Course Outline
Πρώτη μέρα
Εισαγωγή στο Customer Care Strategy
- Περιγραφή εξυπηρέτησης πελατών Προσδιορισμός προσδοκιών πελατών Παροχή άριστης εξυπηρέτησης πελατών Δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
Διαδικασία Εξυπηρέτησης Πελατών
- Μοντέλο επικοινωνίας με πελάτες και πρότυπα εξυπηρέτησης Δημιουργία μόνιμων πρώτων εντυπώσεων Δημιουργία και διατήρηση επαφής με πελάτες Χρήση θετικής γλώσσας και τόνου φωνής
Επωνυμία κατασκευαστικής εταιρείας
- Η εικόνα της μάρκας στην αγορά Ενεργή ακρόαση και απόκριση Golden Circle ως βασικό μοντέλο
Ημέρα δεύτερη
Χειρισμός αιτημάτων πελατών
- Προσδιορισμός απαιτητικών αιτημάτων πελατών Απάντηση σε προκλητικά αιτήματα πελατών με αυτοπεποίθηση Δυνητικές τεχνικές Διαχείριση συναισθημάτων κατά τη διάρκεια αγχωτικών καταστάσεων
Χειρισμός παραπόνων
- Αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων Επίλυση προβλημάτων Αντιμετώπιση δυσαρεστημένων πελατών Στρατηγικές επίλυσης συγκρούσεων
Ανάκτηση υπηρεσιών
- Μετατροπή της απογοήτευσης σε απόλαυση Προσδιορισμός της φύσης των παραπόνων πελατών Απάντηση σε παράπονα πελατών
Τρίτη ημέρα
Χτίζοντας πελατειακές σχέσεις
- Τρίγωνο σχέσης – εμπιστοσύνη και πίστη Τι μας διαφοροποιεί από τους ανταγωνιστές μας; Εντοπισμός τρόπων για προσθήκη αξίας και υπέρβαση των προσδοκιών των πελατών
Κατανοούμε τον εαυτό μας και τους άλλους
- Τύποι personalυτότητας Επικοινωνία με διαφορετικούς personalτύπους Τυπολογία ψυχολογικού πελάτη
Σε ισχύ Communication
- Διαδικασία επικοινωνίας Πρακτικές δεξιότητες επικοινωνίας ανοιχτή Λεκτική και μη λεκτική γλώσσα Ανοικτή ερώτηση στο Customer Care Strategy
Εφαρμογή της μάθησης
- Ανασκόπηση της μάθησης Σχεδιασμός δράσης για συμμετέχοντες
Requirements
Κανένας
Testimonials (5)
Η ανοιχτότητα, η αίσθηση του χιούμορ, η προσέγγιση και η γνώση του οικοδεσπότη
Justyna - e-file
Course - Mindfulness Workshop
Machine Translated
Ήταν μια χρήσιμη εμπειρία τόσο από επαγγελματική όσο και από personal άποψη. Ο εκπαιδευτής ήταν πολύ ενημερωμένος και μας έδωσε σημαντικές πληροφορίες για χρήση στο χώρο εργασίας, αλλά και στην ιδιωτική ζωή. Μπόρεσα να αναλογιστώ τα δικά μου χαρακτηριστικά χαρακτήρα και των ανθρώπων γύρω μου και μέσω αυτών να ωφελήσω ή να βελτιώσω τον εαυτό μου. Οι ασκήσεις διαχείρισης του άγχους ήταν απλές και χρήσιμες στην εφαρμογή.
Sara Sertori - ASSTRA Forwarding AG
Course - Stress Management and Prevention
Machine Translated
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον εκπαιδευτή Abhi για αυτή τη γόνιμη εκπαίδευση. Εκτιμήστε τον προσπαθώντας να γνωρίσετε όλους τους συμμετέχοντες, ώστε να μπορεί να καλύψει καλύτερα την εκπαίδευση στις ανάγκες μας. Λατρεύουμε πώς υπήρχε μια ισορροπία θεωρίας και δραστηριοτήτων που μας κρατούν αφοσιωμένους. Και πόσο το περιεχόμενο ήταν κατευθείαν στην ουσία και συνοπτικό.
Rainey Clarecia - Talentvis
Course - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
Due to the activities from each content, I understood their main ideas/ concepts very well within a short time. I would like to say that the activity reflects on not only our current situation but also how to advance the skill & knowledge effectively and efficiently.
Ei Ei - Ooredoo Myanmar
Course - Leadership 101
συζητώντας θέματα χρησιμοποιώντας συγκεκριμένα παραδείγματα που σχετίζονται με την εταιρεία μας
Agnieszka - Ejmedical sp. z o. o.
Course - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Machine Translated