Course Outline
Άνοιγμα προς τους άλλους: 5 γενιές στην καταναλωτική αγορά, 4 γενιές στην αγορά εργασίας
- Άνοιγμα στους άλλους - πέντε γενιές στην αγορά: Generation Z, Generation Y, Generation X, Baby Boomers Generation, Traditionalists Generation.
- Ποια γενιά εκπροσωπώ;
- Χαρακτηριστικά 4 γενεών που δραστηριοποιούνται στην αγορά εργασίας: Z, Y, X και Baby Boomers
Διαφορές γενεών μεταξύ των εργαζομένων:
- Καθορισμός και διαχείριση των δυνατοτήτων ανάπτυξης του εργαζομένου, λαμβάνοντας υπόψη τις συγκεκριμένες ανάγκες και ευκαιρίες ζωής που προκύπτουν από την ηλικία - βασικές ικανότητες
- Τεχνικές και δεξιότητες παρακίνησης και διαχείρισης εργαζομένων διαφορετικών ηλικιών.
Διαχείριση ηλικίας – πώς προετοιμαστήκαμε για τις νεότερες γενιές Y και Z;
- πώς είναι ένας υπάλληλος της γενιάς Y και Z;
- Τι παρακινεί έναν υπάλληλο από τη Γενιά Υ και Ζ;
- Πώς να επικοινωνήσετε με έναν υπάλληλο από τη γενιά Y και Z;
- Πώς να διαχειριστείτε έναν υπάλληλο από τη γενιά Y και Z;
X,Y,Z επικοινωνία
- Πώς να σχεδιάσετε την κατάλληλη επικοινωνία για τις γενιές X, Y, Z
- Γιατί πρέπει να προσαρμόσω το μήνυμά μου;
- Κοινά εργαλεία επικοινωνίας – Ανατροφοδότηση
- Πώς να επικοινωνήσετε για να παρακινήσετε γενιές;
- Ανοικτή επικοινωνία – εξουσία στην επικοινωνία
- Επιχειρηματική επικοινωνία, ανάπτυξη συνεργασίας
Διαχείριση και κίνητρο XYZ
- Καθορισμός στόχων και υλοποίηση εργασιών
- Διοίκηση ομάδας, συντονισμός δραστηριοτήτων, διαχείριση έργου - συνεργασία μεταξύ γενεών
- Τι κινητοποιεί κάθε γενιά; – το κλειδί της γενιάς
- Πώς να σχεδιάσετε τη συνεργασία;
- Πώς να συμπληρώνετε ο ένας τον άλλον στην επιχείρηση;
- Πώς να κατανείμετε αποτελεσματικά τις εργασίες σε έναν πίνακα ικανοτήτων ομάδας
- Πώς να χτίσετε φυσική εξουσία και αυτοεκτίμηση στο XYZ;
- Είναι δύσκολο να διαχειριστεί η Generation Z και τι πραγματικά την παρακινεί;
- Σύντομα θα μας λείπουν εργαζόμενοι;
- Πρόσληψη XYZ - τι ενδιαφέρει κάθε γενιά;
Δύσκολες καταστάσεις XYZ – διεκδίκηση στην επικοινωνία
- Διαχείριση συγκρούσεων – δύσκολες καταστάσεις μεταξύ των γενεών
- Πώς να προβλέψετε τις συγκρούσεις στην εργασία;
- Επίπεδα επικοινωνίας - στάσεις του συνομιλητή (αφεντικό, υπάλληλος, προμηθευτής, παραλήπτης)
- Πώς να μιλήσετε με έναν υπάλληλο, προϊστάμενο κ.λπ.;
- Ενσυναίσθηση στην επικοινωνία
- Τι περιμένουν από εμένα οι διαφορετικές γενιές στην επικοινωνία;
- Πώς να μειώσετε το άγχος μέσω της διαφανούς επικοινωνίας;
Requirements
There are no specific requirements needed to attend this course.
Testimonials (3)
Ο εκπαιξατές διαθέτει ευρύτατη γνώση και θα ωφελούσε κάθεναν να λάβει εκπαίδευση από τέτοιους εξηγημένους ανθρώπους.
DURGA KODALI - Strata Manufacturing
Course - Advanced Product Quality Planning (APQP)
Machine Translated
Πληροφορίες για τη RPA, την ΤI και το IoT.
Jubilee Petil - Accenture Inc.
Course - Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
Machine Translated
I liked the alistair's knowledge and presentation style.
yvette pranger
Course - Strategic Planning in Practice
Machine Translated