Course Outline

Άνοιγμα προς τους άλλους: 5 γενιές στην καταναλωτική αγορά, 4 γενιές στην αγορά εργασίας

    Άνοιγμα στους άλλους - πέντε γενιές στην αγορά: Generation Z, Generation Y, Generation X, Baby Boomers Generation, Traditionalists Generation. Ποια γενιά εκπροσωπώ; Χαρακτηριστικά 4 γενεών που δραστηριοποιούνται στην αγορά εργασίας: Z, Y, X και Baby Boomers

Διαφορές γενεών μεταξύ των εργαζομένων:

    Καθορισμός και διαχείριση των δυνατοτήτων ανάπτυξης του εργαζομένου, λαμβάνοντας υπόψη τις συγκεκριμένες ανάγκες και ευκαιρίες ζωής που προκύπτουν από την ηλικία - βασικές ικανότητες Τεχνικές και δεξιότητες για την παρακίνηση και τη διαχείριση εργαζομένων διαφορετικών ηλικιών.

Διαχείριση ηλικίας – πώς προετοιμαστήκαμε για τις νεότερες γενιές Y και Z;

    πώς είναι ένας υπάλληλος της γενιάς Y και Z; Τι παρακινεί έναν υπάλληλο από τη Γενιά Υ και Ζ; Πώς να επικοινωνήσετε με έναν υπάλληλο από τη γενιά Y και Z; Πώς να διαχειριστείτε έναν υπάλληλο από τη γενιά Y και Z;

 

X,Y,Z επικοινωνία

    Πώς να σχεδιάσετε την κατάλληλη επικοινωνία για τις γενιές X, Y, Z Γιατί πρέπει να προσαρμόσω το μήνυμα; Κοινά εργαλεία επικοινωνίας – Ανατροφοδότηση Πώς να επικοινωνήσετε για να παρακινήσετε γενιές; Ανοικτή επικοινωνία – αυθεντία στην επικοινωνία Επιχειρηματική επικοινωνία, ανάπτυξη συνεργασίας

Διαχείριση και κίνητρο XYZ

    Καθορισμός στόχων και καθηκόντων υλοποίησης Ομαδική διαχείριση, συντονισμός δραστηριοτήτων, διαχείριση έργου - συνεργασία μεταξύ γενεών Τι κινητοποιεί μεμονωμένες γενιές; – το κλειδί για τη γενιά Πώς να σχεδιάσετε τη συνεργασία; Πώς να συμπληρώνετε ο ένας τον άλλον στην επιχείρηση; Πώς να κατανείμετε αποτελεσματικά τις εργασίες σε έναν πίνακα ικανοτήτων ομάδας Πώς να χτίσετε φυσική εξουσία και αυτοεκτίμηση στο XYZ; Είναι δύσκολο να διαχειριστεί η Generation Z και τι πραγματικά την παρακινεί; Σύντομα θα μας λείπουν εργαζόμενοι; Πρόσληψη XYZ - τι ενδιαφέρει κάθε γενιά;

Δύσκολες καταστάσεις XYZ – διεκδίκηση στην επικοινωνία

    Διαχείριση συγκρούσεων - δύσκολες καταστάσεις μεταξύ των γενεών Πώς να προβλέψετε τις συγκρούσεις στην εργασία; Επίπεδα επικοινωνίας - συμπεριφορές του συνομιλητή (αφεντικό, υπάλληλος, προμηθευτής, παραλήπτης) Πώς να μιλήσετε με έναν υπάλληλο, προϊστάμενο κ.λπ.; Ενσυναίσθηση στην επικοινωνία Τι περιμένουν από εμένα οι διαφορετικές γενιές στην επικοινωνία; Πώς να μειώσετε το άγχος μέσω της διαφανούς επικοινωνίας;
 14 Hours

Number of participants



Price per participant

Related Courses

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

35 Hours

Supply Quality Management

14 Hours

Statistical Process Control (SPC)

14 Hours

Related Categories