Course Outline
1. Εισαγωγή στο διαδικτυακό μάρκετινγκ α. Τι εννοούμε με τον όρο «μάρκετινγκ μέσω Διαδικτύου; σι. Τι είναι απόδοση; ντο. Δυνατότητες ψηφιακών δραστηριοτήτων (διαφημιστικές πλατφόρμες, SEO, analytics) δ. Πώς να προγραμματίσετε τις δραστηριότητές σας;
2. Χτίσιμο στρατηγικής για δραστηριότητες μάρκετινγκ α. Πώς να ετοιμάσετε μια σύντομη και να ορίσετε τους στόχους σας; σι. Πώς να επιλέξετε διαφημιστικές πλατφόρμες και να ιεραρχήσετε τις δραστηριότητες (εισαγωγή στους τύπους καμπάνιας σε μεμονωμένες δραστηριότητες); ντο. Πώς να δημιουργήσετε ένα σχέδιο δράσης, χρονοδιάγραμμα και πρόσωπα λαμβάνοντας υπόψη τεστ και τάσεις; ρε. Πώς να επιλέξετε έναν προϋπολογισμό και πώς να τον χρησιμοποιήσετε έγκαιρα;
3. Διαχείριση της ομάδας μάρκετινγκ α. Συνεργασία με φορέα - πιθανές μορφές συνεργασίας β. Συνεργασία με τον οργανισμό – υπέρ και κατά γ. Διαχείριση της εσωτερικής ομάδας μάρκετινγκ, κατανομή εργασιών και μεγιστοποίηση της απόδοσης d. Διαδικασίες και εργαλεία που διευκολύνουν την εργασία
4. Μέτρηση αποτελεσματικότητας για το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ α. Τι πρέπει να προσέξετε κατά την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των δραστηριοτήτων; σι. Βασικοί δείκτες μέτρησης γ. Ανάλυση δειγμάτων αναφορών καμπάνιας (διαιρείται σε αναφορές πλατφόρμας, Analytics και αποκλειστικές αναφορές)
Requirements
Βασικές γνώσεις διαδικτυακού μάρκετινγκ.
Testimonials (2)
Βρήκα ολόκληρο το διήμερο εκπαίδευσης πολύ ενημερωτικό και εκπαιδευτικό, αλλά το περιεχόμενο που καλύπτεται την Ημέρα 2 (Social Media & Mobile Marketing, Analytics, καθώς και Στρατηγική & Σχεδιασμός) ήταν το πιο πολύτιμο για μένα, καθώς σχετίζεται άμεσα με την τρέχουσα γραμμή μου της δουλειάς.
Sithabiso - Vodacom
Course - Digital Marketing
Machine Translated
Η ιδέα ότι μπορούσα να κάνω οποιαδήποτε ερώτηση και να περάσω από το ένα θέμα στο άλλο και το γεγονός ότι η εκπαίδευση ήταν στο σωστό επίπεδο για αυτό που έπρεπε να ξέρω.
Christian - Informa
Course - B2B Brand Management
Machine Translated