Course Outline
- Οι άνθρωποι δεν παίρνουν αποφάσεις στο κενό Η ψυχολογία των αριθμών Πώς οι άνθρωποι αξιολογούν τις τιμές σε μια σειρά Χρήση επιλογών για πώληση μέσω σύγκρισης Πώς να δημιουργήσετε επιλογές για μέγιστες πωλήσεις, μέρος 1 Πώς να δημιουργήσετε επιλογές για μέγιστες πωλήσεις, μέρος 2 Πώς να δημιουργήσετε επιλογές για μέγιστες πωλήσεις πωλήσεις, μέρος 3 Οι επιπτώσεις των καταλήξεων τιμών σε αγορές μη πολυτελείας Τιμολόγηση αγαθών πολυτελείας Πώς να αυξήσετε την αντιληπτή αξία σε μια δέσμη αγαθών Τιμολόγηση πώλησης Αρχές διαπραγμάτευσης και προσφοράς Αύξηση της αντίληψης για την ποιότητα και την αξία με χρήση τιμής Άλλες στρατηγικές τιμολόγησης
Requirements
Αυτό δεν απαιτεί πραγματικές προϋποθέσεις, εκτός από την επιθυμία να βελτιωθούν οι πωλήσεις και τα επιχειρηματικά αποτελέσματα με τις αποδεδειγμένες επιχειρηματικές ιδέες και την επιστήμη που αναπτύχθηκαν από μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου και κορυφαίους στοχαστές συμπεριφοράς -- συμπεριλαμβανομένων των νικητών του βραβείου Νόμπελ.
Testimonials (2)
Απαντήσεις με λύσεις και πρακτική χρήση.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Course - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated
Βρήκα ολόκληρο το διήμερο εκπαίδευσης πολύ ενημερωτικό και εκπαιδευτικό, αλλά το περιεχόμενο που καλύπτεται την Ημέρα 2 (Social Media & Mobile Marketing, Analytics, καθώς και Στρατηγική & Σχεδιασμός) ήταν το πιο πολύτιμο για μένα, καθώς σχετίζεται άμεσα με την τρέχουσα γραμμή μου της δουλειάς.
Sithabiso - Vodacom
Course - Digital Marketing
Machine Translated