Εξέλιξη Κομματιού

1. Εισαγωγή στο διαδικτυακό μάρκετινγκ

  • a. Τι εννοούμε με «διαδικτυακό μάρκετινγκ»;
  • b. Τι είναι η απόδοση;
  • c. Δυνατότητες ψηφιακών δραστηριοτήτων (πλατφόρμες διαφήμισης, SEO, ανάλυση)
  • d. Πώς να προγραμματίσετε τις δραστηριότητες σας;

2. Δημιουργία στρατηγικής για μαρκετινγκ δραστηριότητες

  • a. Πώς να ετοιμάσετε μια πρόσληψη και να ορίσετε τους στόχους;
  • b. Πώς να επιλέξετε πλατφόρμες διαφήμισης και να προτεραιοποιήσετε τις δραστηριότητες (εισαγωγή σε είδους ανακοινώσεων μέσα σε ξεχωριστές δραστηριότητες);
  • c. Πώς να δημιουργήσετε ένα πλάνο ενέργειας, χρονοδιάγραμμα και υποψήφιους (λαμβάνοντας υπόψη δοκιμές και τάσεις);
  • d. Πώς να επιλέξετε προϋπολογισμό και πώς να τον χρησιμοποιήσετε με το χρόνο;

3. Διαχείριση της ομάδας μάρκετινγκ

  • a. Συνεργασία με εταιρεία - πιθανές μορφές συνεργασίας
  • b. Συνεργασία με την εταιρεία – πλεονεκτήματα και αποδυνάμωσεις
  • c. Διαχείριση της εσωτερικής ομάδας μάρκετινγκ, διαίρεση καθηκόντων και αποδοτική αξιοποίηση
  • d. Διαδικασίες και εργαλεία που διευκολύνουν την εργασία

4. Μέτρηση απόδοσης για e-μάρκετινγκ

  • a. Τι να ψάχνετε και σε ποιους τομείς όταν αξιολογείτε την απόδοση δραστηριοτήτων;
  • b. Βασικά μέτρα απόδοσης
  • c. Ανάλυση δειγματικών αναφορών καμπάνιας (χωρίζονται σε πλατφόρμες, Analytics και εξειδικευμένες αναφορές)

Απαιτήσεις

Βασική γνώση διαδικτυακού μάρκετινγκ.

 7 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (2)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες