Course Outline

Άνοιγμα προς τους άλλους: 5 γενιές στην καταναλωτική αγορά, 4 γενιές στην αγορά εργασίας

  • Άνοιγμα στους άλλους - πέντε γενιές στην αγορά: Generation Z, Generation Y, Generation X, Baby Boomers Generation, Traditionalists Generation.
  • Ποια γενιά εκπροσωπώ;
  • Χαρακτηριστικά 4 γενεών που δραστηριοποιούνται στην αγορά εργασίας: Z, Y, X και Baby Boomers

Διαφορές γενεών μεταξύ των εργαζομένων:

  • Καθορισμός και διαχείριση των δυνατοτήτων ανάπτυξης του εργαζομένου, λαμβάνοντας υπόψη τις συγκεκριμένες ανάγκες και ευκαιρίες ζωής που προκύπτουν από την ηλικία - βασικές ικανότητες
  • Τεχνικές και δεξιότητες παρακίνησης και διαχείρισης εργαζομένων διαφορετικών ηλικιών.

Διαχείριση ηλικίας – πώς προετοιμαστήκαμε για τις νεότερες γενιές Y και Z;

  • πώς είναι ένας υπάλληλος της γενιάς Y και Z;
  • Τι παρακινεί έναν υπάλληλο από τη Γενιά Υ και Ζ;
  • Πώς να επικοινωνήσετε με έναν υπάλληλο από τη γενιά Y και Z;
  • Πώς να διαχειριστείτε έναν υπάλληλο από τη γενιά Y και Z;

X,Y,Z επικοινωνία

  • Πώς να σχεδιάσετε την κατάλληλη επικοινωνία για τις γενιές X, Y, Z
  • Γιατί πρέπει να προσαρμόσω το μήνυμά μου;
  • Κοινά εργαλεία επικοινωνίας – Ανατροφοδότηση
  • Πώς να επικοινωνήσετε για να παρακινήσετε γενιές;
  • Ανοικτή επικοινωνία – εξουσία στην επικοινωνία
  • Επιχειρηματική επικοινωνία, ανάπτυξη συνεργασίας

Διαχείριση και κίνητρο XYZ

  • Καθορισμός στόχων και υλοποίηση εργασιών
  • Διοίκηση ομάδας, συντονισμός δραστηριοτήτων, διαχείριση έργου - συνεργασία μεταξύ γενεών
  • Τι κινητοποιεί κάθε γενιά; – το κλειδί της γενιάς
  • Πώς να σχεδιάσετε τη συνεργασία;
  • Πώς να συμπληρώνετε ο ένας τον άλλον στην επιχείρηση;
  • Πώς να κατανείμετε αποτελεσματικά τις εργασίες σε έναν πίνακα ικανοτήτων ομάδας
  • Πώς να χτίσετε φυσική εξουσία και αυτοεκτίμηση στο XYZ;
  • Είναι δύσκολο να διαχειριστεί η Generation Z και τι πραγματικά την παρακινεί;
  • Σύντομα θα μας λείπουν εργαζόμενοι;
  • Πρόσληψη XYZ - τι ενδιαφέρει κάθε γενιά;

Δύσκολες καταστάσεις XYZ – διεκδίκηση στην επικοινωνία

  • Διαχείριση συγκρούσεων – δύσκολες καταστάσεις μεταξύ των γενεών
  • Πώς να προβλέψετε τις συγκρούσεις στην εργασία;
  • Επίπεδα επικοινωνίας - στάσεις του συνομιλητή (αφεντικό, υπάλληλος, προμηθευτής, παραλήπτης)
  • Πώς να μιλήσετε με έναν υπάλληλο, προϊστάμενο κ.λπ.;
  • Ενσυναίσθηση στην επικοινωνία
  • Τι περιμένουν από εμένα οι διαφορετικές γενιές στην επικοινωνία;
  • Πώς να μειώσετε το άγχος μέσω της διαφανούς επικοινωνίας;

Requirements

There are no specific requirements needed to attend this course.

 14 Hours

Number of participants


Price per participant

Testimonials (3)

Upcoming Courses

Related Categories