Course Outline

Εισαγωγή στο Digital Marketing in China

    Ιστορικό Προσεχείς τάσεις και παραδείγματα

Search Engine Optimization (SEO) και Search Engine Marketing (SEM)

    Κατανόηση του SEO στην Κίνα Search Engine Marketing (SEM) στην Κίνα Μάρκετινγκ PPC στην Κίνα Ανάλυση λέξεων-κλειδιών

Ψηφιακή οθόνη Advertising

    Δημιουργία και προβολή διαφημίσεων Στόχευση του κοινού σας

Email Marketing

    Επισκόπηση του email Marketing στην Κίνα Τακτικές και εργαλεία Σχεδιασμός και δημιουργία καμπανιών email Σημασία των καλών προτύπων Έλεγχος ανεπιθύμητων μηνυμάτων

Social Media Μάρκετινγκ

    Επισκόπηση κινεζικών Social Media καναλιών Σύγκριση δυτικού Social Media με κινέζικο Social Media Δημιουργία και διαχείριση περιεχομένου Προσέλκυση των χρηστών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Αυτόματη ανάρτηση και μεταπρογραμματισμός καμπανιών Φόρουμ και η σημασία τους Μελέτη περίπτωσης

Κινητό Marketing

    Κατανόηση του Mobile Marketing στην Κίνα Τακτικές και εργαλεία - από SMS έως WeChat Στόχευση υποψηφίων χρηστών Μετατροπές και αποτυχίες

Analytics

    Επισκόπηση των αναλυτικών στοιχείων στην Κίνα Χρήση εργαλείων ανάλυσης Baidu Χρήση των διαθέσιμων μετρήσεων για τη βελτίωση των καμπανιών σας Κατανόηση των δημογραφικών στοιχείων

Στρατηγική & Σχεδιασμός

    Αλληλεπίδραση με Κινέζους πελάτες Σημασία προϋπολογισμού Επιλογή των καταλληλότερων καναλιών Συζήτηση στρατηγικής Μελέτες περίπτωσης

Requirements

  • Μια γενική κατανόηση του Διαδικτύου και των Υπολογιστών
  • Η γενική κατανόηση των εννοιών του Ψηφιακού Marketing (δυτικό στυλ) είναι χρήσιμη για λόγους σύγκρισης

 

 14 Hours

Number of participants


Price per participant

Testimonials (2)

Related Categories