Course Outline

1. Εισαγωγή στο Google Ads - χαρακτηριστικά, δομή λογαριασμού, τύποι καμπανιών 2. Google Search Δίκτυο (GSN) - Βασικές καμπάνιες και η δομή του (καμπάνια/ομάδα διαφημίσεων/διαφήμιση+λέξη-κλειδί). - Έρευνα λέξεων-κλειδιών. - Διαμόρφωση παραδείγματος καμπάνιας GSN. - Συζήτηση για το Δείκτη Ποιότητας. - Δυναμικές καμπάνιες μηχανών αναζήτησης. - Καλές πρακτικές βελτιστοποίησης. 3. Δίκτυο εμφάνισης Google (GDN) - Διαμόρφωση παραδείγματος καμπάνιας GDN. - Συζήτηση για περιορισμούς και εξαιρέσεις περιεχομένου. - Στόχευση συμπεριφοράς (συμπεριλαμβανομένου του επαναληπτικού μάρκετινγκ) και στόχευση με βάση τα συμφραζόμενα στο GDN - λεπτομερής περιγραφή / χαρακτηριστικά. - Δημιουργία αποκριτικών διαφημίσεων. - Καλές πρακτικές βελτιστοποίησης. 4. Διαφημίσεις YouTube (YT) - Τύποι καμπανιών βίντεο - λεπτομερής περιγραφή και χαρακτηριστικά. - Ρύθμιση καμπάνιας βίντεο. - Ομοιότητες και διαφορές έναντι GDN. 5. Αγορές Google - Συζήτηση για τη δομή των καμπανιών αγορών και το εργαλείο Google Merchant Center. - Διαμόρφωση καμπάνιας Αγορών. - Οδηγίες βελτιστοποίησης. 6. Ανάλυση των αποτελεσμάτων της καμπάνιας του Google Ads - τι να αναζητήσετε στη συνέχεια; 7. Q&A - Διαβούλευση με τον εκπαιδευτή

Requirements

Βασικές γνώσεις διαδικτυακού μάρκετινγκ.

 7 Hours

Number of participants



Price per participant

Testimonials (2)

Related Courses

Facebook in Advertising and Marketing

7 Hours

Internet marketing in practice

7 Hours

Successful Google Ads for 2023

7 Hours

Flockdb: A Simple Graph Database for Social Media

7 Hours

Related Categories