Εξέλιξη Κομματιού
1. Εισαγωγή στην Ψηφιακή Πώληση
- Το τι ορίζει τη ψηφιακή πώληση στην σύγχρονη αγορά
- Βασικά ψηφιακά πλατφόρμες και επαφές με τους πελάτες
- Ευελιξία των παραδοσιακών στρατηγικών πωλήσεων σε ψηφιακά περιβάλλοντα
2. Κατανόηση του Ψηφιακού Πελάτη
- Συμπεριφορά και απόφαση πωλήσεων στο δίκτυο
- Αναγνώριση στόχων και ψηφιακών μελών του πελάτη
- Χάρτηση της διαδρομής του ψηφιακού πελάτη
3. Κτήση Ψηφιακών Πελατών
- Στρατηγικές για την ελκυστικότητα πελατών μέσω ψηφιακών καναλιών
- Εξαξίωση των κοινωνικών δικτύων, email και online αγγελιάς
- Χρήση ψηφιακών εργαλείων για την παρακολούθηση αιχμηδόν και μέτρησης επικάλυψης
4. Αποτελεσματικές Τεχνικές Ψηφιακής Πώλησης
- Δημιουργία πίστης και αξιοπιστίας σε ψηφιακές αλληλεπιδράσεις
- Ευελιξία του επικοινωνιακού στυλ με ψηφιακά περιβάλλοντα
- Εγχείρηση με εμπόδια και κλείσιμο συμβάσεων ψηφιακά
5. Παροχή Αξιέπαινου Ψηφιακού Συμβουλευτικού Πελάτη
- Δημιουργία εμπάθειας και σχέσεων μέσω ψηφιακών καναλιών
- Ευελιξία του live chat, email και κοινωνικών πλατφόρμων
- Ανάλυση και επίλυση θέματων με ταχύτητα και επαγγελματικότητα
6. Ακολουθία και Διάτρηση Πελατών
- Δημιουργία αποτελεσματικών στρατηγικών μετά την πώληση
- Συνέχεια μακροχρόνιων σχέσεων με ψηφιακά εργαλεία
- Μετατροπή ικανοποιημένων πελατών σε πρόσφοιτους της μάρκας
7. Εργαλεία και Δείκτες για Απόδοση στην Ψηφιακή Πώληση
- CRM και εργαλεία ανάλυσης για την παρακολούθηση της απόδοσης
- Βασικοί δείκτες απόδοσης (KPIs) για πωλήσεις στο δίκτυο
- Συνεχής βελτιστοποίηση μέσω επιστημονικών προόδων και δεδομένων
8. Πρακτικές Εφαρμογές και Σχεδιασμός Δράσης
- Έλεγχος μελετών: Επιτυχημένες πρωτοβουλίες ψηφιακής πώλησης
- Ομαδική ασκηση: Σχεδιασμός σχεδίου κτήσης πελατών
- Προσωπικός σχεδiasmός δράσης για αμέσως εφαρμογή
Σύνοψη και Επόμενες Βήματα
- Ανασκόπηση των βασικών αποδοχών και εργαλείων
- Δέσμευση στη συνεχή ανάπτυξη δεξιοτήτων
- Πόροι για τη συνεχή βελτίωση στην ψηφιακή πώληση
Απαιτήσεις
- Βασική γνώση ψηφιακών μέσων επικοινωνίας
- Εμπειρία σε πωλήσεις ή θέσεις αλληλεπιδράσεων με πελάτες
- Διαθεσιμότητα για την υιοθέτηση νέων τεχνικών ψηφιακής πώλησης
Συμμετέχοντες
- Επαγγελματίες πωλήσεων και διαχειριστές λογαριασμών
- Ομάδες πελατηλάκειας και ανάπτυξης επιχείρησης
- Αρχηγοί τμών με στόχο να βελτιώσουν την απόδοση ψηφιακής πώλησης
Σχόλια (2)
Η Ίρμα ήταν ευαίσθητη σε μας ως μαθητές και στις ανάγκες του επιχειρήματός μας. Διακύβευε ότι ήταν ενεργά προσωπική σε μας από τη διαιρετική σχολιαστική ανάδραση που χαρακτήριζε.
Siobhan - Raintree
Κομμάτι - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Μηχανική Μετάφραση
Χαιρετίζοντας τις ερωτήσεις όλων με εύχρηστη απάντηση... Ένδειξη σαφώς της εμπειρίας της.
Yunus - Vodacom
Κομμάτι - Digital Marketing
Μηχανική Μετάφραση