Course Outline
Μέρος 1: Εισροή - απόκτηση νέων πελατών
Η εστίασή μας είναι το άμεσο μάρκετινγκ, επομένως δεν θα εξετάσουμε τις διαφημιστικές καμπάνιες, αλλά θα επικεντρωθούμε στην κατανόηση των εκστρατειών μάρκετινγκ (π.χ. άμεση αλληλογραφία). Αυτό είναι το θεμέλιο για σχεδόν οτιδήποτε άλλο στην πορεία. Εξετάζουμε τη μέτρηση και τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας της καμπάνιας, συμπεριλαμβανομένων:
- Η σημασία των ομάδων δοκιμής και ελέγχου. Καθολική ομάδα ελέγχου. Τεχνικές: Καμπύλες ανύψωσης, AUC Απόδοση επένδυσης. Βελτιστοποίηση δαπανών μάρκετινγκ.
Μέρος 2: Βάση Management: διαχείριση υπαρχόντων πελατών
Λαμβάνοντας υπόψη το κόστος απόκτησης νέων πελατών για πολλές επιχειρήσεις, υπάρχουν πιθανώς λίγα περιουσιακά στοιχεία πιο πολύτιμα από την υπάρχουσα πελατειακή τους βάση, αν και λίγοι το σκέφτονται με αυτόν τον τρόπο. Τα θέματα περιλαμβάνουν:
1. Cross-selling και up-selling: _Προσφορά του σωστού προϊόντος ή υπηρεσίας στον πελάτη την κατάλληλη στιγμή._ - Τεχνικές: μοντέλα RFM. Πολυωνυμική παλινδρόμηση. - β. Αξία αγορών διάρκειας ζωής.
2. Τμηματοποίηση πελατών: _ Κατανόηση των τύπων πελατών που έχετε._ - Μοντέλα ταξινόμησης χρησιμοποιώντας πρώτα απλά δέντρα απόφασης και μετά - τυχαία δάση και άλλες, νεότερες τεχνικές.
Μέρος 3: Διατήρηση: Διατηρώντας τους καλούς πελάτες σας
Η κατανόηση των πελατών που είναι πιθανό να φύγουν και τι μπορείτε να κάνετε για αυτό είναι το κλειδί για την κερδοφορία σε πολλούς κλάδους, ειδικά όπου υπάρχουν επαναλαμβανόμενες αγορές ή συνδρομές. Εξετάζουμε την τάση για ανατροπή μοντέλων, όπως - Λογιστική παλινδρόμηση: glm (στατιστικά πακέτου) και νεότερες τεχνικές (ειδικά το gbm ως γενικό εργαλείο) - Συντονισμός μοντέλων (caret) και εισαγωγή σε μοντέλα συνόλου.
Μέρος 4: Εκροή: Κατανοώντας ποιοι φεύγουν και γιατί
Οι πελάτες θα σας εγκαταλείψουν – αυτό είναι γεγονός της ζωής. Αυτό που είναι σημαντικό είναι να καταλάβουμε ποιοι φεύγουν και γιατί. Είναι πελάτες χαμηλής αξίας που φεύγουν ή είναι οι καλύτεροι πελάτες σας; Αφήνονται στους ανταγωνιστές ή επειδή δεν χρειάζονται πλέον τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας;
Τα θέματα περιλαμβάνουν: - Μοντέλα αξίας διάρκειας ζωής πελάτη: Συνδυασμός της αξίας των αγορών με την τάση για ανατροπή και το κόστος εξυπηρέτησης και διατήρησης του πελάτη. - Ανάλυση δεδομένων έρευνας. (Γενικά χρήσιμο, αλλά θα κάνουμε μια σύντομη εισαγωγή εδώ στο πλαίσιο των ερευνών εξόδου.)
Requirements
Οι μαθητές αναμένεται να αισθάνονται άνετα χρησιμοποιώντας το R και να κατανοούν τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ.
Οι μαθητές θα πρέπει να έχουν πρόσβαση σε μια πρόσφατη έκδοση του R με εγκατεστημένα τα πρόσθετα πακέτα gbm, caret και survey με τις εξαρτήσεις και τα προτεινόμενα πακέτα τους.
Testimonials (10)
The pace was just right and the relaxed atmosphere made candidates feel at ease to ask questions.
Rhian Hughes - Public Health Wales NHS Trust
Course - Introduction to Data Visualization with Tidyverse and R
Καλά μελετημένα και υψηλής ποιότητας υλικά σχεδιασμού.
Andrew - Office of Projects Victoria - Department of Treasury & Finance
Course - Forecasting with R
Machine Translated
Δεν ήταν βαρετό, ο εκπαιδευτής μπορούσε να κρατήσει την προσοχή, τα θέματα καλύφθηκαν σε βάθος.
Marta - Ministerstwo Zdrowia
Course - Advanced R Programming
Machine Translated
very tailored to needs
Yashan Wang
Course - Data Mining with R
The subject matter and the pace were perfect.
Tim - Ottawa Research and Development Center, Science Technology Branch, Agriculture and Agri-Food Canada
Course - Programming with Big Data in R
At the end of the class, we had a great overview of the language, we were provided tools to continue learning and were provided suggestions on how to continue learning. We covered AI/ML information.
Victor Prado - Global Knowledge Network Training Ltd
Course - R
That Haytham started with the basics and gave us enough time to do the examples and ensure that we were at the same page before we moved on to the next topic.
Jaco Dreyer - Africa Health Research Institute
Course - R Fundamentals
τη σαφήνεια με την οποία εξήγησε ολόκληρο το μάθημα, καθώς και την προθυμία να επιστρέψει στο αναλυτικό πρόγραμμα όταν είναι απαραίτητο
Carlos Eloy - AMERICAN EXPRESS COMPANY MEXICO
Course - Data Analytics With R
Machine Translated
It was very informative and professionally held. Wojteks knowledge level was so advanced that he could basically answer any question and he was willing to put effort into fitting the training to my personal needs.
Sonja Steiner - BearingPoint GmbH
Course - R Programming for Data Analysis
The trainer was so knowledgeable and included areas I was interested in