Εξέλιξη Κομματιού
Καμπύλες και επιφάνειες
- Εργαλεία και δομή
- Bézier και NURBS
- Μετασχηματισμός αντικειμένων
- Σχήματα και splines
Metaballs και hair particles
- Εργαλεία και δομή
- Προσθήκη και επεξεργασία meta αντικειμένων
- Χρήση grease pencil
- Μεταβολή παραμέτρων particles
Ανίματσιο και σκελετοποίηση
- Keyframes και keying sets
- Χρήση armature για σκελετοποίηση
- Εφαρμογή lattice
- Constraints, actions και drivers
Markers, shape keys και motion paths
Μη-διαφθορική μοντελοποίηση
- Εισαγωγή στα geometry nodes
- Εισαγωγή στα animation nodes
Αποδόσεις 3D σκηνών
Render engines στο Blender για ανίματσιο
- Eevee, cycles και workbench
- Χρήση κάμερας, φωτεινών αντικειμένων και υλικών
- Shading nodes και διαχείριση χρωμάτων
- Freestyle non-photorealistic (NPR) αποδόσεις
- Χρήση layers και passes
- Αποδόσεις και προεμφάνιση ανιμάσεων
Εξαγωγή αρχείων
- Υποστηριζόμενα μέσα παρουσίασης
- Εξαγωγή αρχείων σε Alembic
- Χρήση του μοδιュλου Collada
- Εξαγωγή αρχείων σε USD, SVG και PDF
Επίλυση προβλημάτων
Περίληψη και επόμενα βήματα
Απαιτήσεις
- Βασική εμπειρία χρήσης του υπολογιστή
- Γνώση 3D μοντελοποίησης
Συμμετέχοντες
- Καλλιτέχνες
- Δημιουργοί παιχνίδων
- Πλήρως αρχάριοι
Σχόλια (3)
Μάθηση για το λογισμικό
Peter - Coleg Cambria
Κομμάτι - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Μηχανική Μετάφραση
πρακτικά παραδείγματα και επίλυση πραγματικών προβλημάτων (κατά τη δημιουργία πραγματικών έργων, παιχνιδιών κλπ.), που σημαίνει καλή πρακτική και πώς μοιάζει η εργασία σε ένα πραγματικό έργο
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Κομμάτι - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Μηχανική Μετάφραση
Μου άρεσε το γεγονός ότι όλα τα ερωτήματα που είχαμε προετοιμάσει απαντήθηκαν· επιπλέον, η 90-λεπτή πρόκληση να δημιουργήσουμε ένα μικρό παιχνίδι στο τέλος ήταν πολύ χαζή!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Κομμάτι - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Μηχανική Μετάφραση