Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Course Outline
Μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο
- Τι είναι τα social media; Φαινόμενο διαδικτυακών κοινοτήτων Παραδείγματα τρεχουσών καμπανιών στο Διαδίκτυο Τα κύρια πλεονεκτήματα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έναντι των παραδοσιακών καναλιών επικοινωνίας Οφέλη κοινωνικής δικτύωσης και διαφήμισης των επιχειρήσεων που προκύπτουν από την καμπάνια socialmedia Επιλογή του καναλιού επικοινωνίας Ηλεκτρονικοί καταναλωτές - συμμετέχοντες και όχι χρήστες - ποιοι είναι, είναι ψάχνεις και τι περιμένεις; Βασική ορολογία στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ Στόχευση διαδικτυακής διαφήμισης Οι δείκτες απόδοσης Δραστηριότητες απόδοσης και βελτιστοποίησης Κοινωνικά δίκτυα: εύρος, λειτουργία, λειτουργία Οικοδόμηση μιας κοινότητας γύρω από το εμπορικό σήμα - στόχοι και μέθοδοι Engagement Marketing στα κοινωνικά δίκτυα Word του Mouth Marketing - Ευκαιρίες και απειλές και κώδικα ορθής πρακτικής. Viral Marketing - πώς να σχεδιάσετε μια επιτυχημένη viral διαφημιστικές καμπάνιες Χειρισμός κρίσιμων καταστάσεων
Επισκόπηση και προδιαγραφές βασικών πλατφορμών επικοινωνίας και χρήση τους σε διάφορους κλάδους
- Facebook Twitter Microblogs Φόρουμ συζήτησης YouTube Η τάξη μας Εταιρικό ιστολόγιο Υπηρεσίες νέα Δημοσιογραφία πολιτών Συνεργασία με bloggers
Δημιουργία εικόνας
- Δημιουργία εικόνας καμπάνιας στο διαδίκτυο Βασικές αρχές δημιουργίας στρατηγικών επικοινωνίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Αποτελεσματική επικοινωνία στο διαδίκτυο Γλώσσα Διαδίκτυο. Σε τι να εστιάσετε και με τι να εγκαταλείψετε. Τεχνολογίες κινητής τηλεφωνίας. Κανόνες για μια καλή αποστολή ενημερωτικών δελτίων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Ανάλυση και παρακολούθηση εάν οι ενέργειές μας επιτυγχάνουν τα επιδιωκόμενα οφέλη
- Διαθέσιμα αναλυτικά εργαλεία και η εφαρμογή τους στην πράξη: Statistics Facebook και YouTube Google Analytics Διαθέσιμο εργαλείο παρακολούθησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης Πρακτική μέτρηση της απόδοσης επένδυσης, το κόστος απόκτησης του χρήστη/πελάτη και η ενεργοποίησή τους Εκτίμηση της επίδρασης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην εικόνα του μάρκα ως σύνολο
Οι περιπτωσιολογικές μελέτες
Ολοκλήρωση εκπαίδευσης και αξιολόγησης
7 Hours