Course Outline
1. Εισαγωγή στο Google Ads - χαρακτηριστικά, δομή λογαριασμού, τύποι καμπανιών 2. Google Search Δίκτυο (GSN) - Βασικές καμπάνιες και η δομή του (καμπάνια/ομάδα διαφημίσεων/διαφήμιση+λέξη-κλειδί). - Έρευνα λέξεων-κλειδιών. - Διαμόρφωση παραδείγματος καμπάνιας GSN. - Συζήτηση για το Δείκτη Ποιότητας. - Δυναμικές καμπάνιες μηχανών αναζήτησης. - Καλές πρακτικές βελτιστοποίησης. 3. Δίκτυο εμφάνισης Google (GDN) - Διαμόρφωση παραδείγματος καμπάνιας GDN. - Συζήτηση για περιορισμούς και εξαιρέσεις περιεχομένου. - Στόχευση συμπεριφοράς (συμπεριλαμβανομένου του επαναληπτικού μάρκετινγκ) και στόχευση με βάση τα συμφραζόμενα στο GDN - λεπτομερής περιγραφή / χαρακτηριστικά. - Δημιουργία αποκριτικών διαφημίσεων. - Καλές πρακτικές βελτιστοποίησης. 4. Διαφημίσεις YouTube (YT) - Τύποι καμπανιών βίντεο - λεπτομερής περιγραφή και χαρακτηριστικά. - Ρύθμιση καμπάνιας βίντεο. - Ομοιότητες και διαφορές έναντι GDN. 5. Αγορές Google - Συζήτηση για τη δομή των καμπανιών αγορών και το εργαλείο Google Merchant Center. - Διαμόρφωση καμπάνιας Αγορών. - Οδηγίες βελτιστοποίησης. 6. Ανάλυση των αποτελεσμάτων της καμπάνιας του Google Ads - τι να αναζητήσετε στη συνέχεια; 7. Q&A - Διαβούλευση με τον εκπαιδευτή
Requirements
Βασικές γνώσεις διαδικτυακού μάρκετινγκ.
Testimonials (2)
Βρήκα ολόκληρο το διήμερο εκπαίδευσης πολύ ενημερωτικό και εκπαιδευτικό, αλλά το περιεχόμενο που καλύπτεται την Ημέρα 2 (Social Media & Mobile Marketing, Analytics, καθώς και Στρατηγική & Σχεδιασμός) ήταν το πιο πολύτιμο για μένα, καθώς σχετίζεται άμεσα με την τρέχουσα γραμμή μου της δουλειάς.
Sithabiso - Vodacom
Course - Digital Marketing
Machine Translated
Η ιδέα ότι μπορούσα να κάνω οποιαδήποτε ερώτηση και να περάσω από το ένα θέμα στο άλλο και το γεγονός ότι η εκπαίδευση ήταν στο σωστό επίπεδο για αυτό που έπρεπε να ξέρω.
Christian - Informa
Course - B2B Brand Management
Machine Translated