Εξέλιξη Κομματιού
Βασικά Στοιχεία Διαμόρφωσης
- Δημιουργία και προσαρμογή τυπικών και περιστασιακών αντικειμένων
- Προσθήκη πεδίων, κανόνων επαλήθευσης και τύπων αρχείου συνεισφορών
- Διαμόρφωση μεταδόσεων σελίδων και πυκνωμένων μεταδόσεων σελίδων
Διαχειριστής Αντικειμένου & Lightning App Builder
- Χρήση του Διαχειριστή Αντικειμένου για διαχείριση σχήματος και σχέσεων
- Δημιουργία Lightning pages με το App Builder
- Σύνθεση Lightning apps και πλοήγησης
Ροή Εργασίας και Αυτομάτωποι αντικειμένους
- Γενική επισκόπηση των εργαλείων αυτομάτωσης: Ροή Εργασίας, Process Builder και Flow
- Σχεδιασμός record-triggered Flows για κοινά σενάρια
- Εργασία: δημιουργία βασικής ροής εγκύρωσης ή ενημέρωσης Flow
Παραγωγικότητα και Συνεργασία
- Χρήση του Chatter και χρονολογικών γραμμών δραστηριότητων για συνεργασία ομάδας
- Ολοκληρωμένες ολοκληρώσεις: email, κενοχώρια, και κινητά συστήματα
- Προσαρμογή του Lightning Experience για χρήστες
Αναφορές και Δείκτες Συνοπτικών Πληροφοριών (Dashboards)
- Δημιουργία ταβακωδών, επισυνθετικών και μητρώων αναφορών
- Σύνθεση δείκτων συνοπτικών πληροφοριών και χρήση φίλτρων δείκτων συνοπτικών πληροφοριών
- Προγραμματισμός αναφορών και υποδοχή χρηστών σε αυτές
Ασφάλεια, ΚοινήΧρήση & Πρόσβαση
- Σύνδεση προφίλ, συνόλων δικαιωμάτων και ρόλων
- Κοινή χρήση αρχείων εγγραφών και κανόνες κοινής χρήσης
- Καλύτερες πρακτικές για τη διασφάλιση των δεδομένων του οργανισμού
Εργαστήριο: Σενάριο Από Άκρη σε Άκρη (End-to-End)
- Διαμόρφωση αντικειμένων και σελίδων για δείγμα επιχειρηματικής διαδικασίας
- Εφαρμογή αυτομάτωσης και δημιουργία αναφορών/δείκτων συνοπτικών πληροφοριών
- Παρουσίαση και αξιολόγηση της λύσης με συνάδελφους και δάσκαλο
Επίλυση προβλημάτων και βελτιωτικές δραστηριότητες
- Κοινές πιθανές αδυνάμειες διαμόρφωσης και τρόποι επίλυσής τους
- Συμβουλές για επιδόση για Flows και μεταδόσεις σελίδων
- Πόροι για περαιτέρω μάθηση και ακολουθίες Trailhead paths
Περίληψη και Επόμενα Βήματα
Απαιτήσεις
- Βασική γνώση των επιχειρηματικών πλαισίων CRM
- Εξοικείωση με τη χρήση διαδικτυακών εφαρμογών και φόρμων
- Πρόσβαση σε λογαριασμό Salesforce για πρακτική ασκητική
Ακροατήριο
- Διοικητές νέοι σε Salesforce
- Επιχειρηματικοί αναλυτές και χρήστες με διάφορους βαθμούς εξοικείωσης
- Αρχηγοί τ πωλήσεων και υποστήριξης υπεύθυνοι για διαδικασίες
Σχόλια (4)
Το τρόπος αλληλεπίδρασης με τους φοιτητές
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Κομμάτι - Salesforce for Sales and Administration
Μηχανική Μετάφραση
Ευτυχώς ήμουν μόνος με τον εκπαιδευτή μου. Αυτό ήταν πολύ καλό. Ο Βίκτωρ διεξήγαγε το μάθημα στο ρυθμό μου, εξηγούσε τα πράγματα με απλότητα και ήμουν πολύ ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα.
Craig - Superior Minerlas
Κομμάτι - Salesforce for End Users
Μηχανική Μετάφραση
εισαγωγή σε εφαρμογές σcenaria
Rachel - ge ren
Κομμάτι - Salesforce CPQ for Administrators
Μηχανική Μετάφραση
Η στυλ και η μέθοδος της Κατάρτισης, ήταν πιο διακεκομμένη από ό,τι απλά να ακούω στη διάρκεια της κατάρτισης. Μου έδωσε την ευκαιρία να εφαρμόζω πρακτικά αυτά που μου διδάσκει, καθώς γινόταν η κατάρτιση. Έτσι το απόλαυσα πολύ, μου έδωσε όλη την προσοχή της και ρώτησε πού και τι χρειάζονταν να μου δείξει. Μάθτηκα τόσα νέα στοιχεία και έχω περισσότερη γνώση τώρα απ' ό,τι πριν, εξαλείφω ακόμη και μερική σελάννιο στη δουλειά μου και στην χρήση του Salesforce.
Libuseng Moqoboko - Gemalto Southern African (Pty)Ltd
Κομμάτι - Salesforce Lightning
Μηχανική Μετάφραση