσεων
- Χρήση Facebook Pixel για παρακολούθηση
Google Διαφημιστικές καμπάνιες
- Κατανόηση Google Δομή διαφημίσεων
- Ρύθμιση διαφημίσεων αναζήτησης, προβολής και βίντεο
- Στρατηγικές έρευνας λέξεων-κλειδιών και υποβολής προσφορών
Καμπάνιες διαφημίσεων TikTok
- Δημιουργία λογαριασμού TikTok Ads Manager
- Επιλογή μορφών διαφήμισης (In-Feed, TopView, Spark Ads, κ.λπ.)
- Προσέλκυση κοινού με δημιουργικές διαφημίσεις βίντεο
Στρατηγικές Προϋπολογισμού και Προσφορών
- Ημερήσιοι προϋπολογισμοί έναντι ισόβιας ζωής
- Κόστος ανά κλικ (CPC) έναντι κόστους ανά εμφάνιση (CPM)
- Μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας των διαφημιστικών δαπανών
Βελτιστοποίηση της απόδοσης της καμπάνιας
- Δοκιμές A/B δημιουργικών διαφημίσεων
- Ανάλυση βασικών δεικτών απόδοσης (KPIs)
- Πραγματοποίηση προσαρμογών βάσει δεδομένων
Μέτρηση της επιτυχίας και αναφορά
- Κατανόηση αναλυτικών στοιχείων και πληροφοριών
- Δημιουργία αναφορών για αξιολόγηση καμπάνιας
- Ερμηνεία μετρήσεων για τη βελτίωση των μελλοντικών καμπανιών
Περίληψη και Επόμενα Βήματα
- Ανακεφαλαίωση βασικών εννοιών
- Πηγές για συνεχή μάθηση
- Q&A και συζήτηση
Απαιτήσεις
- Βασική κατανόηση των πλατφορμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- Εξοικείωση με τις έννοιες του ψηφιακού μάρκετινγκ
- Η εμπειρία στη δημιουργία περιεχομένου είναι επωφελής
Ακροατήριο
- Διευθυντές μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- Marketing επαγγελματίες
14 Ώρες
Σχόλια (2)
Η Irma ήταν συντονισμένη μαζί μας ως μαθητές και τις επιχειρηματικές μας ανάγκες. Ήταν σαφές ότι μας άκουγε ενεργά από τα ενημερωμένα σχόλια που έδωσε στη συνέχεια.
Siobhan - Raintree
Κομμάτι - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Μηχανική Μετάφραση
Ήταν σε θέση να απαντήσει εύκολα στις ερωτήσεις όλων… Σαφώς ένδειξη της πείρας της.
Yunus - Vodacom
Κομμάτι - Digital Marketing
Μηχανική Μετάφραση