Εξέλιξη Κομματιού
Καμπύλες και Επιφάνειες
- Εργαλεία και δομή
- Bézier και NURBS
- Μετατροπή αντικειμένων
- Σχήματα και σφυρίδες
Metaballs και Πλάινγκς Κουρελιών
- Εργαλεία και δομή
- Προσθήκη και επεξεργασία meta αντικειμένων
- Χρήση χάλκιου
- Επεξεργασία κουρελιών
Ανίχνευση και Τευχοστοίχηση
- Κλειδίωμα και σύνολα κλειδίων
- Χρήση σκελετού για τευχοστοίχηση
- Εφαρμογή φανερώματος
- Αποδέσμευση, ενέργειες και οδηγοί
Σημεία, χλειδιώματα σχήματος και διαδρομές κίνησης
Απαλλακτική μοντελοποίηση
- Εισαγωγή στα γεωμετρικά κόμβους
- Εισαγωγή στα ανιχνευτικά κόμβους
Αποδόθηση 3D Συναρτήσεων
Μηχανές αποδόθησης στο Blender για ανίχνευση
- Eevee, cycles και workbench
- Χρήση κάμερας, φωτιστικών αντικειμένων και υλικών
- Κόμβοι σκιάζου και διαχείριση χρωμάτων
- Αποδόθηση μη φωτορεαλιστικής (NPR) ανίχνευσης
- Χρήση επιπέδων και περάσματος
- Αποδόθηση και προεπισκόπηση ανίχνευσης
Εξαγωγή Αρχείων
- Υποστηριζόμενες μέσα εκφώνησης
- Εξαγωγή αρχείων σε Alembic
- Χρήση του μοντούλου Collada
- Εξαγωγή αρχείων ως USD, SVG και PDF
Διατυποποίηση
Περίληψη και επόμενα βήματα
Απαιτήσεις
- Βασική εμπειρία χρήσης του υπολογιστή
- Γνώση 3D μοντέλων και προσδιορισμού σχεδίων
Ακροατήριο
- Καλλιτέχνες
- Ανάπτυξη παιχνιδιών (Game developers)
- Συμπλήρωση εμπειρίας (Complete beginners)
Σχόλια (3)
Μάθετε για το λογισμικό
Peter - Coleg Cambria
Κομμάτι - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Μηχανική Μετάφραση
πρακτικά παραδείγματα και αντιμετώπιση προβλημάτων πραγματικών προβλημάτων (κατά τη δημιουργία πραγματικών έργων, παιχνιδιών κ.λπ.), εννοώ καλή πρακτική και πώς φαίνεται η πραγματική εργασία του έργου
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Κομμάτι - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Μηχανική Μετάφραση
Αρέσε μου το γεγονός ότι όλες οι ερωτήσεις που είχαμε έχασε προηγουμένως απάντησαν; επίσης, η απόδειξη 90 λεπτών για να δημιουργήσουμε ένα μικρό παιχνίδι στο τέλος ήταν καλά ασπρομαύρα!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Κομμάτι - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Μηχανική Μετάφραση
 
                     
                    