Course Outline
Εισαγωγή στην Τεχνητή Νοημοσύνη στα Παιχνίδια
- Περιγραφή των εφαρμογών της ΤΕ στα παιχνίδια
- Τύποι ΤΕ αυτόματων: NPC, στρατηγική ΤΕ κλπ.
- Βασικά όρια της ανάπτυξης ΤΕ παιχνιδιών
Συστήματα Παρέμβασης-Απόφασης
- Εφαρμογή δενδρών αποφάσεων για πλοκές τεχνητής λογικής
- Μη χρονολογικές καταστάσεις (finite state machines) για περίπλοκα συμπεριφορικά μοντέλα
- Δέντρα συμπεριφορών και ιδιοσύνεργη σχεδίαση ΤΕ
Βραχυνότητα και Ναβιγάση
- Κατανόηση αλγορίθμων βραχυνότητας
- Εφαρμογή του A* algorithm για ναβιγάση μέσα σε παιχνίδια
- Βελτιστοποίηση βραχυνότητας για μεγάλα χάρτες
Αξιοποίηση της ΤΕ σε παιχνίδια
- Εισαγωγή στα κύρια όρια της αξιοποίησης της ΤΕ
- Εκπαίδευση ΤΕ αυτόματων με Q-learning και deep Q-networks
- Σχεδίαση αντιδράσεων για προσαρματικές συμπεριφορές
Βελτιστοποίηση της Απόδοσης της ΤΕ
- Τεχνικές για πραγματική απόδοση της ΤΕ σε χώρους παιχνιδιών
- Διαχείριση πόρων και προτεραιότητες των εργασιών ΤΕ
- Αποκλεισμός και διαμόρφωση των συστημάτων ΤΕ
Προηγμένες Τεχνικές ΤΕ
- Δημιουργία περιεχομένου με αλληλεπίδραση της ΤΕ
- Προσομοίωση συμπεριφορών παικτών
- Συμπλέξιμο ΤΕ με πολυπαίχνιδα παιχνίδια
Μελλοντικές Τάσεις στην ΤΕ των Παιχνιδιών
- ΤΕ και μηχανική εκμάθηση σε προσεχιστική γενιά παιχνιδιών
- Ηθικές ανησυχίες στην ΤΕ των παιχνιδιών
- Εξερεύνηση ΤΕ-οδηγούμενης διήγησης και υφίσταμαι σχεδιασμό
Συνοπτική Ανασκόπηση και Επόμενα Βήματα
Requirements
- Βασική κατανόηση των θεμελιωδών εννοιών προγραμματισμού
- Εξοικείωση με εργαλεία ή πλατφόρμες ανάπτυξης παιχνιδιών
- Βασική γνώση των αρχών του Τεχνικού Νοημοσύνη (ΤΝ)
Στόχος
- Αναπτυξιάκοι παιχνιδιών
- Ορέστες του Τεχνικού Νοημοσύνη (ΤΝ)
Testimonials (2)
πρακτικά παραδείγματα και αντιμετώπιση προβλημάτων πραγματικών προβλημάτων (κατά τη δημιουργία πραγματικών έργων, παιχνιδιών κ.λπ.), εννοώ καλή πρακτική και πώς φαίνεται η πραγματική εργασία του έργου
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Course - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Machine Translated
Αρέσε μου το γεγονός ότι όλες οι ερωτήσεις που είχαμε έχασε προηγουμένως απάντησαν; επίσης, η απόδειξη 90 λεπτών για να δημιουργήσουμε ένα μικρό παιχνίδι στο τέλος ήταν καλά ασπρομαύρα!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Course - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Machine Translated