Εξέλιξη Κομματιού

Καμπύλες και Επιφάνειες

  • Εργαλεία και δομή
  • Bézier και NURBS
  • Μετατροπή αντικειμένων
  • Σχήματα και σφυρίδες

Metaballs και Πλάινγκς Κουρελιών

  • Εργαλεία και δομή
  • Προσθήκη και επεξεργασία meta αντικειμένων
  • Χρήση χάλκιου
  • Επεξεργασία κουρελιών

Ανίχνευση και Τευχοστοίχηση

  • Κλειδίωμα και σύνολα κλειδίων
  • Χρήση σκελετού για τευχοστοίχηση
  • Εφαρμογή φανερώματος
  • Αποδέσμευση, ενέργειες και οδηγοί

Σημεία, χλειδιώματα σχήματος και διαδρομές κίνησης

Απαλλακτική μοντελοποίηση

  • Εισαγωγή στα γεωμετρικά κόμβους
  • Εισαγωγή στα ανιχνευτικά κόμβους

Αποδόθηση 3D Συναρτήσεων

Μηχανές αποδόθησης στο Blender για ανίχνευση

  • Eevee, cycles και workbench
  • Χρήση κάμερας, φωτιστικών αντικειμένων και υλικών
  • Κόμβοι σκιάζου και διαχείριση χρωμάτων
  • Αποδόθηση μη φωτορεαλιστικής (NPR) ανίχνευσης
  • Χρήση επιπέδων και περάσματος
  • Αποδόθηση και προεπισκόπηση ανίχνευσης

Εξαγωγή Αρχείων

  • Υποστηριζόμενες μέσα εκφώνησης
  • Εξαγωγή αρχείων σε Alembic
  • Χρήση του μοντούλου Collada
  • Εξαγωγή αρχείων ως USD, SVG και PDF

Διατυποποίηση

Περίληψη και επόμενα βήματα

Απαιτήσεις

  • Βασική εμπειρία χρήσης του υπολογιστή
  • Γνώση 3D μοντέλων και προσδιορισμού σχεδίων

Ακροατήριο

  • Καλλιτέχνες
  • Ανάπτυξη παιχνιδιών (Game developers)
  • Συμπλήρωση εμπειρίας (Complete beginners)
 14 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (3)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες