Εξέλιξη Κομματιού

Εισαγωγή στο Salesforce για Ασφάλιση και Χρήσεις

  • Συνοψίς του Financial Services Cloud του Salesforce
  • Βασικές εννοιές: Λογαριασμοί, Επαφές, Πελούδια, Συμβόλαια
  • Επιχειρηματικά δεδομένα και εκτάσεις που αφορούν τη βιομηχανία

Πρότυπα Ασφαλιστικής Πώλησης (Quote Rate Apply)

  • Προϊόντα και δομές προσφοράς
  • Πίνακες υπολογισμών, κανόνες έκπτωσης και διαδικασίες έγκρισης
  • Καταγραφή των αναγκών του πελάτη και προ-πωλητικές διαμόρφωσεις

Συλλογή Απαιτήσεων και Διαμόρφωση Συστήματος

  • Καταγραφή των επιχειρηματικών αναγκών και μεταφορά σε λογική συστήματος
  • Χρήση περιστασιακών αντικειμένων, ροών και αυτοματοποιήσεων
  • Διαμόρφωση ασφάλειας και πρόσβασης για ρόλους στον τομέα της ασφάλισης

Διαχείριση Επικυρώσεων και Δευτεροβάθμιες Υπηρεσίες Μετά τη Πώληση

  • Ρούχους διαχείρισης επικυρώσεων και αυτοματοποίηση
  • Καταγραφή και επιβεβαίωση γεγονότων
  • Αυτοματοποίηση πληρωμών και αποδοχές

Διαχείριση Συμβολαίου Ασφάλισης (IPA)

  • Μοντελοποίηση κύκλου βίου συμβολαίων πέρα από την επιχείρηση
  • Εκδοχές, ανανέωση και διακοπή συμβολαίων
  • Προσαρμογές για την περιφερειακή ρυθμιστική συμμόρφωση

Ενσωμάτωση και Αναφορές

  • Ενσωμάτωση δεδομένων με εξωτερικά συστήματα (π.χ., ακτουαριακά, χρηματοοικονομικά)
  • Συνέχεια και κλειδιά δείκτες (KPIs) για τις επιχειρηματικές λειτουργίες ασφάλισης
  • Δημιουργία αναφορών για το underwriting, επικυρώσεις και ρυθμιστική συμμόρφωση

Περίληψη και Επόμενα Βήματα

Απαιτήσεις

  • Βασική γνώση των ιδεών CRM (Customer Relationship Management)
  • Κατανόηση των προcedures ασφάλισης και/ή λίζινγκ
  • Μερική εμπειρία με την πλατφόρμα Salesforce ή παρόμοια εργαλεία είναι χρήσιμη

Ακροατήριο

  • Συντελεστές Salesforce που δουλεύουν στην ασφάλιση ή το λίζινγκ
  • Διαχειριστές προϊόντων υπεύθυνοι για τα προϊόντα ασφάλισης
  • Εξειδικευμένοι επαγγελματίες IT υποστήριξης στη διαχείριση πολικών και μετά την πώληση
 21 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (4)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες