Course Outline
Βασικά στοιχεία του Google Ads
- Ρυθμίσεις λογαριασμού και διαχείριση χρηστών Η καλύτερη δομή λογαριασμού για το 2023 Τι είναι ο δείκτης ποιότητας και πώς επηρεάζει τις διαφημίσεις σας
Search Ρύθμιση καμπανιών
- Search επισκόπηση καμπανιών Τρόπος έρευνας λέξεων-κλειδιών Λίστες αρνητικών λέξεων-κλειδιών Καμπάνιες επωνυμίας έναντι μη επωνυμιών Δημιουργία δομής καμπανιών σε υπολογιστικά φύλλα/excel Πώς να γράψετε συναρπαστικές διαφημίσεις που πουλάνε Πώς να ανεβάσετε καμπάνιες στο Google Ads Editor
Κατανόηση του τρόπου λειτουργίας του αλγόριθμου υποβολής προσφορών Google Διαφημίσεων Μη αυτόματη υποβολή προσφορών και μεγιστοποίηση κλικ Στρατηγικές προσφοράς Μεγιστοποίηση μετατροπών Στρατηγική προσφοράς Μεγιστοποίηση αξίας μετατροπής με στρατηγική προσφοράς στόχου απόδοσης διαφημιστικής επένδυσης (ROAS) Τι είναι η απόδοση επένδυσης (ROAS) στο νεκρό σημείο και πώς να υπολογίσετε τον στόχο απόδοσης διαφημιστικής επένδυσης (ROAS) χρησιμοποιώντας στρατηγικές προσφοράς χαρτοφυλακίου
- Σύγκριση στρατηγικών προσφορών
Διαχείριση προγραμμάτων στο Merchant Center
- Ρύθμιση καμπανιών μέγιστης απόδοσης
Διαδικασία ρύθμισης τυπικών καμπανιών Αγορών Προηγμένη τεχνική εκτέλεσης καμπανιών Μέγιστης απόδοσης και Τυπικών καμπανιών Αγορών ταυτόχρονα για διπλασιασμό των εσόδων σας
- Ρύθμιση καμπανιών YouTube
Επιλογές στόχευσης στις διαφημίσεις YouTube - Καμπάνιες εκ νέου στόχευσης και προώθησης Καμπάνιες Ρύθμιση και δόμηση Βέλτιστες πρακτικές δημιουργικών βίντεο Πώς να ανανεώσετε τα βίντεό σας
- Ρύθμιση καμπανιών Discovery και Δικτύου προβολής
Επιλογές στόχευσης σε καμπάνιες Discovery και Display - Καμπάνιες εκ νέου στόχευσης και προώθησης Καμπάνιες ρύθμιση και δόμηση βέλτιστων πρακτικών δημιουργικών
- Βελτιστοποίηση καμπανιών
Search βελτιστοποίηση καμπανιών Μέγιστη απόδοση βελτιστοποίηση καμπανιών Τυπική βελτιστοποίηση καμπανιών Αγορών Βελτιστοποίηση καμπανιών Youtube Βελτιστοποίηση καμπανιών Discovery και προβολής Χρήση εργαλείων τρίτων για βελτιστοποίηση καμπανιών Google Ads
- Google Κανόνες και σενάρια διαφημίσεων
Χρήση κανόνων για την αυτοματοποίηση βελτιστοποίησης λογαριασμού Χρήση σεναρίου για την αυτοματοποίηση της βελτιστοποίησης λογαριασμού
- Google Επισκόπηση Διαχειριστή ετικετών
Πλεονεκτήματα χρήσης του Google Διαχειριστή ετικετών Google Επισκόπηση του Διαχειριστή ετικετών
- Google Ρύθμιση ετικέτας διαφημίσεων
Τρόπος εφαρμογής Google ετικέτας διαφημίσεων στον ιστότοπο Ρύθμιση βελτιωμένων μετατροπών
- Google Analytics 4 Βασικά
Πώς να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό GA4 και να τον συνδέσετε με Google Διαφημίσεις Ρύθμιση συμβάντων GA4 Ρύθμιση κοινού GA4 Ασυμφωνίες δεδομένων μεταξύ Google Διαφημίσεων και Analytics
Requirements
Κανένας
Testimonials (2)
Βρήκα ολόκληρο το διήμερο εκπαίδευσης πολύ ενημερωτικό και εκπαιδευτικό, αλλά το περιεχόμενο που καλύπτεται την Ημέρα 2 (Social Media & Mobile Marketing, Analytics, καθώς και Στρατηγική & Σχεδιασμός) ήταν το πιο πολύτιμο για μένα, καθώς σχετίζεται άμεσα με την τρέχουσα γραμμή μου της δουλειάς.
Sithabiso - Vodacom
Course - Digital Marketing
Machine Translated
Η ιδέα ότι μπορούσα να κάνω οποιαδήποτε ερώτηση και να περάσω από το ένα θέμα στο άλλο και το γεγονός ότι η εκπαίδευση ήταν στο σωστό επίπεδο για αυτό που έπρεπε να ξέρω.
Christian - Informa
Course - B2B Brand Management
Machine Translated