Course Outline

Εισαγωγή στο Digital Marketing

    Ιστορικό Εισαγωγή Προσεχείς τάσεις και παραδείγματα

Search Βελτιστοποίηση κινητήρα και μάρκετινγκ

    Κατανόηση SEO Search Engine Marketing Marketing PPC

Ψηφιακή οθόνη Advertising

    Δημιουργία και προβολή διαφημίσεων Στόχευση του κοινού σας

Email Marketing

    Σχεδιασμός και δημιουργία καμπανιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Σημασία του Goπροτύπων Έλεγχος ανεπιθύμητων μηνυμάτων

Social Media Μάρκετινγκ

    Η σημασία του περιεχομένου Η δέσμευση των χρηστών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Φόρουμ καμπανιών αυτόματης ανάρτησης και μετά τον προγραμματισμό και η σημασία τους Παραδείγματα

Κινητό Marketing

    Κατανόηση του κινητού Marketing Από SMS στο Whatsapp Στόχευση επίδοξων χρηστών Μετατροπές και αποτυχίες

Analytics

    Ανάγκη του Analytics Χρήση διαθέσιμων μετρήσεων για τη βελτίωση των καμπανιών σας Κατανόηση των δημογραφικών στοιχείων

Στρατηγική & Σχεδιασμός

    Σημασία του προϋπολογισμού Επιλογή των καταλληλότερων καναλιών Συζήτηση στρατηγικής Μελέτες περιπτώσεων

Requirements

Δεν απαιτούνται συγκεκριμένες απαιτήσεις για να παρακολουθήσετε αυτό το μάθημα. Η καλή κατανόηση του Διαδικτύου και των Computers θα ήταν χρήσιμη.

 14 Hours

Number of participants



Price per participant

Testimonials (5)

Related Courses

Facebook in Advertising and Marketing

7 Hours

Basic Google Ads

7 Hours

Internet marketing in practice

7 Hours

Successful Google Ads for 2023

7 Hours

Flockdb: A Simple Graph Database for Social Media

7 Hours

Related Categories