Course Outline

    Οι άνθρωποι δεν παίρνουν αποφάσεις στο κενό Η ψυχολογία των αριθμών Πώς οι άνθρωποι αξιολογούν τις τιμές σε μια σειρά Χρήση επιλογών για πώληση μέσω σύγκρισης Πώς να δημιουργήσετε επιλογές για μέγιστες πωλήσεις, μέρος 1 Πώς να δημιουργήσετε επιλογές για μέγιστες πωλήσεις, μέρος 2 Πώς να δημιουργήσετε επιλογές για μέγιστες πωλήσεις πωλήσεις, μέρος 3 Οι επιπτώσεις των καταλήξεων τιμών σε αγορές μη πολυτελείας Τιμολόγηση αγαθών πολυτελείας Πώς να αυξήσετε την αντιληπτή αξία σε μια δέσμη αγαθών Τιμολόγηση πώλησης Αρχές διαπραγμάτευσης και προσφοράς Αύξηση της αντίληψης για την ποιότητα και την αξία με χρήση τιμής Άλλες στρατηγικές τιμολόγησης

Requirements

Αυτό δεν απαιτεί πραγματικές προϋποθέσεις, εκτός από την επιθυμία να βελτιωθούν οι πωλήσεις και τα επιχειρηματικά αποτελέσματα με τις αποδεδειγμένες επιχειρηματικές ιδέες και την επιστήμη που αναπτύχθηκαν από μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου και κορυφαίους στοχαστές συμπεριφοράς -- συμπεριλαμβανομένων των νικητών του βραβείου Νόμπελ.

 7 Hours

Number of participants



Price per participant

Testimonials (2)

Related Courses

Facebook in Advertising and Marketing

7 Hours

Basic Google Ads

7 Hours

Internet marketing in practice

7 Hours

Successful Google Ads for 2023

7 Hours

Flockdb: A Simple Graph Database for Social Media

7 Hours

Related Categories