Εξέλιξη Κομματιού

Εισαγωγή

  • Επισκόπηση του Roblox
  • Αρχιτεκτονική του Roblox

Έναρξη Εργασίας

  • Εγκατάσταση και δημιουργία ενός Roblox studio
  • Σύνεψη των τμημάτων και των ιδιοτήτων στη σκηνή
  • Χρώματα και υλικά
  • Επεξεργασία δημοσίευσης και προβολή παιχνιδιού

Κατανόηση των Βασικών Στοιχείων

  • Χρήση μεταβλητών και αποδοχής
  • Αλλαγή ενός τμήματος με ένα script
  • Μετατροπή ενός τμήματος σε πατιώνα
  • Αλλαγή θέσης, μεγέθους και vector3
  • Χρήση διακριτικών προϋποθέσεων
  • Χρήση συναρτήσεων
  • Επανάληψη while και απόκλειση βρίσκου
  • Χρήση πινάκων, λίστας και ζευγών key/value

Κατασκευή ενός Παιχνιδιού

  • Κατασκευή αντικειμένων παιχνιδιού
  • Βόμβες και τηλεμεταφορά
  • Επεξεργαστής εδάφους
  • Γέννηση αντικειμένων
  • Ρύθμιση leaderboard
  • Σχεδίαση 3D μοντέλου

Ανιμάτιον

  • Χρήση ανιμάτιον στα παιχνίδια
  • Χρήση επεξεργαστή ανιμάτιον
  • Δημιουργία framework FPS teaser

Περίληψη και Επόμενα Βήματα

Απαιτήσεις

  • Γνώση προγραμματισμού

Ακροατήριο

  • Προγραμματιστές
  • Ανάπτυξη παιχνιδιών
 14 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (3)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες