Course Outline

Εισαγωγή

    Επισκόπηση του Salesforce Marketing Cloud Βασικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα Κατανόηση της αρχιτεκτονικής Salesforce Marketing Cloud Ενσωμάτωση με Salesforce CRM

Email Στούντιο

    Βασικά στοιχεία του email marketing Πλοήγηση στη διεπαφή Email Studio Δημιουργία και διαχείριση προτύπων email Τμηματοποίηση και διαχείριση συνδρομητών Διεξαγωγή δοκιμών A/B και αναλυτικών στοιχείων email

Journey Builder

    Εισαγωγή στα ταξίδια πελατών Σχεδιασμός και δημιουργία ταξιδιών πελατών Ενεργοποίηση μηχανισμών και ρυθμίσεων ταξιδιού Εξατομίκευση και δυναμικό περιεχόμενο Ανάλυση απόδοσης ταξιδιού

Εργαλείο δημιουργίας κοινού και τμηματοποίηση

    Κατανόηση του εργαλείου δημιουργίας κοινού Δημιουργία τμηματοποιημένων ειδών κοινού Εισαγωγή και διαχείριση δεδομένων Στρατηγικές τμηματοποίησης μεταξύ καναλιών

Στούντιο Αυτοματισμού

    Εισαγωγή στον αυτοματισμό μάρκετινγκ Διεπαφή και δυνατότητες στούντιο αυτοματισμού Δημιουργία και διαχείριση ροών εργασιών αυτοματισμού Ενσωμάτωση αυτοματισμού με ταξίδια Αναφορές και αναλυτικά στοιχεία για αυτοματισμό

Mobile Studio

    Βασικά στοιχεία μάρκετινγκ για κινητά Στρατηγικές μάρκετινγκ SMS και MMS Ρύθμιση καμπανιών για κινητά Μηνύματα και ειδοποιήσεις push για κινητά Ανάλυση απόδοσης μάρκετινγκ για κινητά

Social Studio

    Ενσωμάτωση κοινωνικών μέσων με το cloud μάρκετινγκ Στρατηγικές μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης Διαχείριση περιεχομένου και αφοσίωσης μέσων κοινωνικής δικτύωσης Ακρόαση και ανάλυση κοινωνικής δικτύωσης

Advertising Στούντιο

    Επισκόπηση διαφημιστικού στούντιο Δημιουργία και διαχείριση διαφημιστικών καμπανιών Δημιουργία κοινού για διαφημίσεις Παρακολούθηση και μέτρηση απόδοσης διαφημίσεων

Δεδομένα Management

    Κατανόηση της δομής δεδομένων στο μάρκετινγκ στο cloud Τεχνικές εισαγωγής και εξαγωγής δεδομένων Ασφάλεια και συμμόρφωση δεδομένων Χρήση επεκτάσεων δεδομένων και SQL ερωτημάτων

Περίληψη και Επόμενα Βήματα

Requirements

    Βασική κατανόηση του ψηφιακού μάρκετινγκ Βασικές γνώσεις Salesforce CRM

Ακροατήριο

    Επαγγελματίες μάρκετινγκ Salesforce διαχειριστής
 21 Hours

Number of participants



Price per participant

Testimonials (7)

Related Courses

Salesforce for End Users

7 Hours

Salesforce with HTML5 and CSS3

14 Hours

Customer Relationship Management (CRM)

7 Hours

Odoo for Developers

21 Hours

Related Categories