Course Outline

1. Εισαγωγή στο διαδικτυακό μάρκετινγκ α. Τι εννοούμε με τον όρο «μάρκετινγκ μέσω Διαδικτύου; σι. Τι είναι απόδοση; ντο. Δυνατότητες ψηφιακών δραστηριοτήτων (διαφημιστικές πλατφόρμες, SEO, analytics) δ. Πώς να προγραμματίσετε τις δραστηριότητές σας;

2. Χτίσιμο στρατηγικής για δραστηριότητες μάρκετινγκ α. Πώς να ετοιμάσετε μια σύντομη και να ορίσετε τους στόχους σας; σι. Πώς να επιλέξετε διαφημιστικές πλατφόρμες και να ιεραρχήσετε τις δραστηριότητες (εισαγωγή στους τύπους καμπάνιας σε μεμονωμένες δραστηριότητες); ντο. Πώς να δημιουργήσετε ένα σχέδιο δράσης, χρονοδιάγραμμα και πρόσωπα λαμβάνοντας υπόψη τεστ και τάσεις; ρε. Πώς να επιλέξετε έναν προϋπολογισμό και πώς να τον χρησιμοποιήσετε έγκαιρα;

3. Διαχείριση της ομάδας μάρκετινγκ α. Συνεργασία με φορέα - πιθανές μορφές συνεργασίας β. Συνεργασία με τον οργανισμό – υπέρ και κατά γ. Διαχείριση της εσωτερικής ομάδας μάρκετινγκ, κατανομή εργασιών και μεγιστοποίηση της απόδοσης d. Διαδικασίες και εργαλεία που διευκολύνουν την εργασία

4. Μέτρηση αποτελεσματικότητας για το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ α. Τι πρέπει να προσέξετε κατά την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των δραστηριοτήτων; σι. Βασικοί δείκτες μέτρησης γ. Ανάλυση δειγμάτων αναφορών καμπάνιας (διαιρείται σε αναφορές πλατφόρμας, Analytics και αποκλειστικές αναφορές)

Requirements

Βασικές γνώσεις διαδικτυακού μάρκετινγκ.

  7 Hours

Number of participants


Starts

Ends


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.

Price per participant

Testimonials (2)

Related Courses

Facebook in Advertising and Marketing

  7 Hours

Basic Google Ads

  7 Hours

Successful Google Ads for 2023

  7 Hours

Flockdb: A Simple Graph Database for Social Media

  7 Hours

Related Categories