Εξέλιξη Κομματιού

Καμπύλες και επιφάνειες

  • Εργαλεία και δομή
  • Bézier και NURBS
  • Μετασχηματισμός αντικειμένων
  • Σχήματα και splines

Metaballs και hair particles

  • Εργαλεία και δομή
  • Προσθήκη και επεξεργασία meta αντικειμένων
  • Χρήση grease pencil
  • Μεταβολή παραμέτρων particles

Ανίματσιο και σκελετοποίηση

  • Keyframes και keying sets
  • Χρήση armature για σκελετοποίηση
  • Εφαρμογή lattice
  • Constraints, actions και drivers

Markers, shape keys και motion paths

Μη-διαφθορική μοντελοποίηση

  • Εισαγωγή στα geometry nodes
  • Εισαγωγή στα animation nodes

Αποδόσεις 3D σκηνών

Render engines στο Blender για ανίματσιο

  • Eevee, cycles και workbench
  • Χρήση κάμερας, φωτεινών αντικειμένων και υλικών
  • Shading nodes και διαχείριση χρωμάτων
  • Freestyle non-photorealistic (NPR) αποδόσεις
  • Χρήση layers και passes
  • Αποδόσεις και προεμφάνιση ανιμάσεων

Εξαγωγή αρχείων

  • Υποστηριζόμενα μέσα παρουσίασης
  • Εξαγωγή αρχείων σε Alembic
  • Χρήση του μοδιュλου Collada
  • Εξαγωγή αρχείων σε USD, SVG και PDF

Επίλυση προβλημάτων

Περίληψη και επόμενα βήματα

Απαιτήσεις

  • Βασική εμπειρία χρήσης του υπολογιστή
  • Γνώση 3D μοντελοποίησης

Συμμετέχοντες

  • Καλλιτέχνες
  • Δημιουργοί παιχνίδων
  • Πλήρως αρχάριοι
 14 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (3)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες