Course Outline

Βασικά στοιχεία του Google Ads

    Ρυθμίσεις λογαριασμού και διαχείριση χρηστών Η καλύτερη δομή λογαριασμού για το 2023 Τι είναι ο δείκτης ποιότητας και πώς επηρεάζει τις διαφημίσεις σας

Search Ρύθμιση καμπανιών

    Search επισκόπηση καμπανιών Τρόπος έρευνας λέξεων-κλειδιών Λίστες αρνητικών λέξεων-κλειδιών Καμπάνιες επωνυμίας έναντι μη επωνυμιών Δημιουργία δομής καμπανιών σε υπολογιστικά φύλλα/excel Πώς να γράψετε συναρπαστικές διαφημίσεις που πουλάνε Πώς να ανεβάσετε καμπάνιες στο Google Ads Editor
Google Επισκόπηση Ads Editor
  • Ρύθμιση δυναμικών καμπανιών διαφημίσεων Search
  • Επισκόπηση και ρύθμιση επεκτάσεων διαφημίσεων
  • Google Αλγόριθμος υποβολής προσφορών διαφημίσεων και στρατηγικές προσφοράς
  • Κατανόηση του τρόπου λειτουργίας του αλγόριθμου υποβολής προσφορών Google Διαφημίσεων Μη αυτόματη υποβολή προσφορών και μεγιστοποίηση κλικ Στρατηγικές προσφοράς Μεγιστοποίηση μετατροπών Στρατηγική προσφοράς Μεγιστοποίηση αξίας μετατροπής με στρατηγική προσφοράς στόχου απόδοσης διαφημιστικής επένδυσης (ROAS) Τι είναι η απόδοση επένδυσης (ROAS) στο νεκρό σημείο και πώς να υπολογίσετε τον στόχο απόδοσης διαφημιστικής επένδυσης (ROAS) χρησιμοποιώντας στρατηγικές προσφοράς χαρτοφυλακίου

      Σύγκριση στρατηγικών προσφορών
    Google Ρύθμιση Merchant Center
  • Google Κέντρο εμπόρων για διαφημίσεις Αγορών Ρύθμιση λογαριασμού και σύνδεση με Google Διαδικασία δημιουργίας ροής διαφημίσεων Πώς να δημιουργήσετε μη αυτόματα ροή χρησιμοποιώντας υπολογιστικά φύλλα Πώς να δημιουργήσετε ροή σε πλατφόρμες τρίτων και ποια να χρησιμοποιήσετε Βέλτιστες πρακτικές τίτλων προϊόντων Πώς να δημιουργήσετε εικόνες προϊόντων που ξεχωρίζουν
  • Διαχείριση προγραμμάτων στο Merchant Center

      Ρύθμιση καμπανιών μέγιστης απόδοσης
    Ρύθμιση και δόμηση Μέγιστου Απόδοσης Τρόπος προσθήκης σημάτων κοινού Ρύθμιση ομάδων στοιχείων Διαχείριση καταχωρίσεων προϊόντων σε καμπάνιες Μέγιστης απόδοσης
  • Ρύθμιση τυπικών καμπανιών αγορών
  • Διαδικασία ρύθμισης τυπικών καμπανιών Αγορών Προηγμένη τεχνική εκτέλεσης καμπανιών Μέγιστης απόδοσης και Τυπικών καμπανιών Αγορών ταυτόχρονα για διπλασιασμό των εσόδων σας

      Ρύθμιση καμπανιών YouTube

    Επιλογές στόχευσης στις διαφημίσεις YouTube - Καμπάνιες εκ νέου στόχευσης και προώθησης Καμπάνιες Ρύθμιση και δόμηση Βέλτιστες πρακτικές δημιουργικών βίντεο Πώς να ανανεώσετε τα βίντεό σας

      Ρύθμιση καμπανιών Discovery και Δικτύου προβολής

    Επιλογές στόχευσης σε καμπάνιες Discovery και Display - Καμπάνιες εκ νέου στόχευσης και προώθησης Καμπάνιες ρύθμιση και δόμηση βέλτιστων πρακτικών δημιουργικών

      Βελτιστοποίηση καμπανιών

    Search βελτιστοποίηση καμπανιών Μέγιστη απόδοση βελτιστοποίηση καμπανιών Τυπική βελτιστοποίηση καμπανιών Αγορών Βελτιστοποίηση καμπανιών Youtube Βελτιστοποίηση καμπανιών Discovery και προβολής Χρήση εργαλείων τρίτων για βελτιστοποίηση καμπανιών Google Ads

      Google Κανόνες και σενάρια διαφημίσεων

    Χρήση κανόνων για την αυτοματοποίηση βελτιστοποίησης λογαριασμού Χρήση σεναρίου για την αυτοματοποίηση της βελτιστοποίησης λογαριασμού

      Google Επισκόπηση Διαχειριστή ετικετών

    Πλεονεκτήματα χρήσης του Google Διαχειριστή ετικετών Google Επισκόπηση του Διαχειριστή ετικετών

      Google Ρύθμιση ετικέτας διαφημίσεων

    Τρόπος εφαρμογής Google ετικέτας διαφημίσεων στον ιστότοπο Ρύθμιση βελτιωμένων μετατροπών

      Google Analytics 4 Βασικά

    Πώς να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό GA4 και να τον συνδέσετε με Google Διαφημίσεις Ρύθμιση συμβάντων GA4 Ρύθμιση κοινού GA4 Ασυμφωνίες δεδομένων μεταξύ Google Διαφημίσεων και Analytics

    Requirements

    Κανένας

     7 Hours

    Number of participants



    Price per participant

    Testimonials (2)

    Related Courses

    Basic Google Ads

    7 Hours

    Internet marketing in practice

    7 Hours

    Understanding Your Brand and Your Business

    21 Hours

    Flockdb: A Simple Graph Database for Social Media

    7 Hours

    Related Categories