Course Outline

Εισαγωγή στην Τεχνητή Νοημοσύνη στα Παιχνίδια

  • Περιγραφή των εφαρμογών της ΤΕ στα παιχνίδια
  • Τύποι ΤΕ αυτόματων: NPC, στρατηγική ΤΕ κλπ.
  • Βασικά όρια της ανάπτυξης ΤΕ παιχνιδιών

Συστήματα Παρέμβασης-Απόφασης

  • Εφαρμογή δενδρών αποφάσεων για πλοκές τεχνητής λογικής
  • Μη χρονολογικές καταστάσεις (finite state machines) για περίπλοκα συμπεριφορικά μοντέλα
  • Δέντρα συμπεριφορών και ιδιοσύνεργη σχεδίαση ΤΕ

Βραχυνότητα και Ναβιγάση

  • Κατανόηση αλγορίθμων βραχυνότητας
  • Εφαρμογή του A* algorithm για ναβιγάση μέσα σε παιχνίδια
  • Βελτιστοποίηση βραχυνότητας για μεγάλα χάρτες

Αξιοποίηση της ΤΕ σε παιχνίδια

  • Εισαγωγή στα κύρια όρια της αξιοποίησης της ΤΕ
  • Εκπαίδευση ΤΕ αυτόματων με Q-learning και deep Q-networks
  • Σχεδίαση αντιδράσεων για προσαρματικές συμπεριφορές

Βελτιστοποίηση της Απόδοσης της ΤΕ

  • Τεχνικές για πραγματική απόδοση της ΤΕ σε χώρους παιχνιδιών
  • Διαχείριση πόρων και προτεραιότητες των εργασιών ΤΕ
  • Αποκλεισμός και διαμόρφωση των συστημάτων ΤΕ

Προηγμένες Τεχνικές ΤΕ

  • Δημιουργία περιεχομένου με αλληλεπίδραση της ΤΕ
  • Προσομοίωση συμπεριφορών παικτών
  • Συμπλέξιμο ΤΕ με πολυπαίχνιδα παιχνίδια

Μελλοντικές Τάσεις στην ΤΕ των Παιχνιδιών

  • ΤΕ και μηχανική εκμάθηση σε προσεχιστική γενιά παιχνιδιών
  • Ηθικές ανησυχίες στην ΤΕ των παιχνιδιών
  • Εξερεύνηση ΤΕ-οδηγούμενης διήγησης και υφίσταμαι σχεδιασμό

Συνοπτική Ανασκόπηση και Επόμενα Βήματα

Requirements

  • Βασική κατανόηση των θεμελιωδών εννοιών προγραμματισμού
  • Εξοικείωση με εργαλεία ή πλατφόρμες ανάπτυξης παιχνιδιών
  • Βασική γνώση των αρχών του Τεχνικού Νοημοσύνη (ΤΝ)

Στόχος

  • Αναπτυξιάκοι παιχνιδιών
  • Ορέστες του Τεχνικού Νοημοσύνη (ΤΝ)
 14 Hours

Number of participants


Price per participant

Testimonials (2)

Upcoming Courses

Related Categories