Εξέλιξη Κομματιού

Βασικά Στοιχεία Διαμόρφωσης

  • Δημιουργία και προσαρμογή τυπικών και περιστασιακών αντικειμένων
  • Προσθήκη πεδίων, κανόνων επαλήθευσης και τύπων αρχείου συνεισφορών
  • Διαμόρφωση μεταδόσεων σελίδων και πυκνωμένων μεταδόσεων σελίδων

Διαχειριστής Αντικειμένου & Lightning App Builder

  • Χρήση του Διαχειριστή Αντικειμένου για διαχείριση σχήματος και σχέσεων
  • Δημιουργία Lightning pages με το App Builder
  • Σύνθεση Lightning apps και πλοήγησης

Ροή Εργασίας και Αυτομάτωποι αντικειμένους

  • Γενική επισκόπηση των εργαλείων αυτομάτωσης: Ροή Εργασίας, Process Builder και Flow
  • Σχεδιασμός record-triggered Flows για κοινά σενάρια
  • Εργασία: δημιουργία βασικής ροής εγκύρωσης ή ενημέρωσης Flow

Παραγωγικότητα και Συνεργασία

  • Χρήση του Chatter και χρονολογικών γραμμών δραστηριότητων για συνεργασία ομάδας
  • Ολοκληρωμένες ολοκληρώσεις: email, κενοχώρια, και κινητά συστήματα
  • Προσαρμογή του Lightning Experience για χρήστες

Αναφορές και Δείκτες Συνοπτικών Πληροφοριών (Dashboards)

  • Δημιουργία ταβακωδών, επισυνθετικών και μητρώων αναφορών
  • Σύνθεση δείκτων συνοπτικών πληροφοριών και χρήση φίλτρων δείκτων συνοπτικών πληροφοριών
  • Προγραμματισμός αναφορών και υποδοχή χρηστών σε αυτές

Ασφάλεια, ΚοινήΧρήση & Πρόσβαση

  • Σύνδεση προφίλ, συνόλων δικαιωμάτων και ρόλων
  • Κοινή χρήση αρχείων εγγραφών και κανόνες κοινής χρήσης
  • Καλύτερες πρακτικές για τη διασφάλιση των δεδομένων του οργανισμού

Εργαστήριο: Σενάριο Από Άκρη σε Άκρη (End-to-End)

  • Διαμόρφωση αντικειμένων και σελίδων για δείγμα επιχειρηματικής διαδικασίας
  • Εφαρμογή αυτομάτωσης και δημιουργία αναφορών/δείκτων συνοπτικών πληροφοριών
  • Παρουσίαση και αξιολόγηση της λύσης με συνάδελφους και δάσκαλο

Επίλυση προβλημάτων και βελτιωτικές δραστηριότητες

  • Κοινές πιθανές αδυνάμειες διαμόρφωσης και τρόποι επίλυσής τους
  • Συμβουλές για επιδόση για Flows και μεταδόσεις σελίδων
  • Πόροι για περαιτέρω μάθηση και ακολουθίες Trailhead paths

Περίληψη και Επόμενα Βήματα

Απαιτήσεις

  • Βασική γνώση των επιχειρηματικών πλαισίων CRM
  • Εξοικείωση με τη χρήση διαδικτυακών εφαρμογών και φόρμων
  • Πρόσβαση σε λογαριασμό Salesforce για πρακτική ασκητική

Ακροατήριο

  • Διοικητές νέοι σε Salesforce
  • Επιχειρηματικοί αναλυτές και χρήστες με διάφορους βαθμούς εξοικείωσης
  • Αρχηγοί τ πωλήσεων και υποστήριξης υπεύθυνοι για διαδικασίες
 7 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (4)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες